Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-09
Przecław: 1. Przedmiotem zamówienia jest : dostawa nawozów mineralnych do :
a/ Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Przecławiu, ul. Podzamcze 2, 39-320 Przecław,
b/ Punktu Doświadczalnego w Zadąbrowiu, 37-716 Orły, pow. Jarosław, woj. Podkarpackie
c/ Punktu Doświadczalnego w Nowym Lublińcu, Nowy Lubliniec, 37-611 Cieszanów pow. Lubaczów
-jakościowo zgodnych z Polską Normą.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Kod CPV 24440000-0 Różne nawozy
Numer ogłoszenia: 202514 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stacja Doświadczalna Oceny Odmian , ul. Podzamcze 2, 39-320 Przecław, woj. podkarpackie, tel. 017 5813194, 5813177, faks 017 5813194.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem zamówienia jest : dostawa nawozów mineralnych do : a/ Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Przecławiu, ul. Podzamcze 2, 39-320 Przecław, b/ Punktu Doświadczalnego w Zadąbrowiu, 37-716 Orły, pow. Jarosław, woj. Podkarpackie c/ Punktu Doświadczalnego w Nowym Lublińcu, Nowy Lubliniec, 37-611 Cieszanów pow. Lubaczów -jakościowo zgodnych z Polską Normą. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV 24440000-0 Różne nawozy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : dostawa nawozów mineralnych do : a/ Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Przecławiu, ul. Podzamcze 2, 39-320 Przecław, b/ Punktu Doświadczalnego w Zadąbrowiu, 37-716 Orły, pow. Jarosław, woj. Podkarpackie c/ Punktu Doświadczalnego w Nowym Lublińcu, Nowy Lubliniec, 37-611 Cieszanów pow. Lubaczów -jakościowo zgodnych z Polską Normą. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV 24440000-0 Różne nawozy Szczegółowe zestawienie asortymentu i ilości nawozów objętych dostawami do poszczególnych Punktów Doświadczalnych i SDOO Przecław określone jest w Zestawieniu zawartym w pkt. XXIV SIWZ. Zamawiający dopuszcza dostawy wyłącznie oryginalnych nawozów; zamienniki zamawianych nawozów nie są dopuszczalne. 2. Ilość zamawianych nawozów może ulec zmianie w zależności od ich zużycia i sytuacji finansowej Zamawiającego. 3. Zamówienie będzie realizowane od 1 sierpnia 2010 do końca 2010r. Szczegółowe terminy realizacji dostaw określa Zestawienie zawarte w pkt. XXIV SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu i na własny koszt, do miejsc dostaw określonych w pkt. 1a/,b/,c/, w wymaganych terminach realizacji dostaw, wraz z rozładunkiem nawozów. 5. Dostawa nawozów do Punktów Doświadczalnych : Zadąbrowie i Nowy Lubliniec tylko w workach 50 kg. 6. Zamówienie na nawozy będzie składane faksem. Częstotliwość i wielkość dostaw wg potrzeb, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, okres realizacji nie dłuższy niż 3 dni od złożenia zamówienia. 7. Do każdej dostawy ( nawozu ) powinna być załączona instrukcja użycia. 8. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym prowadzone będą w PLN. 9. Zamawiający nie dopuszcza aukcji elektronicznej. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.44.00.00 - Różne nawozy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełniania warunków o jakich mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP 6) wniosą wadium w kwocie - nie wymagane Ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a/ formularz ofertowy ( ze wskazaniem części zamówienia, do której formularz jest składany ) z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ b/ dokument potwierdzający wniesienie wadium - nie dotyczy c/ oświadczenie do postępowania w zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wraz z oświadczeniem o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1,2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 2 do SIWZ d/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. e/ dokumenty potwierdzające uprawienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, f/ oświadczenie- potwierdzone stosownymi zaświadczeniami naczelnika organu skarbowego i właściwego oddziału ZUS, wystawionymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert -, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatku, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu g/ koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem Dokumenty o których mowa w rozdziale IX SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Brak jakiegokolwiek dokumentu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną oferent zobowiązany jest do złożenia umowy spółki cywilnej oraz następujących dokumentów : - dokumentów wymienionych w rozdziale IX ust. 1 d,f - dotyczącego każdego ze wspólników - pozostałe dokumenty wymienione w rozdz. IX ust. 1 spółka cywilna składa wspólnie, a ponadto oświadczenie o jakim mowa w pkt.f w związku z tym, że w zakresie opodatkowania podatkiem vat podatnikiem jest spółka a nie każdy z jej wspólników z osobna. W przypadku składania ofert częściowych dokumenty te wystarczy dołączyć do jednej z ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.coboru.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Przeclawiu, 39-320 Przecław, Podzamcze 2,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Przecłąwiu, 39-320 Przecław, Podzamcze 2,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.