Ogłoszenie z dnia 2007-10-23
Kielce: Całodobowy dozór mienia i obiektu wraz z otaczającym terenem WOMP w Kielcach.
Numer ogłoszenia: 202414 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Olszewskiego 2, 25-663 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3479701, fax 041 3479702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowy dozór mienia i obiektu wraz z otaczającym terenem WOMP w Kielcach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wartość progowa zamówienia: poniżej 137 000 EURO. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej mienia, obiektu i otaczającego terenu Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy położonego w Kielcach przy ul. Olszewskiego 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynku, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach oraz terenu wokół budynku. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w pkt 3 SIWZ. 3. Wykonawca winien podać w formularzu ofertowym (wzór zał. nr 1 do SIWZ) miesięczną cenę realizacji przedmiotu zamówienia. Cena realizacji poszczególnego przedmiotu zamówienia jest miesięczną ceną ryczałtową.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 uPzp. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca w/w warunki spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - prawo zamówień publicznych - wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku Wykonawców będących osobami prawnymi w/w informacja dotyczyć ma wszystkich urzędujących członków władz. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, dotycząca podmiotów zbiorowych, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - prawo zamówień publicznych - wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Nie dotyczy spółek cywilnych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. 6. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydana przez MSW i A. 7. Polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Wykaz wykonanych usług w zakresie ochrony mienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie (w tym w jednostkach służby zdrowia), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3. 9. Informacja o potencjale technicznym - wyposażeniu firmy w środki konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 10. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wszystkich w/w dokumentów, a każdy ze wspólników dokumentów wymienionych w pkt. 2, 3, 4. 11. Na podstawie art. 23. ust. 1 uPzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia i wówczas oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów. Każdy z partnerów musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1-2 uPzp i złożyć dokumenty wymienione w pkt 2, 3, 4, 5, 6. Natomiast dokumenty wymienione w pkt 1, 7, 8, 9, mogą być wspólne i podpisane przez ustanowionego pełnomocnika lub łącznie przez wszystkich partnerów. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 zostanie wybrana Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych Wykonawców. 12. W przypadku składania dokumentów w formie kopii, kopie te muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (ewentualnie przez pełnomocnika).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOMP - 25-663 Kielce ul. Olszewskiego 2 - Sekcja Finansowo - Księgowa, pokój nr 66 I piętro tel. 041 34-79-706.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat WOMP w Kielcach, ul. Olszewskiego 2 - pokój nr 73.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 22 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą odczynników do oznaczania hormonów, markerów nowotworowych , przeciwciał , antygenów, wraz z dzierżawą analizatora oraz sprzętu niezbędnego do ich wykonania dla ŚCO w Kielcach.
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Zakup czujników do pomiaru głębokości snu pacjentów operowanych wraz z użyczeniem platformy monitorującej dla potrzeb oddziałów Ś.C.P. oraz WSzZ w Kielcach
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZU I PRZECHOWYWANIE ZWŁOK DLA POTRZEB PROKURATURY REJONOWEJ W PIŃCZOWIE (Powiat Kazimierza Wielka).
- Termomodernizacja budynku laboratoryjno-garażowego w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Kielcach
- Dostawa mebli
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia obiektów Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie - od 1 sierpnia 2024 - do 1 sierpnia 2026
- ZP/12/2024 "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Usługi ochrony fizycznej, ochrony w formie monitorowania i ochrony obiektu w systemie dyskretnego ostrzegania oraz konserwacji systemu alarmowego oraz usługi otwierania i zamykania budynków.
- Usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Mikołowie
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługa "Całodobowa ochrona osób i mienia świadczona na rzecz Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.