eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Oferta na sporządzenie operatów szacunkowych nieruchomości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-02

Lubań: Oferta na sporządzenie operatów szacunkowych nieruchomości
Numer ogłoszenia: 202117 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178813 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lubaniu, ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6464340, faks 075 6464321.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oferta na sporządzenie operatów szacunkowych nieruchomości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości Skarbu Państwa dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu oraz aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu Skarbu Państwa Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części: Część nr 1- Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości Skarbu Państwa dla potrzeb aktualizacji opłaty z tytułu trwałego zarządu 1-1. wycena nieruchomości będącej w trwałym zarządzie Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu. W skład wyceny wchodzi nieruchomość położona: : a) w granicach działki nr 2/13, 46/2, 46/3 obr II AM 17 m. Lubań o ogólnej pow. 8,1449 ha , dla której Sąd Rejonowy w Lubaniu prowadzi KW JG1L/00027027/0 b) w granicach działki nr 17, AM 1 obr Lubański Wielki Las, gm. Platerówka o ogólnej pow. 3,25 ha dla której Sąd Rejonowy w Lubaniu prowadzi KW JG1L/00027021/8 1-2. wycena nieruchomości będącej w trwałym zarządzie Zakładu Karnego w Zarębie W skład wyceny wchodzi nieruchomość położona a) w granicach działki nr 646/2, 646/3, 646/4 am 2 obr Zaręba gm/ Siekierczyn o ogólnej pow. 1,16 ha ,dla której Sąd Rejonowy w Lubaniu prowadzi KW 31029 b) w granicach działki nr 629, 633, 646/1, 648 am 2 obr Zaręba gm/ Siekierczyn o ogólnej pow. 13,32 ha , dla której Sąd Rejonowy w Lubaniu prowadzi KW 17781 c) w granicach działki nr 789/1, 790 am 2 obr Platerówka , gm. Platerówka o ogólnej pow. 35,90 ha ,dla której Sąd Rejonowy w Lubaniu prowadzi KW 17782 1-3 wycena nieruchomości będącej w trwałym zarządzie Aresztu Śledczego w Lubaniu W skład wyceny wchodzi nieruchomość położona a) w granicach działki nr 91/2 i nr 93 obr III AM 2 m. Lubań o ogólnej powierzchni 0,3800 ha, dla której Sąd Rejonowy w Lubaniu prowadzi KW 17530 1-4. wycena nieruchomości będącej w trwałym zarządzie Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu W skład wyceny wchodzi nieruchomość położona a) w granicach działki nr 17/3 am 6 obr II m. Świeradów Zdrój o ogólnej powierzchni 0,3947 ha, dla której Sąd Rejonowy w Lubaniu - Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Lwówku Śląskim prowadzi KW 10705 1-5. wycena nieruchomości będącej w trwałym zarządzie Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu w udziale 2496/10000 W skład wyceny wchodzi udział 2496/10000 w nieruchomości położonej a) w granicach działki nr 17/1 am 10 obr III m. Lubań o ogólnej pow 0,0397 ha dla której Sąd Rejonowy w Lubaniu prowadzi KW 22132 Zakres wyceny obejmuje określenie wartości nieruchomości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 o gospodarce nieruchomościami ( tj. z 2010 r. Dz.U. nr 102, poz.651 z późn. zm) z uwzględnieniem stanu zagospodarowania i uzbrojenia terenu oraz wartości nakładów poniesionych przez jednostkę, o których mowa w art. 88 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U z 2010r. nr 102, poz. 651 z późn. zm.) i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego ( Dz.U. nr 207, poz. 2109 z późn. zm.) Wycenę należy sporządzić w oparciu o aktualną powierzchnię użytkową budynków. Niezbędne do wykonania umowy materiały i informacje Wykonawca będzie zobowiązany zebrać we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający może przekazać Wykonawcy materiały i informacje dotyczące nieruchomości o ile będzie w ich posiadaniu . Operaty szacunkowe powinny być sporządzone oddzielnie dla każdej nieruchomości w sposób zgodny z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm.) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207 poz. 2109 ze zm.) oraz z Powszechnymi Krajowymi Standardami Wyceny, obejmującymi Standardy Zawodowe i Noty Interpretacyjne. Operaty należy sporządzić w dwóch egzemplarzach. Do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumenty wykorzystywane przy jego sporządzaniu, dokumentację fotograficzną (o ile jednostka organizacyjna wyrazi zgodę na wykonanie dokumentacji fotograficznej) i inne wymagane przepisami prawa. Wykonawca w zakresie sporządzonych operatów szacunkowych zobowiązany jest na wniosek Zamawiającego, także po okresie obowiązywania umowy, do uczestnictwa, bez dodatkowego wynagrodzenia, w postępowaniu przed organem odwoławczym Wykonawca wyraża zgodę na wydanie stronom postępowania kserokopii operatów szacunkowych, poświadczonych za zgodność z oryginałem. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie także: - na żądanie Zamawiającego dokonać niezbędnych zmian, poprawek oraz udzielić stronom pisemnych wyjaśnień dotyczących operatów, - na żądanie Zamawiającego dokonać aktualizacji operatu. Żądanie powyższe Zamawiający może zgłosić w ciągu 2 lat od dnia odbioru operatu, który miałby podlegać aktualizacji w tym także po wygaśnięciu bądź rozwiązaniu umowy, -każdorazowego stawiania się na wezwanie organów odwoławczych. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od aktualnych możliwości Zamawiającego. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o zlecenia sporządzone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru, która z w/w w punkcie od 1-1 do 1-5 nieruchomości podlegać będzie zamówieniu szczegółowemu. Odbiór zlecenia odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego telefonicznie lub drogą elektroniczną lub za pomocą innych środków łączności. Termin wykonania zadania będzie liczony od dnia odbioru przez Wykonawcę zlecenia szczegółowego. Wymagany termin wykonania wyceny nieruchomości dla celów aktualizacji opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu nieruchomościami Skarbu Państwa - 30 dni od daty otrzymania zlecenia. Część nr2- Sporządzenie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa sporządzone dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego. Operaty szacunkowe powinny być sporządzone dla każdej nieruchomości w sposób zgodny z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm.) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207 poz. 2109 ze zm.) oraz z Powszechnymi Krajowymi Standardami Wyceny, obejmującymi Standardy Zawodowe i Noty Interpretacyjne. Operaty należy sporządzić w dwóch egzemplarzach. Niezbędne do wykonania umowy materiały i informacje Wykonawca będzie zobowiązany zebrać we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający może przekazać Wykonawcy materiały i informacje dotyczące nieruchomości o ile będzie w ich posiadaniu . Do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumenty wykorzystywane przy jego sporządzaniu, dokumentację fotograficzną i inne wymagane przepisami prawa. Wykonawca w zakresie sporządzonych operatów szacunkowych zobowiązany jest na wniosek Zamawiającego, także po okresie obowiązywania umowy, do uczestnictwa, bez dodatkowego wynagrodzenia, w postępowaniu przed organem odwoławczym . Wykonawca wyraża zgodę na wydanie stronom postępowania kserokopii operatów szacunkowych, poświadczonych za zgodność z oryginałem. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie także: - na żądanie Zamawiającego dokonać niezbędnych zmian, poprawek oraz udzielić stronom pisemnych wyjaśnień dotyczących operatów, - na żądanie Zamawiającego dokonać aktualizacji operatu. Żądanie powyższe Zamawiający może zgłosić w ciągu 2 lat od dnia odbioru operatu, który miałby podlegać aktualizacji w tym także po wygaśnięciu bądź rozwiązaniu umowy, -każdorazowego stawiania się na wezwanie organów odwoławczych. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o zlecenia sporządzone przez Zamawiającego. Odbiór zlecenia odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego telefonicznie lub drogą elektroniczną lub za pomocą innych środków łączności. Termin wykonania zlecenia będzie liczony od dnia odbioru przez Wykonawcę zlecenia szczegółowego. Wymagany termin wykonania wyceny dla celów aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntu Skarbu Państwa -14 dni od daty otrzymania zlecenia. Udzielenie zamówienia w zakresie części 2 uzależnia się od aktualnych możliwości i potrzeb Zamawiającego . 2.Ofertę należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Konsultingowa Defin sp z o.o, ul. Sokolska 65, 40-087 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 94300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.