eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Przebudowa budowli o potocznej nazwie buzodrom limanowski na punkt informacji turystycznej w Limanowej wraz z infrastrukturą techniczną.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Limanowa: Przebudowa budowli o potocznej nazwie buzodrom limanowski na punkt informacji turystycznej w Limanowej wraz z infrastrukturą techniczną.
Numer ogłoszenia: 202493 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Limanowej , ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3375360, faks 018 3375880.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www powiat.limanowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budowli o potocznej nazwie buzodrom limanowski na punkt informacji turystycznej w Limanowej wraz z infrastrukturą techniczną..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowe zadanie polega na wykonaniu robót budowlanych przy przebudowie budowli o potocznej nazwie buzodrom limanowski na punkt informacji turystycznej w Limanowej wraz infrastrukturą techniczną. Obiekt wybudowany zostanie na działce ewidencyjnej nr 438/1 obręb 5 Miasto Limanowa położonej na rondzie w centrum miasta. Zamówienie obejmuje w szczególności następujący asortyment robót: 1) roboty ziemne i konstrukcje żelbetowe, 2) podłoża i posadzki, 3) warstwy posadzkowe tarasu, 4) roboty wykończeniowe wewnętrzne, 5) elewacja, 6) instalacja kanalizacji sanitarnej, 7) instalacja wodociągowa, 8) instalacja kanalizacji deszczowej, 9) instalacja wentylacyjna, 10) przyłącz kanalizacji sanitarnej, 11) przyłącz kanalizacji deszczowej, 12) przyłącz wodociągowy, 13) wewnętrzna linia zasilająca, 14) montaż tablic rozdzielczych, 15) instalacja oświetleniowa, gniazd wtyczkowych i siły, 16) montaż osprzętu i urządzeń, 17) montaż opraw oświetleniowych, 18) podłączenie przewodów, urządzeń i sprawdzenie instalacji, 19) platforma dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ opracowanej przez Pracownię Projektową Zbigniew Świerzy, ul. Konstanty 15, 33-300 Nowy Sącz, obejmującą: zatwierdzony projekt budowlany - projekt zagospodarowania terenu, zatwierdzony projekt budowlany - projekt architektoniczno - budowlany, projekt wykonawczy - Architektura, Projekt - Konstrukcje Budowlane, Projekt wykonawczy - przyłącz wod. - kan., Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót. Wszystkie osoby zatrudnione przy realizacji zamówienia jako kadra kierownicza muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego, w przeciwnym wypadku Wykonawca udostępni wystarczającą liczbę kompetentnych tłumaczy, posiadających znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 PLN)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że: 1) Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min 1 robotę budowlaną podobną do objętej przedmiotem zamówienia wraz z potwierdzeniem jej należytego wykonania przez Inwestora. Za pracę podobną Zamawiający uzna budowę obiektu kubaturowego użyteczności publicznej o kubaturze minimum 5 000 m3. 2) Wykonawca ma do dyspozycji osoby mające kwalifikacje do wykonania zamówienia (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia). Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże iż dysponuje min 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą wyższe wykształcenie techniczno - budowlane, oraz posiadającą co najmniej 10 - letnie doświadczenie zawodowe, w tym min 5 - letnie doświadczenie w kierowaniu robotami konstrukcyjno - budowlanymi, a także przedłoży dla wskazanych osób dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień, tj. kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne wpisy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności. 3. Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). Wykonawca musi udokumentować, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min 1 robotę budowlaną podobną do objętej przedmiotem zamówienia wraz z potwierdzeniem jej należytego wykonania przez Inwestora. Za pracę podobną Zamawiający uzna budowę obiektu kubaturowego użyteczności publicznej o kubaturze minimum 5 000 m3; 4. Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca wykaże iż dysponuje min 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą wyższe wykształcenie techniczno - budowlane, oraz posiadającą co najmniej 10 - letnie doświadczenie zawodowe, w tym min 5 - letnie doświadczenie w kierowaniu robotami konstrukcyjno - budowlanymi; 5. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6. Potwierdzenie posiadanych uprawnień - Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wykazane w wykazie personelu - posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.), w szczególności kopie uprawnień budowlanych i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności; 7. Oświadczenie z art. 22 i 24 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie wykluczeniu; 8. Kosztorys ofertowy - Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartościami netto i brutto; 9. Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia - Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pokój 233, II piętro, budynek B..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 10:20, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: Kancelaria Ogólna, I piętro, budynek B..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zaadaptowanie budowli o potocznej nazwie buzodrom limanowski na Punkt Informacji Turystycznej w Limanowej w ramach zadania: Małopolski System Informacji Turystycznej- Małopolski Regionalny Program Operacyjny 2007-2013, Działanie 3.1 rozwój infrastruktury turystycznej, Schemat A Budowa regionalnego systemu informacji turystycznej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.