eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia biurowe w budynku A część lewa przy ul. Kaszubskiej 35 w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-07

Szczecin: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia biurowe w budynku A część lewa przy ul. Kaszubskiej 35 w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 202396 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98729 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia biurowe w budynku A część lewa przy ul. Kaszubskiej 35 w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia biurowe w budynku A część lewa przy ul. Kaszubskiej 35 w Szczecinie. CPV:45000000 - 7 roboty budowlane CPV:45330000 - 9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne CPV: 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne. Zakres robót: 1) roboty budowlane: a) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, b) wykonanie posadzek wraz z okładzinami, c) wyburzenia niektórych i przemurowania ścianek działowych, d) tynki wewnętrzne z pracami wykończeniowymi, e) wymiana i wzmocnienie stropów, f) naprawa nawierzchni i ogrodzenia spacerniaka Izby Dziecka budynku C 2) roboty sanitarne: a) demontaż instalacji wod.-kan. b) wykonanie instalacji klimatyzacyjnej, c) wykonanie instalacji wod.-kan. i c.w.u., d) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, e) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i chłodu. 3) roboty elektryczne: a) wewnętrzna instalacja oświetlenia ogólnego; oprawy oświetleniowe zamontowane w ramach prac termomodernizacyjnych w roku 2015 podlegały będą demontażowi i ponownemu montażowi, b) oświetlenie ogólne i gniazd wtykowych, c) wewnętrzne linie zasilające z tablicami rozdzielczymi, d) wykonanie instalacji nisko prądowych: - sygnalizacji alarmu pożaru SSP, - sygnalizacji włamania i napadu SSWN, - telewizji przemysłowej CCTV, - kontroli dostępu KD - okablowania strukturalnego - W związku z potrzebą zachowania jednolitej infrastruktury teleinformatycznej w budynku, Zamawiający wymagał aby system okablowania strukturalnego realizowany był w identycznej technologii jaka została zainstalowana w części już wyremontowanej. Zachowanie jednolitej technologii pozwoli objąć całą instalację jednolitą gwarancją producenta systemu na 25 lat oraz przyczyni się do większej kompatybilności systemu połączeń w budynku. Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w projektach budowlano-wykonawczych, przedmiarze robót - szczegółowych kosztorysach nakładczych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stargardzkie Przedsiębiorstwo Budowlane MARBUD Sp. z o.o., ul. Gdyńska 28a, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6462280,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4518491,07

  • Oferta z najniższą ceną: 4518491,07 / Oferta z najwyższą ceną: 6486635,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.