eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 7+500 - 9+500 zad. Matiaszów, gm. Osiek - II etap (w ramach zad. inwest. Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 6+500 - 9+500 Matiaszów)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-20

Kielce: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 7+500 - 9+500 zad. Matiaszów, gm. Osiek - II etap (w ramach zad. inwest. Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 6+500 - 9+500 Matiaszów)
Numer ogłoszenia: 202583 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 7+500 - 9+500 zad. Matiaszów, gm. Osiek - II etap (w ramach zad. inwest. Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 6+500 - 9+500 Matiaszów).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n.: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 7+500 - 9+500 zad. Matiaszów, gm. Osiek - II etap (w ramach zad. inwest. Rozbudowa lewego wału rz. Wisły w km 6+500 - 9+500 Matiaszów); w zakresie objętym dokumentacją opracowaną przez firmę POL-HYDRO Krystyna Polak, Jan Polak, 25-536 Kielce, ul. Wojewódzka 3/3,, składającą się z: projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót o charakterze wyłącznie informacyjnym. Wykonawca musi zapewnić nadzór inwestorski przy realizacji w/w zadania, w ramach którego będzie sprawowany nadzór inwestorski nad robotami budowlano - montażowymi (w zakresie melioracji wodnych). Celem inwestycji jest ujednolicenie parametrów korpusu wału oraz przeciwfiltracyjne zabezpieczenie korpusu i podłoża wału dla zwiększenia bezpieczeństwa terenów chronionych. Opis inwestycji oraz szczegółowy zakres rzeczowy robót związanych z jej realizacją przedstawiony został w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych udostępnionych na stronie internetowej www.szmiuw.kielce.com.pl oraz w siedzibie Zamawiającego. 1.1 Zakres robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski: - Modernizacja wału w km 7+500-9+500, L= 2000m: ­ - roboty pomiarowe - 2 km ­ - podwyższenie i wyprofilowanie korony i ujednolicenie parametrów przekroju poprzecznego wału, - nasypy ziemne w ilości: 44 249,0 m3 ­ - przeciwfiltracyjne zabezpieczenie korpusu wału przez wykonanie w skarpie odwodnej ekranu z folii hydroizolacyjnej typ H grubości 2 mm, dwustronnie uszorstkowionej, z szykanami odchylonymi, F=24 993,0 m2 ­ - zabezpieczenie przeciwfiltracyjne podłoża wału przez wykonanie przesłony pionowej ze ścianki stalowej szczelnej typ G-46, H=6 m, dł. 1500 m - Przebudowa i utwardzenie nawierzchni istniejących ramp wałowych rampy nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 - Wykonanie od strony zawala przywałowych dróg technologiczno-eksploatacyjnych: - droga nr a w km 0+730-1+010, L=0,28km - droga nr b w km 0+000-0+344, L=0,344km - droga nr c w km 0+000-1+200, L=1,20km - Remont drogi w międzywalu km 7+500 - 9+500 L=2000m Z dokumentacją techniczną w formie pisemnej można zapoznać się w ŚZMiUW w Kielcach, ul. Witosa 86 (II piętro, p. 212) w dni robocze w godz. 8:00 - 14:00. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego określa Rozdział 3 (art. 25-26) ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.). Inspektor Nadzoru jest przedstawicielem Zamawiającego wobec Wykonawcy robót budowlanych, w granicach posiadanego umocowania określonego w umowie. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien współpracować z Zamawiającym zapewniając sprawną, zgodną z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, obsługę realizacji zadania, jego odbioru oraz rozliczenia, tj. sprawdzania kompletności wszystkich dokumentów Wykonawcy robót budowlanych przygotowanych do odbioru końcowego i ich zgodności z dokumentacją projektową, potwierdzanie dokumentów Zamawiającego związanych z pozyskaniem i rozliczeniem środków finansowych na realizację zadania. 1.2 Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a) Współdziałanie z Zamawiającym w zakresie technicznym, kosztowo-rozliczeniowym w tym sprawdzanie zakresu rzeczowego i kosztorysów zapewniając przy tym sprawną, zgodną z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, obsługę realizacji zadania, jego odbioru oraz rozliczenia, tj. sprawdzania kompletności wszystkich dokumentów Wykonawcy robót budowlanych przygotowanych do odbioru końcowego i ich zgodności z dokumentacją projektową, b) Udział w przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych, placu budowy. c) Współdziałanie z Zamawiającym w zakresie problematyki robót zamiennych lub dodatkowych wychodzących poza zakres rzeczowy umowy na roboty budowlane, w tym sprawdzanie zakresu rzeczowego i kosztorysów. d) Przygotowanie w trakcie realizacji robót projektów aneksów do umów o ewentualne roboty budowlane, zamienne lub dodatkowe, lub opiniowanie takich projektów przygotowanych przez Zamawiającego. e) Udział w naradach technicznych dotyczących wykonywanych robót. f) Przygotowywanie wspólnie z Wykonawcą projektu podziału zadania na elementy do fakturowania i odbioru. g) Współdziałanie z nadzorem autorskim w czasie trwania realizacji przedmiotu umowy celem rozwiązywania bieżących problemów realizacyjnych dla zabezpieczenia interesów Inwestora. h) Udział w załatwianiu spraw spornych z miejscową ludnością oraz skarg wynikających z realizowanych robót, w tym prowadzenie ewentualnych negocjacji w konfliktach z władzami samorządowymi i mieszkańcami; i) Opracowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu w terminie 1 dzień przed podpisaniem umowy schematu organizacyjnego zespołu Wykonawcy wraz ze szczegółowym zakresem obowiązków i uprawnień, jakie zamierza powierzyć poszczególnym członkom zespołu, wraz ze wskazaniem koordynatora zespołu nadzoru. j) Dostarczenie w terminie 1 dzień przed podpisaniem umowy oświadczeń inspektorów nadzoru wchodzących w skład zespołu stwierdzających przyjęcie obowiązków inspektorów nadzoru nad inwestycja. k) Zapewnienie codziennego pobytu inspektora nadzoru na budowie w trakcie realizacji robót oraz na każde wezwanie Zamawiającego. Potwierdzeniem pobytu jest wpis do dziennika budowy; l) Nadzorowanie budowy a także zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji, a w szczególności monitorowanie realizacji inwestycji, nadzorowanie i odbiór robót, kontrola jakości materiałów do stosowania przy wykonywaniu ścianki szczelnej stalowej (kontrola w trakcie wykonywania ścianki, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót), w częstotliwości zapewniającej skuteczny nadzór tj. obecność codzienna; Inspektor Nadzoru ponosi odpowiedzialność za wszelkie opóźnienia, nieprawidłowości lub wady, do których przyczynił się w szczególności poprzez brak zapewnienia wymaganego przepisami prawa lub umową nadzoru; Potwierdzeniem pobytu jest wpis do dziennika budowy. Poszczególni inspektorzy nadzoru mają prawo dokonywać zapisu w dzienniku budowy wyłącznie w zakresie powierzonych im czynności nadzoru. m) Bieżąca kontrola - sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalno-prawnym faktur wykonawcy robót budowlanych oraz załączonych protokołów odbioru (częściowych bądź końcowego) i kosztorysów - w terminie do 3 dni od ich otrzymania; Każdorazowe sprawdzanie kosztorysów pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym w oparciu o faktycznie stwierdzoną ilość wykonanych robót. n) Dokonywanie odbiorów częściowych w terminie określonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym oraz udział w odbiorze końcowym zadania, a także nadzór nad usunięciem stwierdzonych usterek i niedoróbek. o) Kontrolować przestrzeganie przez Wykonawcę zasad BHP, wstrzymać roboty w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP p) Wyrywkowa kontrola stopnia zagęszczenia gruntu. q) Wykonywanie kontrolnych pomiarów geodezyjnych. r) Udział w przeglądach gwarancyjnych. s) Końcowe rozliczenie zadania wraz ze sporządzeniem wymaganych dokumentów w tym kompletnego operatu powykonawczego t) Przekazywanie na bieżąco Inwestorowi informacji z rzeczowego i finansowego zaawansowania realizacji zadania, a także informacje o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji; u) Współdziałanie z Wykonawcą robót i Zamawiającym w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 2. Od dnia podpisania umowy do dnia 17-12-2012 r. Umowa na pełnienie nadzoru inwestorskiego podpisana zostanie po podpisaniu umowy z Wykonawcą robót budowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego lub zastępstwa inwestycyjnego, w tym wykonanie w ramach tych usług: 1.1. zakresu prac, o którym mowa w pkt. .2.1 (co najmniej w ramach jednej usługi), 1.2. funkcji nadzoru inwestorskiego w rozumieniu art. 25 Prawa budowlanego nad - minimum 2 budowami ( budowa, rozbudowa), o podobnym charakterze robót budowlanych, co usługa stanowiąca przedmiot zamówienia o łącznej wartości brutto robót nie mniejszej niż 7.000.000,00 zł w tym jedna o wartości min 4.500.000,00 zł, spełniających łącznie ( tzn. obydwie w/w 2 usługi łącznie - sumarycznie) wymogi określone w pkt.2.2. 2. Przez podobny charakter przedmiotu zamówienia rozumie się: 2.1. pełnienie usług w zakresie rzeczowym wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia (co najmniej dla jednej usługi), o których mowa w sekcji II.1.3 . pkt. 1.2 lit.: a, c, d, h, m i s (w zakresie rozliczenia końcowego) 2.2. pełnienie nadzoru - co najmniej nad dwoma budowami tj. nad budową lub przebudową wałów przeciwpowodziowych, obejmującą roboty w zakresie: a) uszczelnienia wału ekranem z folii hydroizolacyjnej o łącznej powierzchni dla obydwu budów, co najmniej 15.000,0 m2 b) wbicia ścianek szczelnych stalowych o głębokości, co najmniej 5m o łącznej długości dla 2 budów, o najmniej 1000,00 mb, c) budowy, przebudowy lub remontu dróg przywałowych o łącznej długości dla dwóch budów, co najmniej 5000,0 m2. Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć poniższe dokumenty: 3. Sporządzony przez Wykonawcę wykaz nadzorów inwestorskich w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i posiadania doświadczenia we wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt. 1.1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał. 4. Dokumenty potwierdzające, że nadzory przedstawione w wykazie zrealizowanych zadań zostały wykonane należycie, np. referencje. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca winien dysponować Inspektorami nadzoru tj.: 1.1. osobą posiadającą wyższe wykształcenie i uprawnienia w specjalności odpowiedniej do nadzorowania robót z zakresu melioracji wodnych pełniącą funkcję koordynatora zespołu inspektorów nadzoru. W/w osoba przewidziana do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, winna posiadać doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych, w tym: minimum dwie budowy, każda obejmująca swoim zakresem wykonanie przeciwfiltra-cyjnych zabezpieczeń wału - o powierzchni (dla każdej budowy) nie mniejszej niż 5.000,00 m2 . 1.2. co najmniej jedną osobą posiadającą wyższe wykształcenie i uprawnienia w specjalności odpowiedniej do nadzorowania robót z zakresu melioracji wodnych. Osoba przewidziana do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, winna posiadać doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych, w tym minimum dwie budowy, każda obejmująca swoim zakresem wykonanie przeciwfiltracyjnych zabezpieczeń wału - o powierzchni (dla każdej budowy) nie mniejszej niż 5.000,00 m2 . 2.Osobami do rozliczeń rzeczowo-finansowych i kosztowych: 2.1. co najmniej jedną osobą posiadająca wyższe wykształcenie oraz posiadająca, co najmniej trzyletnie doświadczenie w rozliczeniach rzeczowo finansowych i kosztowych zadań inwestycyjnych, ze znajomością oceny i weryfikacji kosztorysów ofertowych, w tym posiada w/w okresie udokumentowane doświadczenie w rozliczeniu końcowym rzeczowo-finansowym, oraz weryfikacji kosztorysów ofertowych, co najmniej dla dwóch zadań inwestycyjnych. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy złożyć poniższe dokumenty: 3. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniający wymagania określone w pkt. 1 i 2 we wzorze stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami. W wykazie należy udokumentować kwalifikacje zawodowe, w stosunku do osób, wymienionych w pkt. 1 i 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał, 4. Do wykazu należy złączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane prawem - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 150 000 zł. 2. Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 zł. Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć poniższe dokumenty: 3. Warunek w zakresie pkt. 1 - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika. Informacja winna potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. 1, Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1 i 2 , polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych art.26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji o której mowa w wyżej, dotyczącej tych podmiotów. 4. Warunek w zakresie pkt. .2 - opłacona polisa a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika. Przedłożony dokument winien potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 3. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 4. Na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy w przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub pełnomocnika (wspólnika) umocowanego do takiej czynności. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli). 5. W przypadku wykonywania dyspozycji pkt. 6 rozdz. VII SIWZ Wykonawca w celu udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , załącza do oferty niezależnie od wymogów pkt. 6.1 rozdz. VII SIWZ pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy przez dany podmiot(y) do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy: - w przypadku zmniejszenia zakresu robót i wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.