eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › nr sprawyZP-102/2013 Kompleksowa obsługa oraz zapewnienie ciągłości funkcjonowania urządzeń wielofunkcyjnych Bizhub

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Kraków: nr sprawy: ZP-102/2013 Kompleksowa obsługa oraz zapewnienie ciągłości funkcjonowania urządzeń wielofunkcyjnych Bizhub
Numer ogłoszenia: 202502 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nr sprawy: ZP-102/2013 Kompleksowa obsługa oraz zapewnienie ciągłości funkcjonowania urządzeń wielofunkcyjnych Bizhub.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa oraz zapewnienie ciągłości funkcjonowania urządzeń wielofunkcyjnych marki KONICA MINOLTA model bizhub C350, bizhub C250, bizhub C252, bizhub C253, w tym: 22 szt. urządzeń KONICA MINOLTA bizhub C252 14 szt. urządzeń KONICA MINOLTA bizhub C250 1 szt. urządzenia KONICA MINOLTA bizhub C350 1 szt. urządzenia KONICA MINOLTA bizhub C253 2. Urządzenia nie posiadają gwarancji producenta. 3. Wykonawca zobowiązuje się do przywrócenia sprawności technicznej i dokonywania wszystkich niezbędnych przeglądów technicznych urządzeń. Szczegółowy wykaz urządzeń oraz ich stan techniczny (na dzień 28.02.2013r.) zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: a. Zapewnienie przez Wykonawcę kompleksowego, automatycznego monitoringu urządzeń (zgłaszanie usterek, kontrola żywotności części i materiałów eksploatacyjnych) przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, bez ingerencji Zamawiającego. Przez automatyczny monitoring Zamawiający rozumie przetwarzanie wyłącznie informacji serwisowych bez możliwości zapoznania się przez Wykonawcę lub osoby trzecie, z treścią przetwarzanych dokumentów. UWAGA! Powyższy zapis nie dotyczy urządzenia bizhub c350 ze względu na brak możliwości technicznych. Dopuszcza się zamiast monitoringu wykonywanie przeglądów urządzeń przez Wykonawcę z odczytem liczników, kontroli żywotności części i materiałów eksploatacyjnych w dni robocze w godzinach 8:00-15:00. b. Przywracanie pełnej funkcjonalności (wraz z wymianą części zamiennych na fabrycznie nowe, lub jeżeli nie są dostępne w handlu nowe, dopuszcza się całkowicie sprawne z obiegu wtórnego, określone w dokumentacji technicznej urządzenia) w wyniku naprawy urządzenia lub wymiana urządzenia (w wyniku niemożności wykonania naprawy na miejscu) na w pełni sprawne, skonfigurowane i gotowe do pracy o parametrach nie gorszych niż urządzenie uszkodzone. Koszt części zamiennych (w tym koszt dostarczenia) pokrywa Wykonawca. c. Dostarczanie i wymiana na bieżąco fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych zapewniających nieprzerwaną pracę urządzeń. Koszt materiałów eksploatacyjnych (w tym koszt dostarczenia) pokrywa Wykonawca. Wymieniane części oraz materiały eksploatacyjne muszą gwarantować dobrą jakość tworzonych dokumentów. d. Wykonywanie przeglądów i napraw niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzeń i utrzymania dobrej jakości wydruku oraz wymiana uszkodzonych i wyeksploatowanych części i materiałów eksploatacyjnych, które powodują nieprawidłowe działanie urządzeń. Przeglądy muszą uwzględniać wszelkie czynności niezbędne do zapewnienia sprawnego działania urządzenia. Dokonywanie przeglądów oraz wymiana części i materiałów eksploatacyjnych musi być dokonywana w sposób zapewniający ciągłość pracy urządzeń. 5. Warunki obsługi i napraw urządzeń bizhub. a. Wykonawca zapewni możliwość zgłaszania zleceń w dni robocze w godzinach 7.30-15.30, na wskazany numer faksowy lub adres mailowy. b. Przeglądy, wymiana części i materiałów eksploatacyjnych urządzeń muszą być wykonywane w miejscu ich eksploatacji oraz w godzinach pracy Zamawiającego tj. w dni robocze od 8.00-15.00. c. Wykonawca zobowiązany będzie do przywrócenia pełnej funkcjonalności urządzenia w wyniku jego naprawy lub wymiany urządzenia (w wyniku niemożności wykonania naprawy na miejscu) na w pełni sprawne, skonfigurowane i gotowe do pracy o parametrach nie gorszych niż urządzenie uszkodzone. Rozpoczęcie naprawy musi nastąpić w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Jeżeli wystąpią trudności z dostarczeniem części przywrócenie pełnej funkcjonalności w wyniku skutecznej naprawy urządzenia musi nastąpić najdalej w terminie do 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia. 6. Przewidywane ilości podane w tabeli zawartej w formularzu ofertowym są wartościami prognozowanymi. Wartości te wskazane są jedynie w celu wyboru oferty najkorzystniejszej przez Zamawiającego oraz nie stanowią zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) dla całości zamówienia

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego ten warunek zostanie uznany Wykonawca, który realizował bądź realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegające na równoczesnym serwisowaniu co najmniej 5 urządzeń wielofunkcyjnych podobnych do tych jak w opisie przedmiotu zamówienia, w okresie minimum 6 miesięcy. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego ten warunek zostanie uznany Wykonawca, który dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi co najmniej roczne doświadczenie każda w obsłudze serwisowej podobnych urządzeń wielofunkcyjnych jak w opisie przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość, oprócz zmiany stawki podatku VAT podczas obowiązywania umowy, dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a która spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe. Ewentualne zmiany mogą zostać wprowadzone po odpowiednich ustaleniach Wykonawcy z Zamawiającym i ich akceptacji przez obie Strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Sekcja ds. Zamówień Publicznych - pokój 101B ul. Mogilska 109 31-571 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Sekcja ds. Zamówień Publicznych - pokój 101B ul. Mogilska 109 31-571 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.