Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-09
Zielona Góra: remont sali sportowej Zespołu szkół Budowlanych przy ul. Botanicznej 50 w Zielonej Górze - I Etap
Numer ogłoszenia: 202412 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Budowlanych im.Tadeusza Kościuszki w Zielonej Górze , ul. Botaniczna 50, 65-392 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 451-39-51, faks 0-68 451-39-50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.budowlanka.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont sali sportowej Zespołu szkół Budowlanych przy ul. Botanicznej 50 w Zielonej Górze - I Etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont sali sportowej Zespołu szkół Budowlanych przy ul. Botanicznej 50 w Zielonej Górze - I Etap . 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1. projektem wykonawczym opracowanym przez KomEksBud s.c. Biuro Ekspertyz Budowlanych i Usług Komputerowych w Zielonej Górze, ul. Działkowa 19A. stanowiącą załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ; 2.2. Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) -branża ogólnobudowlana i elektryczna stanowiące załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ; 3.W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą : 3.1. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, w tym: a) roboty rozbiórkowe - wykucie okien (139m2), drzwi (9,2m2) i parapetów wewnętrznych (40,6m), b) podmurowanie otworów okiennych bloczkami z betonu komórkowego ( 8,8m3) wraz wykonaniem tynków wewnętrznych (36,5m2) i zewnętrznych (36,5m2)oraz założeniem parapetów zewnętrznych blachy powlekanej (24,4m2), c) montaż okien aluminiowych stałych (64,8m2) i uchylnych dwuczęściowych (37,7m2) wraz z mechanizmem uchylania, przeszklonych poliwęglanem trójkomorowym i malowanych proszkowo d) montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych, przeszklonych szybą pojedyńczą bezpieczną laminowaną (3,1m2), e) montaż drzwi wzmocnionych (wrota dwuskrzydłowe) z blachy ocynkowanej z wypełnieniem z wełny mineralnej (6,1m2), malowanych proszkowo 3.2. Wymiana nawierzchni sportowej sali (242m2), w tym: a) rozbiórka istn. parkietu, b) wykonanie izolacji z foli paroszczelnej, c) ułożenie płyt rozdzielających wilgocioodpornych gr.10cm w dwóch warstwach, d) ułożenie nawierzchni sportowej poliuretanowej o gr. 4-5mm wraz z listwami przyściennymi i wymalowaniem linii do koszykówki i siatkówki, e) wykonanie wentylacji mechanicznej przestrzeni podpodłogowej 3.3. Roboty wykończeniowe (malarskie), w tym: a) przygotowanie i malowanie ścian farba alkilową (391m 2), b) przygotowanie powierzchni stropu z płyt korytkowych wraz z szpachlowaniem (339m2) i uzupełnieniem ubytków w tynku (17m2), c) wykonanie tynku nakrapianego metodą natryskową na podkładzie z farby akrylowej dyspersyjnej (339m2) (np. w systemie Sto-ispo), d) konserwacja konstrukcji kratownic dachowych (56m2), w tym: czyszczenie do St2, malowanie farba podkładową epoksydową i ognioodporną (R15) oraz nawierzchniową poliuretanową dwuskładnikową, e) montaż siatki ochronnej polipropylenowej(242m2) pod konstrukcją dźwigarów, 3.4. Montaż rusztowań rurowych: zewnętrznych (154m2) i wewnętrznych (242m2). 3.5. Wentylacja mechaniczna i grawitacyjna, w tym: a) montaż nawiewników ściennych NP150 (7 szt.) pod oknami w ścianie z bloczków z betonu komórkowego (kanał z blachy ocynkowanej, czerpnia i żaluzja z blachy chromowej) b) montaż wywietrzaków dachowych d=200mm ( 3szt) wraz z przejściami dla dachów papowych c) montaż wentylatorów dachowych WD-20 z tłumikiem i podstawą dachową B/II/200 na kominie murowanym z cegły klinkierowej, wylot z sali przez kratkę i kanał wentylacyjny o przekroju 200*400mm (3kpl). Sterowanie wentylatorami ze skrzynki zasilająco-sterującej za pomocą termostatu i regulatora obrotów (1kpl). d) wykonanie przebić instalacyjnych w ścianie ceramicznej (3szt) i płytach betonowych (6szt), e) wymurowanie kominów dla przewodów wentylacyjnych i wentylatorów z cegły klinkierowej (3*0,5m) 3.6. Roboty elektryczne sali i magazynku, w tym: a) wykonanie linii zasilającej z RG do RGS przewodem 5*LgY16mm2 w istn korytkach (210m) i w rurze winidurowe n/t (170m) wraz z montażem rozdzielnicy RGS (1 kpl), b) montaż rozdzielnicy TSO i wykonanie zasilania przewodami YDY 5*4mm2 (10m) z RGS c) montaż rozdzielnicy RSW (wentylacja) i wykonanie zasilania przewodami YDY 5*2,5mm2 (13m) z RGS d) wykonanie obwodów oświetlenia, gniazd wtykowych i urządzeń wentylacji przewodami YDYp 3*1,5mm2 (182m), YDYp 3*2,5mm2 (248m) i YDYp 4*2,5mm2 (48m), e) montaż wyłącznika (1 szt), gniazd (8 szt) i urządzeń wentylacyjnych (7szt), f) montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych 4*80W z siatką ochronną (14kpl) i 2*58W (2 kpl), g) montaż opraw (1*8W 3h) i modułów awaryjnych (3 kpl), h) wykonanie badań, pomiarów i skuteczności zerowania i) roboty demontażowe istniejącej instalacji i urządzeń.. 4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w STWiOR, projekcie budowlanym o których mowa w pkt 3.2. SIWZ oraz kosztorysie ofertowym robót budowlanych , instalacyjnych - stanowiącym załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ; 5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: 5.1.organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; 5.2.pełnego ubezpieczenia budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 5.3.zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; 5.4.ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 5.5.zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i wydzielenie stref bezpieczeństwa; 5.6.zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 5.7.po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych.)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej trzy zadania w zakresie budowy lub remontów lub przebudowy budynków użyteczności publicznej o minimalnej wartości 150.000,00 zł brutto każde ,udokumentowane, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności do kierowania robotami budowlanymi , należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118-tekst jednolity z późn. zm.) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ, - oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia,której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ, - dokładnie wypełniony kosztorys ofertowy ( w polskich złotych , z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) wg załącznika Nr 9 do SIWZ - zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 10 do SIWZ, - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany dopuszczalne w zakresie przewidzianym w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.budowlanka.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego gabinet kierownika gospodarczego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 136 w km 8+736 w m. Lubniewice
- Zakup i dostawa zabawek oraz pomocy dydaktycznych do Żłobka Miejskiego nr 4
- Schładzanie pomieszczeń biurowych - O/ZUS Zielona Góra, ul. Kupiecka 65
- Remonty dachów w budynkach położonych przy ul. Jedności 17 oraz ul. Strzeleckiej 18 w Zielonej Górze (2 zadania)
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa infrastruktury sportowej w popegeerowskiej miejscowości Babule, Gmina Padew Narodowa, poprzez budowę kortu tenisowego
- Malowanie ścian oraz sufitów w tym prace na wysokościach, w klatce schodowej, holu oraz korytarzach, w obrębie od parteru do 4 piętra, w budynku A zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych Nadleśnictwa Krzyż
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących przebudowy i dostosowania pomieszczeń ZS nr 2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
- Budowa zbiornika przeciwpożarowego oraz infrastruktury towarzyszącej na terenie Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.