eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Ochrona fizyczna Oddziału Sądowo - Psychiatrycznego Kliniki Psychiatrii SPSK nr 1(nr sprawy EA/G-2720/VIII/07)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-23

Lublin: Ochrona fizyczna Oddziału Sądowo - Psychiatrycznego Kliniki Psychiatrii SPSK nr 1(nr sprawy : EA/G-2720/VIII/07)
Numer ogłoszenia: 202269 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, fax 081 5329486.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna Oddziału Sądowo - Psychiatrycznego Kliniki Psychiatrii SPSK nr 1(nr sprawy : EA/G-2720/VIII/07).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna Oddziału Sądowo - Psychiatrycznego Kliniki Psychiatrii SPSK nr 1 w Lublinie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.90 - 74.61.30.90 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz niżej wymienione warunki dodatkowe 1. posiadać ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, 2. prezes-dyrektor-właściciel firmy winien posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia, 3. wszyscy pracownicy ochrony winni posiadać licencję min. I stopnia z zakresu ochrony fizycznej oraz posiadać minimum wykształcenie zasadnicze. 4. wykonanie w okresie ostatnich trzech lat usług w zakresie ochrony fizycznej obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie o których mowa w rozdz. 2 Ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o ochronie osób lub mienia (Dz. U. nr 114.97 poz. 740 ze zm.) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz winien zawierać co najmniej 2 pozycje. Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n.w dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług w zakresie ochrony fizycznej - obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie- o których mowa w rozdz. 2 Ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o ochronie osób lub mienia (Dz. U. nr 114.97 poz. 740 ze zm.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz winien zawierać co najmniej 2 pozycje. Przez datę wykonania usług należy rozumieć dzień, miesiąc i rok początku oraz końca realizacji umowy. Dokument winien potwierdzać należyte wykonanie usług zrealizowanych w całości. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonywania zamówienia (należy dołączyć m. in. obowiązkowo wymagane licencje). 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - w kwocie co najmniej 1 miliona złotych. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym usługodawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. doświadczenie wykonawcy - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: hjttp:www.wpsk1.oz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja Obsługi Gospodarczej, Budynek Dyrekcji - pokój nr 6.Cena za SIWZ wynosi 10 zł plus VAT 22%.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 5 ul. St. Staszica 16, 20 -081 Lublin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.