eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Prace pielęgnacyjne oraz konserwacyjne w parku wpisanym do rejestru zabytków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-07

Rybnik: Prace pielęgnacyjne oraz konserwacyjne w parku wpisanym do rejestru zabytków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku.
Numer ogłoszenia: 2024 - 2015; data zamieszczenia: 07.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 323168 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4328138, faks 032 4328169.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace pielęgnacyjne oraz konserwacyjne w parku wpisanym do rejestru zabytków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi pielęgnacyjne oraz konserwacyjne w parku wpisanym do rejestru zabytków dla potrzeb SPZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a)Gospodarowania odpadami, ich zbierania, magazynowania w dostarczonym przez siebie kontenerze lub samochodzie i wywozu oraz ich unieszkodliwienie na własny koszt. Koszty gospodarowania i wywozu odpadów są wliczone w wynagrodzenie Wykonawcy; b)Przed przystąpieniem do wykonania robót (wycinki) odbycia w obecności przedstawiciela Zamawiającego wizji lokalnej w terenie; c)Zabezpieczenia we własnym zakresie warunków socjalnych i innych przypisanych prawem warunków i świadczeń dla swoich pracowników. Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń z tego tytułu wobec Zamawiającego; d)Codziennego uporządkowania terenu robót (wycinki) po zakończeniu prac; e)Magazynowania jako drewno opałowe konarów o średnicy powyżej 10 cm oraz ich składowania w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego; f)Każdorazowo po zakończeniu prac przewidzianych do realizacji danego dnia roboczego przewiezieniu drewna opałowego, konarów o średnicy powyżej 10 cm w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego i trwałe oznakowanie (za pomocą farby fluorescencyjnej) danej partii składowanego drewna; g)Dostosowania wielkości i wagi pojedynczych elementów wymienionych w pkt. III.4 ppkt.(f SIWZ tak, aby umożliwić bezpieczny transport ręczny zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP w zakresie norm dźwigania i przenoszenia ładunków przez jedną osobę; h)Dokonania zabezpieczenia terenu robót (terenu wycinki) zgodnie z obowiązującym prawem, z zachowaniem najwyższej staranności, w szczególności zabezpieczenia terenu robót taśmą bezpieczeństwa, tablicami ostrzegawczymi oraz wydzieleniem strefy zrzutu konarów tak, aby korzystający z terenu parku pacjenci, personel medyczny i inne osoby trzecie nie były narażone na jakąkolwiek szkodę; i)Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za teren robót (terenu wycinki) i bezpieczeństwo na nim; j)Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone pacjentom, personelowi lub osobom trzecim oraz za następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku z prowadzonymi robotami oraz posiadania polisy ubezpieczeniowej z tego tytułu; k)Dbania o należyty porządek na terenie prowadzonych robót (wycinki), utrzymywanie terenu robot (wycinki) w stanie wolnym od przeszkód; l)Uporządkowania i doprowadzenia terenu robót (terenu wycinki) do stanu sprzed rozpoczęcia robót, co jest warunkiem podpisania bezusterkowego protokółu odbioru końcowego wykonanych usług. W każdym usuniętym drzewie należy również ująć prace związane z usunięciem jego pnia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie metody frezowania pni na głębokość około 20 cm. Wykonawca zapewnia o stałej i pełnej gotowości do realizacji przedmiotu umowy. W czasie wykonywania usługi Wykonawca zobowiązany jest spełniać, wszystkie zalecenia Zamawiającego niezbędne dla właściwej realizacji zlecenia, z zachowaniem wymogów obowiązujących przepisów prawnych. Podstawą do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy będzie faktura VAT wystawiona na podstawie sporządzonego i zatwierdzonego przez przedstawiciela Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego wykonanych usług. Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny brutto za wykonanie przedmiotu umowy wyłącznie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, na podstawie pisemnego aneksu do niniejszej umowy pod rygorem nieważności. Wykonawca zapewni wykonanie usług z należytą starannością, obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo i przestrzeganie przepisów BHP w miejscu wykonywania usługi. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach przewidzianych prac. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Cięcia sanitarne korygujące i prześwietlające oraz wycinka drzew wg wykazu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Kształtowania i Utrzymania Terenów Zieleni RAJGRAS Dariusz Szymura, Ul. Grzybowa 14, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91872,36

  • Oferta z najniższą ceną: 53541,32 / Oferta z najwyższą ceną: 116575,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.