eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › Budowa szybu windowego zewnętrznego na istniejącym fundamencie z zadaszeniem wejścia głównego budynku Starostwa Powiatowego w Oławie, ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-19

Oława: Budowa szybu windowego zewnętrznego na istniejącym fundamencie z zadaszeniem wejścia głównego budynku Starostwa Powiatowego w Oławie, ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława
Numer ogłoszenia: 202500 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Oławie , ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 071 3011522, faks 071 3011562.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.olawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szybu windowego zewnętrznego na istniejącym fundamencie z zadaszeniem wejścia głównego budynku Starostwa Powiatowego w Oławie, ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa szybu windowego zewnętrznego na istniejącym fundamencie z zadaszeniem wejścia głównego budynku Starostwa Powiatowego w Oławie, ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława o następujących parametrach technicznych i wyposażeniu: - dźwig - hydrauliczny, - udźwig - 630 kg, - prędkość 0,52 - 0,62 m/s, - wysokość podnoszenia 11,35 m, - drzwi szybowe teleskopowe 2AT - 900 x 2000- stal nierdzewna, INOX, - ilość przystanków - 5, - podszybie min 1100 mm, - awaryjny zjazd przy zaniku napięcia z otwarciem drzwi, - sterowanie zbiorcze dół, - piętrowskazywacz na przystanku podstawowym, - na pozostałych piętrach strzałki na przystankach, - informacja głosowa, - dwustronna łączność bezpieczeństwa, - agregat 11 kW -V- 0,62 m/s- Soft-Stop, - okablowanie w szybie, system komunikacji. Kabina przeszklona (panele ścienne): - nieprzelotowa o wymiarach 1100 x 1400 x 2170 mm, - dwie ściany szkło bezpieczne, - struktura kabiny- stal nierdzewna INOX, poręcz O 30 mm nierdzewna, panel sterowania na całej wysokości z blachy nierdzewnej, lustro ściana tylna, podłoga guma szara lub czarna, - drzwi kabinowe teleskopowe 2AT - 900 x 2000 - stal nierdzewna, - panel przystosowany dla osób niepełnosprawnych z alfabetem Brailea, - panel na całej wysokości kabiny wykonany ze stali nierdzewnej, Maszynownia dolna - pomieszczenie istniejące o wymiarach szer. x głęb. x wys./ 3930 x 2660 x 2080 mm. Prace wykonane - istniejące na obiekcie: - fundament podszybia do ewentualnej adaptacji, - wykute 5 otworów drzwiowych na każdym przystanku (obecnie zabudowane płytami gipsowymi), - wykonane kanały pomiędzy maszynownią i podszybiem (szybem dźwigu). Zakres zamówienia obejmuje: 1.Adaptację maszynowni, 2.Adaptację podszybia i otworów przystankowych na poziomach przystanków windy, 3.Konstrukcję i montaż szybu windowego, w tym wykonanie daszku i ścianki bocznej po prawej stronie wejścia do budynku wraz z orynnowaniem, 4.Dostawę i montaż dźwigu Q-630, 5.Roboty elektryczne: 5.1Oświetlenie szybu i maszynownia, 5.2 Instalacja zasilająca dźwig osobowy. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1.Dostawę, montaż i uruchomienie fabrycznie nowej i kompletnej windy, 2.Opracowanie dokumentacji techniczno - montażowej i rejestracyjnej dla windy i jej uzgodnienie we właściwym Urzędzie Dozoru Technicznego, 3.Uruchomienia, testowania i zaprogramowania windy wg zaleceń Inwestora, 4.Wykonanie w okresie udzielonej gwarancji czynności konserwacyjnych windy w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta, 5.Świadczenie nieodpłatnych usług serwisowych w okresie gwarancji. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera załączona do SIWZ dokumentacja projektowa budowy szybu windowego zewnętrznego przy wejściu głównym budynku Starostwa Powiatowego w Oławie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta winna być zabezpieczona wadium o wartości: 8 000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności z zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 5) dysponują odpowiednimi środkami i sprzętem do budowy szybu windowego zewnętrznego. 6) posiadają aktualne uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego na wytwarzanie i montaż wind. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6. niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający w oparciu o art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz osób przewidzianych do kierowania realizacją niniejszego zamówienia z udokumentowaniem posiadanych uprawnień wydanych przez Urząd Dozoru Technicznego na wytwarzanie i montaż wind (wg zał. Nr 4 do SIWZ) 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych polegających na budowie szybów windowych zewnętrznych wraz z dostawą i montażem wind (osobowych lub dla potrzeb osób niepełnosprawnych) w ciągu ostatnich 5 lat przed rozpoczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, z załączeniem dokumentów- referencji z co najmniej 5 inwestycji. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem dat i miejsca wykonywania oraz dołączone dokumenty ( np. referencje) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ). 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Aktualne uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego na wytwarzanie i montaż wind. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2., 6.3., 6.4.i 6.6 SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6 ppkt 1,2 i 3 oraz w pkt. 6.5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.olawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Oławie ul. 3 Maja 1 55-200 Oława.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Sttarostwo Powiatowe w Oławie ul. 3 Maja 1 55-200 Oława Biuro Obsługi Klienta (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.