eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żarnów › Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Pilichowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-28

Żarnów: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Pilichowice
Numer ogłoszenia: 20246 - 2015; data zamieszczenia: 28.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255913 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żarnów, ul. Opoczyńska 5, 26-330 Żarnów, woj. łódzkie, tel. 044 7577055, faks 044 7577057.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Pilichowice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy na wykonanie zadania pn.: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Pilichowice. Zakres wykonania: - podłoża pod posadzki, - ściany działowe, - tynki i okładziny wewnętrzne, - stolarka okienna, - stolarka i ślusarka drzwiowa, - elementy ślusarsko-kowalskie, - posadzki, podłogi, - malowanie, - elewacja, - podjazdy dla osób niepełnosprawnych i schody zewnętrzne do budynku, - zbiornik na ścieki, - wyposażenie, - wewnętrzna instalacja wody, - wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, - instalacja centralnego ogrzewania, - zasilanie budynku wraz z oświetleniem terenu, - tablica rozdzielcza, - instalacja elektryczna - osprzęt, - instalacja odgromowa, - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - podbudowa, - nawierzchnia. Przedmiot umowy jest ściśle określony w: 1) ofercie Wykonawcy, 2) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) dokumentacji projektowej, 4) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Do obowiązków Wykonawcy należą: - sporządzenie i dostarczenie harmonogramu rzeczowo-finansowego w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy, - zawiadomienie odpowiednich organów o zamierzonym terminie rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych, - przedłożenie Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu zgodnie z pozwoleniem na budowę, - organizacja i zagospodarowanie zaplecza budowy, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, w ilości 2 egz. (jeden oryginał + 1 kopia), która powinna być zaopatrzona w następujące załączniki: a) wykaz opracowań b) kosztorys powykonawczy c) oświadczenie Wykonawcy o kompletności operatu d) dziennik budowy e) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest ona wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej f) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem g) pozwolenie na budowę h) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza zatwierdzona przez odpowiedni, z uwagi na lokalizację robót, Urząd Geodezji i Kartografii + wersja elektroniczna i) protokoły badań, sprawozdań i odbiorów j) materiały: aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, atesty higieniczne, świadectwa techniczne i dokumenty gwarancyjne - przywrócenie terenu do pierwotnego stanu, - inne dokumenty wynikające z przepisów prawa budowlanego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.22 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków społecznych 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Działanie Odnowa i rozwój wsi objęte PROW na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIX-BUD Adam Wiktorowicz, Zachorzów 21B, 26-332 Sławno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 411855,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 364363,02

  • Oferta z najniższą ceną: 363875,13 / Oferta z najwyższą ceną: 531935,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.