eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Budowa ulicy Leśnej i przebudowa drogi wewnętrznej w Sierakowie wraz z odwodnieniem

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Rawicz: Budowa ulicy Leśnej i przebudowa drogi wewnętrznej w Sierakowie wraz z odwodnieniem
Numer ogłoszenia: 202117 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166919 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Leśnej i przebudowa drogi wewnętrznej w Sierakowie wraz z odwodnieniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : budowa ulicy Leśnej (długość 347m) i przebudowa drogi wewnętrznej w Sierakowie (długość 153m) wraz z odwodnieniem w ramach zadania pn. Budowa dróg we wsi Sierakowo. Zakres zamówienia obejmuje: a) budowa ulicy Leśnej o nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, z chodnikami o nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz budową kanalizacji deszczowej, b) przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej wraz z chodnikami z kostki brukowej betonowej wraz z odwodnieniem, c) usunięcie kolizji projektowanej drogi z siecią: gazową, wodociągową i energetyczną d) oznakowanie na czas budowy, e) oznakowanie docelowe drogi wewnętrznej . 2. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym opracowanym w oparciu o dokumentacje projektowe, projektów budowlanych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w : a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, b) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, c) kosztorysie ofertowym d) w projektach budowlanym e) Polskich Normach Wymienione w dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie w ramach zaproponowanej ceny ofertowej również do: - zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac w oparciu o dostarczony przez Zamawiającego projekt (oznakowanie) oraz organizacja ruchu docelowego. - obsługa geodezyjna podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenie jej w ośrodku geodezyjnym, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań ( w tym zagęszczenie gruntu) i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, - inspekcja całego odcinka wykonanej kanalizacji deszczowej za pomocą kamery i przekazanie zapisu na płycie CD-ROM lub innym trwałym nośniku elektronicznym wraz z opisem w celu ustalenia jakości wykonanych robót . Powyższe należy złożyć przed odbiorem końcowym celem umożliwienia sprawdzenia wykonania robót.; - stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); - ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; - organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) - odtworzenie i przywrócenie do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni, - po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót, - udzielenia 3 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1450902.95 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rejonowe Przedsiębiorstwo Melioracyjne w Żmigrodzie spółka z o.o., Poznańska 8, 55-140 Żmigród, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1.450.902,95
  • Oferta z najniższą ceną: 1.450.902,95 oferta z najwyższą ceną: 2.040.028,77
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.