eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wyżywienie w trakcie zajęć dydaktycznych uczestników projektu Szkolenie - Praktyka - Zatrudnienie - Rozwój IV edycja, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Lubuską Wojewódzką Komendę OHP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-15

Zielona Góra: Wyżywienie w trakcie zajęć dydaktycznych uczestników projektu Szkolenie - Praktyka - Zatrudnienie - Rozwój IV edycja, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Lubuską Wojewódzką Komendę OHP
Numer ogłoszenia: 202228 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109878 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda, ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3270215, 3284870, faks 068 3284871.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyżywienie w trakcie zajęć dydaktycznych uczestników projektu Szkolenie - Praktyka - Zatrudnienie - Rozwój IV edycja, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Lubuską Wojewódzką Komendę OHP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyżywienie w trakcie zajęć dydaktycznych uczestników projektu Szkolenie - Praktyka - Zatrudnienie - Rozwój IV edycja, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3. realizowanego przez Lubuską Wojewódzką Komendę OHP. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 8 części (wg jednostek realizujących projekt): Część I - wyżywienie dla 20 uczestników z ŚHP w Nowej Soli Część II - wyżywienie dla 20 uczestników z HP w Gorzowie Wlkp. Część III - wyżywienie dla 20 uczestników z HP w Żarach Część IV - wyżywienie dla 20 uczestników z CEiPM w Gorzowie Wlkp. Część V - wyżywienie dla 40 uczestników z CEiPM w Zielonej Górze Część VI - wyżywienie dla 20 uczestników z HP w Lubsku Część VII - wyżywienie dla 10 uczestników z HP we Wschowie Część VIII - wyżywienie dla 20 uczestników z OSiW w Strzelcach Krajeńskich. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Części II Opis przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Szkolenie - Praktyka - Zatrudnienie - Rozwój IV edycja jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: wyżywienie dla 20 uczestników z ŚHP w Nowej Soli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dom Handlowy MERCURY-2 s.c. Zofia i Lech Kruszakin, ul. Wojska Polskiego 2, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15331,8 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14490,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24964,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: wyżywienie dla 20 uczestników z HP w Gorzowie Wlkp.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Importowo-Eksportowe Sprzętu Elektronicznego GOBIT Janusz Panasiuk, ul. Walczaka 20, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15331,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15180,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16560,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: wyżywienie dla 20 uczestników z HP w Żarach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, ul. Górnośląska 26, 68-200 Żary, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15331,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16560,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: wyżywienie dla 20 uczestników z CEiPM w Gorzowie Wlkp.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Importowo-Eksportowe Sprzętu Elektronicznego GOBIT Janusz Panasiuk, ul. Walczaka 20, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15331,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15180,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16560,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: wyżywienie dla 40 uczestników z CEiPM w Zielonej Górze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kuchnia u Macieja, ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30663,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: wyżywienie dla 20 uczestników z HP w Lubsku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hotel i Restauracja Duet s. c. Janusz Abramowicz, Joanna Abramowicz, ul. Reja 3, 68-300 Lubsko, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15331,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16560,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: wyżywienie dla 10 uczestników z HP we Wschowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stołówka Szkolna Bożena Kociubińska, ul. Wolsztyńska 4, 67-400 Wschowa, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7665,9 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8280,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: wyżywienie dla 20 uczestników z OSiW w Strzelcach Krajeńskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Restauracja EDEN Radosław Kubiak, ul. Mickiewicza - Róg Zachodniej 3, 66-500 Strzelce Krajeńskie, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15331,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16422,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16422,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16422,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.