eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Zmiana sposobu użytkowania części budynku magazynowego na poradnie (gabinety lekarskie) w Zespole Opieki Zdrowotnej w Brodnicy - sprawa ZP/11/2014.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-23

Brodnica: Zmiana sposobu użytkowania części budynku magazynowego na poradnie (gabinety lekarskie) w Zespole Opieki Zdrowotnej w Brodnicy - sprawa ZP/11/2014.
Numer ogłoszenia: 202311 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290046 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy, ul. Wiejska 9, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 668 91 00, faks 56 668 91 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania części budynku magazynowego na poradnie (gabinety lekarskie) w Zespole Opieki Zdrowotnej w Brodnicy - sprawa ZP/11/2014..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zmiana sposobu użytkowania części budynku magazynowego prowadząca do utworzenia poradni (gabinety lekarskie) w której będą udzielane świadczenia zdrowotne w ramach POZ dla dorosłych i dzieci chorych. Uwaga: Zamawiający informuje, że oczekuje realizacji prac budowlanych oraz instalacyjnych w pełnym zakresie projektowym, z wykonaniem białego montażu. Zamawiający rezygnuje z realizacji wyposażenia w meble pomieszczeń przychodni, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, robót izolacji termicznej i tynkowania na ścianach zewnętrznych oraz prac dekarskich. W związku z powyższym nie należy dokonywać wyceny tych prac. Przed podpisaniem umowy Wykonawca winien opracować szczegółowy harmonogram rzeczowo - terminowy robót i uzgodnić go z Zamawiającym. 2. Szczegółowy zakres robót w zadaniu określony został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do Specyfikacji (forma elektroniczna): projekcie budowlanym, wykonanie i zamontowanie reklamy świetlnej nad drzwiami wejściowymi do poradni (załącznik nr 9 do Siwz) - przedmiarze robót (UWAGA! przedmiar stanowi tylko podstawę informacyjną, patrz rozdział 14 Siwz pt. sposób obliczenia ceny), - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, - innych opracowaniach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 32.41.21.10 - Sieć internetowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rob - Mar Sp. z o.o., ul. Poznańska 226a, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 178128,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246663,45

  • Oferta z najniższą ceną: 246663,45 / Oferta z najwyższą ceną: 246663,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.