eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirzec › Przebudowa i modernizacja oświetlenia drogowego w gminie Mirzec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-28

Mirzec: Przebudowa i modernizacja oświetlenia drogowego w gminie Mirzec
Numer ogłoszenia: 202575 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2713033, fax 041 2713033.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja oświetlenia drogowego w gminie Mirzec.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa i modernizacja oświetlenia drogowego obejmuje sołectwa Małyszyn Dolny, Krzewa, Tychów Nowy, Ostrożanka, Jagodne Małe, Jagodne Duże, Tychów Stary, Trębowiec Duży. Zakres rzeczowy planowanych robót budowlano - montażowych polega na: - demontażu istniejących opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami rurowymi (179 szt.) na słupach ŻN, - montażu nowych opraw sodowych szerokostrumieniowych (290 szt.) w miejscach demontażu opraw z zastosowaniem nowych wysięgników, istniejących bezpieczników napowietrznych oraz uzupełnienie miejsc brakujących opraw - sodowymi oprawami szerokostrumieniowymi oświetlenia drogowego w liniach napowietrznych. - dowieszenie oprawy oświetlenia drogowego z zabudową skrzynki oświetlenia SOM-1-szt. 1 - dowieszenie linii napowietrznej izolowanej z oprawami sodowymi szerokostrumieniowymi - szt. 27

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.10.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki (art. 22 ust. 1 PZP): a.posiadają uprawnienia do wykonania określonej specyfikacją działalności, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy ust.1 i 2. e.spełnią warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia między innymi; - wykażą się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w ciągu ostatnich pięciu lat (w latach 2002-2007) a jeżeli okres działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlano-montażowych w zakresie oświetlenia ulicznego odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzonych opinią ( referencje) o należytym ich wykonaniu. - udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji i 24 miesięcznej rękojmi na wykonane przez siebie roboty, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: W/w ocena będzie dokonywana na podstawie dołączonych dokumentów do oferty w systemie (spełnia - nie spełnia). Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie rozpatrywane z zachowaniem art. 26 ust.3 ustawy PZP, dotyczącym wezwania wykonawców do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: a.nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych; b.nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; c.wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; d.złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; e.nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; Wymagania stawiane Wykonawcy: a.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót budowlano-montażowych, jego zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi, projektem technicznym, Polskimi Normami opisanymi dla przedmiotu zamówienia; b.wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; c.określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych niezbędnych danych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; d.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. e.Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na trasie planowanej przebudowy i modernizacji oświetlenia drogowego. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: a.niezgodną z ustawą lub nie odpowiadającą treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b.jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c.zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d.wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e.zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, f.który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, g.nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: a.formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do SIWZ b.kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót znajdującego się w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - zał. Nr 2 do SIWZ c. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ), d. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych), f. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g.wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - zał. Nr 6. h. oświadczenie o udzieleniu 3 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty - zał. Nr 7. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: a.wykaz zrealizowanych robót budowlano - montażowych w zakresie oświetlenia drogowego o których mowa w pkt.6.1.lit.e w okresie ostatnich pięciu lat (2002 - 2007) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch takich robót odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (na formularzu stanowiącym załącznik nr 4) z załączonymi do wykazu opiniami ( referencje) o należytym wykonaniu robót. b.uprawnienia budowlane do prowadzenia i kierowania robotami elektrycznymi w zakresie przedmiotu zamówienia wystawione na osobę kierownika budowy. c.zaświadczenie o przynależności do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób pełniących samodzielne funkcje techniczne przy realizacji zadania. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1. i 7.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt.7.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowy, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania przetłumaczonego na język polski. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmirzec.sisco.info

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, pokój nr 220 (sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.