eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Remont nawierzchni chodników w ulicy Łopuskiego na odcinku od ul. Armii Krajowej do ul. Unii Lubelskiej w Kołobrzegu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-28

Kołobrzeg: Remont nawierzchni chodników w ulicy Łopuskiego na odcinku od ul. Armii Krajowej do ul. Unii Lubelskiej w Kołobrzegu
Numer ogłoszenia: 202156 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, fax (094) 352 37 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni chodników w ulicy Łopuskiego na odcinku od ul. Armii Krajowej do ul. Unii Lubelskiej w Kołobrzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodników w ulicy Łopuskiego na odcinku od ul.Armii Krajowej do ul. Unii Lubelskiej w Kołobrzegu polegający na:1.Roboty rozbiórkowe:a) rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35x5cm, 50x50x7cm oraz płyt kamiennych śr.grubości 17cm na podsypce piaskowej z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 3 km-1.214,25m2;b) rozebranie obrzeży betonowych 8x30cm z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 3 km-325,00mb;c) rozebranie nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych grubości 15cm oraz nawierzchni betonowej grubości 12cm z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 3 km-293,44m2;d) rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą betonową 0,045m3/m z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 3 km-120,00mb;2. Roboty ziemne-korytowanie:a) roboty ziemne mechaniczne z załadunkiem na środki transportu i odwiezieniem na odległość do 3 km-107,27m3; 3. Krawężniki betonowe:a) ustawienie krawężnika betonowego, wystającego wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem z betonu B-10 0,0525m3/mb-120,00mb; 4. Chodniki;a) obrzeża betonowe o wymiarach 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej-270,00mb;b) warstwa odcinająca z piasku grubości 6cm po zagęszczeniu-1.409,70m2;c) chodniki z kostki betonowej POLBRUK grubości 6cm na podsypce cementowo-piaskowej-1.409,70m2; 5. Zjazdy:a) warstwa odcinająca z piasku grubości 6cm po zagęszczeniu-238,50m2;b) podbudowa betonowa z betonu B-7,5 grubości 12cm-338,50m2;c) chodniki z kostki betonowej POLBRUK grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej-238,50m2; 6. Regulacja wysokościowa studzienek urządzeń podziemnych-4,50m3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5.Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, minimum jedno zamówienie o powierzchni 500,00 m2 z kostki betonowej; 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie(minimum)wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby: na stanowisku kierownika budowy;7.Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kołobrzeg - Referat Drogowy przy Wydziale Komunalnym, ul. Ratuszowa 12, 78 - 100 Kołobrzeg..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13,78 - 100 Kołobrzeg, (I piętro, pok.nr 104).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.