eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Termomodernizacja elewacji obiektów sportowych i łącznika Szkoły Podstawowej nr 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-28

Polkowice: Termomodernizacja elewacji obiektów sportowych i łącznika Szkoły Podstawowej nr 3
Numer ogłoszenia: 202128 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, fax 076 72 46 780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja elewacji obiektów sportowych i łącznika Szkoły Podstawowej nr 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z termomodernizacją elewacji obiektów sportowych i łącznika Szkoły Podstawowej nr 3. W zakres robót wchodzą:a) przygotowanie placu budowy umożliwiającego korzystanie z obiektu w czasie termomodernizacji elewacji obiektów szkoły; b) demontaż obróbek blacharskich: okapów, podokienników, dylatacji, murków ogniowych i ponowny ich montaż w odpowiednim czasie i wg dokumentacji;c) demontaż i ponowny montaż rur spustowych;d) rozebranie części nawierzchni i opasek wokół budynku;e) rozebranie istniejących studzienek okien piwnicznych, na ich miejsce montaż (w odpowiednim czasie) oświetlaczy prefabrykowanych z PCV. Montaż wg instrukcji producenta;f) wykonanie wykopu dla ocieplenia ścian piwnic;g) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku i ścian piwnic do głębokości min. 1 m poniżej poziomu terenu, zaś pod doświetlaczami okien piwnicznych min. 40 cm,h) ocieplenie stropodachu wentylowanego (wdmuchanie granulatu wełny mineralnej). Przyjąć sprawdzony system posiadający aktualną aprobatę techniczną ITB;i) demontaż części elementów instalacji odgromowej i ponowny montaż na dachu wokół okapów oraz całkowity demontaż na ścianach oraz ich ponowny montaż. Prace montażowe i sprawdzenie prawidłowości działania zlecić uprawnionym wykonawcom;j) wykonanie opasek wokół ścian budynku z typowej kostki (polbruk) grubości 6 cm, na zagęszczonej podsypce piaskowej stabilizowanej cementem;k) zabudowanie obudów reperów. Zastosować odcinki rur PCV fi 150 z wykonanym na gorąco kapinosem;l) wymiana żelbetowego daszku nad wejściem od południa na lekki daszek poliwęglanowy.Z realizacji zadania wyłączono zakres dotyczący budynku sali gimnastycznej oraz dachu nad budynkiem basenu. Rysunek nr 1 Projektu budowlano-wykonawczego dotyczący elewacji sali gimnastycznej wyłączonej z realizacji, został dołączony jedynie w zakresie wymaganego wzornika kolorów.Zamawiający wymaga aby na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił minimum 36-miesięcznej gwarancji jakości.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i załączonej do niej dokumentacji technicznej. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp.Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i opisach pozycji przedmiarów robót. Dokumentacja projektowa wykonana została przez: JGJ-BUD Jerzy Grzybowski, ul. Kowalska 8, 67-200 Głogów. Integralną częścią projektu budowlano-wykonawczego jest specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.26.14.10 - Izolowanie dachu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.14.10 - Izolowanie dachu Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 112.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 11.000,00 zł. (słownie: jedenaście tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy:1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.2. Spełnią warunki określone w niniejszej specyfikacji.3. Spełnią poniższe warunki:- wykażą należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych lub remontowych o łącznej wartości co najmniej 500.000,00 zł. w zakresie termomodernizacji na obiektach użyteczności publicznej, np. przedszkoli, szkół itp., z określeniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje);- posiadają i przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek; Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu,- skierują do realizacji niniejszego zamówienia osobę na stanowisko kierownika robót, która jest aktualnym członkiem Izby Budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami w branży budowlanej;- wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert.Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu:a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ,b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika,d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych lub remontowych o łącznej wartości co najmniej 500.000,00 zł. w zakresie termomodernizacji na obiektach użyteczności publicznej, np. przedszkoli, szkół itp., z określeniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje),e) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek, Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu,f) kopię uprawnień budowlanych osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami w branży budowlanej,g) kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Budowlanej, wystawionego dla osoby pełniącej funkcję kierownika robót na przedmiotowym zadaniu,h) kserokopia dowodu wniesienia wadium podpisana za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela. Dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu do wglądu członkom komisji przetargowej, w trakcie otwarcia ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.