eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzchowo › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wierzchowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Wierzchowo: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wierzchowo
Numer ogłoszenia: 202212 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wierzchowo , ul. Długa 29, 78-530 Wierzchowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3618327, faks 94 3618487.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wierzchowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wierzchowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, z terenu Gminy Wierzchowo. 2.Oznaczenie usług wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), kody określone w pkt. II.1.6 ogłoszenia o zamówieniu; wymienione usługi należą do kategorii usług CPC nr 16. 3.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa: 1)ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391, z późn. zm.), 2)ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150, ze zm.), 3)ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), 4)rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122); oraz zgodnie z: 5)uchwałą Rady Gminy Wierzchowo nr XXXI/230/2013 z dnia 25 kwietnia 2013 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wierzchowo, dalej zwaną Regulaminem; 6)uchwałą Rady Gminy Wierzchowo nr XXXI/231/2013 z dnia 25 kwietnia 2013 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 4.Charakterystyka Gminy Wierzchowo: 1)gmina wiejska, 2)liczba mieszkańców Gminy objętych usługą odbioru odpadów komunalnych - ok. 4000; 3)liczba nieruchomości zamieszkałych wynosi ok. 1045, jednorodzinnych - 1020, w tym 9 mieszanych (mieszkalnych i niemieszkalnych), wielorodzinnych - 25. 4)ilość wytworzonych odpadów komunalnych ogółem, które trzeba będzie odebrać od właścicieli nieruchomości szacuje się na ok. 910 Mg/rok; w tym: a)odpadów zmieszanych ok. 455 Mg/rok; b)odpadów zbieranych selektywnie ok. 455 Mg/rok; 5) do SIWZ załączono wykaz nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Wierzchowo; 6)zgodnie z Regulaminem właściciele nieruchomości są zobowiązani do prowadzenia selektywnego zbierania odpadów komunalnych a Gmina Wierzchowo przejmuje obowiązki właścicieli nieruchomości w zakresie wyposażenia nieruchomości w pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych oraz utrzymania tych pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. 5.Gmina Wierzchowo utworzy tymczasowy gminny punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (problematycznych), dalej zwany GPSZOK (planowana lokalizacja: Wierzchowo, ul. Szkolna 6, teren Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wierzchowie), który zostanie wyposażony w kontenery przez wykonawcę oraz będzie przez niego prowadzony. 6.Zgodnie z art. 9e ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r poz. 391) w związku z art. 7 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), wykonawca odebrane z terenu Gminy Wierzchowo odpady komunalne zmieszane, biodegradowalne i zielone oraz zbierane selektywnie przekazywać będzie do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami Komunalnymi w Słajsinie nr 30, 72-200 Nowogard, stacja przeładunkowa w Mielenku Drawskim gmina Drawsko Pomorskie (dalej RIPOK). Opłatę za zagospodarowanie odpadów przekazanych do RIPOK ponosił będzie wykonawca. Uwaga: Jeżeli stacja przeładunkowa w Mielenku Drawskim będzie nieczynna, wykonawca przekazuje odebrane odpady komunalne bezpośrednio do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami Komunalnymi w Słajsinie (bez dodatkowego wynagrodzenia). 7.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) Wyposażenie tymczasowego GPSZOK, przed rozpoczęciem wykonania usługi odbioru odpadów komunalnych, w następujące kontenery/pojemniki (ilość może ulec zmianie): a)kontener stalowy o pojemności 10 m3 - 1 szt. b)pojemniki stalowe o pojemności 5 m3 - 4 szt. c)pojemniki na akumulatory o pojemności 0,6 m3 - 1 szt. d)pojemniki na świetlówki o pojemności do 140 szt. - 1 szt. oraz prowadzenie GPSZOK przez cały okres trwania umowy. Kontenery/pojemniki pozostają własnością wykonawcy, Zamawiający ponosi koszty ich wynajmu/eksploatacji; 2) zaopatrzenie właścicieli nieruchomości (zgodnie z wykazem nieruchomości załączonym do SIWZ), przed rozpoczęciem wykonania usługi odbioru odpadów komunalnych, tj. do dnia 1.07.2013 r., w pojemniki i worki do gromadzenia odpadów komunalnych: a) pojemniki na odpady zmieszane, oznaczone kolorem czarnym lub szarym, z blachy ocynkowanej lub z tworzywa sztucznego, o konstrukcji umożliwiającej ich opróżnianie grzebieniowym, widłowym lub hakowym mechanizmem załadowczym pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów; b) pojemniki na odpady komunalne zbierane selektywnie, na uzasadnione żądanie właściciela nieruchomości lub Zamawiającego, z blachy ocynkowanej lub z tworzywa sztucznego, o konstrukcji umożliwiającej ich opróżnianie grzebieniowym, widłowym lub hakowym mechanizmem załadowczym pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów; oznakowane w kolorach: niebieski - z przeznaczeniem na makulaturę i tekstylia; żółty - tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe; zielony - na odpady ulegające biodegradacji; różowy - na szkło; c) worki 60 l i 120 l z folii PEHD do selektywnego gromadzenia odpadów, w kolorach odpowiadającym kolorom pojemników do selektywnej zbiórki, przez cały okres trwania umowy; koszt worków wykonawca uwzględni w cenie jednostkowej zryczałtowanej, określonej w ofercie, za 1 Mg zebranych i przekazanych do zagospodarowania odpadów selektywnie zbieranych; d) szacowana ilość pojemników na odpady komunalne: o pojemności 80 l - 10 szt, o pojemności 120 l - 790 szt, 240 l - 400 szt., 1100 l - 25 szt. (ilość pojemników może ulec zmianie). Pojemniki pozostają własnością wykonawcy, właściciel nieruchomości je używa a Zamawiający ponosi koszty ich wynajmu/eksploatacji; 3) utworzenie 15 gniazd zbierania odpadów, wyposażonych w 2 pojemniki odpowiednio oznakowane każde, o poj. 1100 l, jeden na szkło i drugi na tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe. Lokalizacja gniazd: Będlino - 1 gniazdo, Garbowo- 1, Otrzep - 1, Nowe Laski - 1, Wielboki - 1, Sośnica - 1, Żabinek - 1, Żabin - 1, Żeńsko - 1, Radomyśl - 1, Osiek Drawski - 1, Świerczyna - 2, Wierzchowo - 2; pojemniki pozostają własnością wykonawcy, Zamawiający ponosi koszty ich wynajmu/eksploatacji; 4) odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (w każdej ilości), z częstotliwością określoną w Regulaminie, z podziałem na: a) odpady komunalne zmieszane, b) odpady komunalne zebrane w sposób selektywny, z podziałem na: - odpady ze szkła, - odpady z papieru, tektury i tekstylia, - odpady z tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych, - komunalne odpady zielone, - odpady mebli i inne odpady wielkogabarytowe oraz zużyte opony. Uwaga: odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (tzw. elektrośmieci) nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia, będzie wykonywany odrębnie); 5) transport i przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz odpadów selektywnie zbieranych (w każdej ilości), do RIPOK; 6) prowadzenie tymczasowego GPSZOK, w którym będą odbierane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych następujące rodzaje odpadów: a) odpady komunalne zmieszane, b) odpady ze szkła zebrane w sposób selektywny, c) odpady z papieru i tektury zebrane w sposób selektywny, d) odpady z tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych zebrane w sposób selektywny, e) komunalne odpady zielone zebrane w sposób selektywny, f) odpady mebli i inne odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz zużyte opony, g) resztki farb, lakierów, klejów, żywic, środków do konserwacji i ochrony drewna oraz opakowań po nich, h) rozpuszczalniki, środki czyszczące, substancje do wywabiania plam i opakowania po nich, i) zbiorniki po aerozolach, pozostałości po domowych środkach do dezynfekcji i dezynsekcji, j) środki ochrony roślin oraz opakowania po nich, k) lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, w tym świetlówki, termometry, przełączniki, l) zużyte baterie i akumulatory, m) zużyte kartridże i tonery, n) przepracowane oleje, o) przeterminowane leki, w każdej ilości, zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wierzchowo; 7) prowadzenie, przynajmniej 2 razy w roku, zbiórki z terenów nieruchomości zamieszkałych mebli i odpadów wielkogabarytowych; terminy i harmonogram zbiórek zostaną uzgodnione przez wykonawcę z Zamawiającym; realizacja usługi będzie polegała na poinformowaniu mieszkańców o organizowaniu tzw. wystawki (z podaniem dnia i godzin odbioru w/w odpadów) w formie ogłoszeń, strona internetowa wykonawcy oraz Zamawiającego, informacja w administracjach osiedlowych wszystkich zasobów mieszkaniowych na terenie Gminy; zbiórka powinna być tak zaplanowana, żeby objęła cały teren Gminy; 8) utrzymywanie pojemników na odpady w stanie czystości, dobrym stanie technicznym oraz ich okresowego dezynfekowania. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy zł). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : PKO BP S.A. ODDZIAŁ W ZŁOCIEŃCU Nr rachunku : 77 1020 2847 0000 1202 0009 6065. 3.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Wierzchowie, ul. Długa 29, w sekretariacie Urzędu, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym względzie wykonawca: 1) posiada zezwolenie na zbieranie i transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zm.); 2) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Wierzchowo, prowadzony przez Wójta Gminy Wierzchowo. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających posiadanie zezwolenia oraz wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Wierzchowo, na zasadzie spełnia/nie spełnia;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym względzie wykonawca wykonał (lub wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym względzie wykonawca: 1) dysponuje bazą magazynowo-transportową usytuowaną na terenie Gminy Wierzchowo lub w odległości nie większej niż 60 km od jej granicy; do której posiada tytuł prawny, spełniającą wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 2) dysponuje: - co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz - co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych oraz - co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami oraz opisu urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę usług w celu zapewnienia jakości, na zasadzie spełnia/nie spełnia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa sie minimalnych standardów;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym względzie wykonawca musi posiadać: 1) środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 80.000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy zł), 2) ubezpieczoną odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 zł (pięćset tysięcy zł). Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oraz opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ma ubezpieczoną odpowiedzialność cywilną, na zasadzie spełnia/nie spełnia;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1)wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego; 2)zmiana treści umowy wynikać będzie z konieczności dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanego bądź wprowadzonego w trakcie wykonywania zamówienia (w tym zmiana wysokości podatku VAT); 3)zmiana sposobu i organizacji wykonywania przedmiotu umowy uzasadniona wprowadzonymi przez Zamawiającego zmianami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wierzchowo oraz zmianami uchwały Rady Gminy Wierzchowo w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi; 4)zwiększenia lub zmniejszenia ilości kontenerów/pojemników; 5)zwiększenia lub zmniejszenia liczby właścicieli nieruchomości, od których należy odbierać odpady komunalne. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis zmiany i uzasadnienie zmiany. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wierzchowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wierzchowo, ul. Długa 29, 78-530 Wierzchowo, sekretariat Urzędu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wierzchowo, ul. Długa 29, 78-530 Wierzchowo, sekretariat Urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.