eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Łódzki › kompleksowy remont węzła szatniowo- sanitarnego

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Aleksandrów Łódzki: kompleksowy remont węzła szatniowo- sanitarnego
Numer ogłoszenia: 202549 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika , ul. Marii Skłodowskiej-Curie 5, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 42 712 74 40, faks 42 712 74 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oaleksandrow.szkoly.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowy remont węzła szatniowo- sanitarnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: kompleksowy remont węzła szatniowo- sanitarnego przy sali gimnastycznej składającego się z dwóch szatni, dwóch sanitariatów, dwóch korytarzy, jednego pomieszczenia z natryskiem oraz korytarza przy sali gimnastycznej o powierzchni 40,00 m2- Szkoła - Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Skłodowskiej Curie 5 - zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącej załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - zał. nr 1 oraz dokumentacją projektową w zakresie obejmującym: rysunki i ilości robót ujęte w przedmiarach robót - zał. nr 2/I; 2/II) polegających na wykonaniu : robót rozbiórkowych, robót zabezpieczających, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, robót murowych, robót tynkarskich, sufitów podwieszanych, robót posadzkowych, robót glazurniczych, montażu luster, wieszaków, robót malarskich, robót instalacyjnych - elektrycznych (wymiany instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, oprawami oświetleniowymi i pomiarami elektrycznymi), robót instalacyjnych - hydraulicznych (wymiany części instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z podłączeniem odbiorników i elementów instalacji centralnego ogrzewania), uprzątnięcia miejsca prowadzenia robót wraz z wywozem gruzu i rumowia na składowisko odpadów,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.43.11.10 - 45.43.11.10 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium wysokości: 3 000,00 zł słownie: trzy tysiące zł 00/100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art.22 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.a. i 1d wymagane jest prowadzenie działalność gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, który należy potwierdzić dokumentami , zaświadczeniami i oświadczeniem. Ocena spełnienia w/w warunku (spełnia /nie spełnia) nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców tych dokumentów, o których mowa w punkcie V specyfikacji, b) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.b. powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz dokumenty, które potwierdzają spełnienie tego warunku. Ocena spełnienia warunku (spełnia/ nie spełnia) nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców tych dokumentów o których mowa w punkcie V specyfikacji, c) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.c. każdy Wykonawca powinien złożyć oświadczenie , że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz dokumenty , które potwierdzają spełnienie tego warunku. Ocena spełnienia warunku (spełnia/ nie spełnia) nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców tych dokumentów i oświadczeń , o których mowa w punkcie V specyfikacji,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę, bądź kierownika robót (oryginał oświadczenia kierownika robót o wykonywaniu usług nadzoru na rzecz Wykonawcy) uprawnień budowlanych - zgodnie z RMTiB z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: a/ w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Roz. 4 § 17 ust.1 oraz Prawo Budowlane art. art.14 ust.1 pkt.2, 4, 5, art.13 ust.1 pkt.2, b/w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych Roz 4 § 23 ust.1 c/ w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Roz 4 § 24 ust.1 d/ aktualne zaświadczenie o przynależności do (O.I. Inż. Bud)osób, które będą pełnić funkcję kierowników robót, 3.zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.wykaz zamówień budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych w ostatnich pięciu latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że jako główny Wykonawca budowlany wykonał co najmniej trzy przedsięwzięcia budowlane o charakterze i trudności wykonania takie samo jak zamówione roboty na kwotę min. 100 000,00 zł oraz dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączniku roboty zostały wykonane z należytą starannością - zał. Nr 3 do SIWZ; 6.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (co najmniej: czterech pracowników budowlanych w zawodach: murarz-tynkarz, malarz, stolarz i posadzkarz, min. jednego pracownika w zawodzie elektryk, którzy posiadają ważne świadectwa kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją instalacji, urządzeń i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1KV oraz min. jednego pracownika w zawodzie instalator-hydraulik, którzy posiadają ważne świadectwa kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją instalacji i urządzeń c.o, c.w.u, oraz obsługą węzłów cieplnych- zał. Nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem kserokopii kwalifikacji wykazanych pracowników, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniej niż 150 000,00 zł. W przypadku załączenia dokumentu zawartego na okres krótszy, do oferty należy dołączyć zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia. 8.podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art.22 ust.1 i art. 24 ustawy Pzp zał. nr 5 do SIWZ. 9. Dokument potwierdzający wykonanie przelewu wadium - oryginał lub jego kopię (kserokopię)poświadczoną (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oaleksandrow.szkoly.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego LO im. M. Kopernika ul. Skłodowskiej Curie 5 95- 070 Aleksandrów Łódzki od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 15:00 w sekretariacie Szkoły.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Skłodowskiej Curie 5 95- 070 Aleksandrów Łódzki w sekretariacie Szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.