Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-15
Jasło: Odbudowa powiatowej infrastruktury drogowej na terenie Miasta Jasła - ul. Mickiewicza, Szopena, Szajnochy, Jagiełły
Numer ogłoszenia: 202094 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jasielski , ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410 w. 108, faks 013 4463189.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa powiatowej infrastruktury drogowej na terenie Miasta Jasła - ul. Mickiewicza, Szopena, Szajnochy, Jagiełły.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 Odbudowa ulicy Mickiewicza w km 0+300 - 1+083 Przedmiot zamówienia obejmuje m in.: rozebranie krawężników betonowych - 740 m rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych - 1340 m2 rozebranie obrzeży - 770 m rozebranie znaków drogowych - 25 szt. regulacja pionowa: włazów studni rewizyjnych (7szt), kratek ściekowych ulicznych (20szt) i pokryw studzienek telefonicznych (7szt) czyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 7320,55 m2 skropienie bitumem - 7320,55 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanki mineralno-bitumicznej - 742,50 T wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 7320,55 m2 ustawienie znaków drogowych - 25 szt. ułożenie na gotowej ławie betonowej krawężnika betonowego - 740 m ułożenie obrzeży betonowych - 770 m wykonanie podbudowy żwirowej pod chodnik - 1340,50 m2 ułożenie kostki brukowej betonowej gr. 6cm - 1340,50 m2 ZADANIE NR 2 Odbudowa ulicy Szopena w km 0+010 - 1+022 Przedmiot zamówienia obejmuje m in.: frezowanie pnia ściętego drzewa o średnicy 100cm i głębokości 20cm - 1 szt. rozebranie krawężników betonowych - 1015 m rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych - 1734,70 m2 rozebranie obrzeży - 572 m rozebranie znaków drogowych - 28 szt. frezowanie nawierzchni bitumicznej - 1609,20 m2 regulacja pionowa: kratek ściekowych ulicznych (26szt), włazów studni rewizyjnych (15szt) i pokryw studzienek telefonicznych (7szt) rozebranie podbudowy - 274,70 m2 wykonanie podbudowy żwirowej - 274,70 m2 wykonanie podbudowy tłuczniowej - 274,70 m2 mechaniczne czyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 7578,07 m2 skropienie bitumem - 7575,07 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanki mineralno-bitumicznej - 707,12 T wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 7578,07 m2 przymocowanie znaków drogowych - 28 szt ułożenie na gotowej ławie betonowej krawężnika betonowego - 980 m ułożenie obrzeży betonowych - 760 m wykonanie podbudowy żwirowej pod chodnik - 1734,70 m2 ułożenie kostki brukowej betonowej gr. 6cm - 1734,70 m2 ZADANIE NR 3 Odbudowa ulicy Szajnochy w km 0+010 - 0+130 Przedmiot zamówienia obejmuje m in.: rozebranie krawężników granitowych - 230 m rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych - 543,40 m2 rozebranie obrzeży - 75 m rozebranie znaków drogowych - 4 szt. frezowanie nawierzchni bitumicznej - 1190 m2 regulacja pionowa: kratek ściekowych ulicznych (6szt), studni rewizyjnych (5szt) i pokryw studzienek telefonicznych (2szt) mechaniczne czyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 1232 m2 skropienie bitumem - 1232 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanki mineralno-bitumicznej - 123 T wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 1232 m2 ustawienie znaków drogowych - 4 szt. ułożenie na gotowej ławie betonowej krawężnika betonowego - 230 m ułożenie obrzeży betonowych - 75 m wykonanie podbudowy żwirowej pod chodnik - 543,40 m2 ułożenie kostki brukowej betonowej gr. 6cm - 543,40 m2 Odbudowa ulicy Jagiełły w km 0+000 - 0+652 Przedmiot zamówienia obejmuje m in.: rozebranie krawężników granitowych - 710 m rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych - 711 m2 rozebranie chodnika z kostki kamiennej prostokątnej wys. 6cm - 628,80 m2 rozebranie obrzeży - 125 m rozebranie znaków drogowych - 32 szt. frezowanie nawierzchni bitumicznej - 2502,40 m2 regulacja pionowa: włazów studni rewizyjnych (8szt), kratek ściekowych ulicznych (19szt) i pokryw studzienek telefonicznych (4szt) rozebranie podbudowy - 72,10 m2 wykonanie podbudowy żwirowej - 72,10 m2 uzupełnienie tłuczniem w miejscu rozebranego krawężnika granitowego warstwą gr. 20cm - 60 m2 mechaniczne czyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 4470,30 m2 kropienie bitumem - 6972,70 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanki mineralno-bitumicznej - 312,8 T wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 4470,30 m2 ułożenie na skarpie płyt ażurowych typu YOMB o wym. 90x60 - 56,70 m2 ustawienie znaków drogowych - 32 szt. ułożenie na gotowej ławie betonowej krawężnika betonowego - 795 m ułożenie obrzeży betonowych - 245 m wykonanie podbudowy żwirowej pod kostkę betonową - 1339,80 m2 ułożenie kostki brukowej betonowej - 751,80 m2 ułożenie kostki brukowej betonowej uprzednio rozebranej - 628,80 m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: zad. Nr 1 - 12 000,00 zł, zad. Nr 2 - 15 000,00 zł, zad. Nr 3 - 12 000,00 zł do dnia 1 sierpnia 2011 roku, do godz. 10.00
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą wykonanie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, (wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni bitumicznej (w zależności od wyboru zadania - dla Zadania Nr 1, 2 - co najmniej 6000 m2, dla Zadania Nr 3 - 5000 m2) oraz wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej (Zadanie 1-3 - co najmniej 1000 m2))wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3 oraz wykazu robót budowlanych - zał. Nr 4 (wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone), zobowiązania innego podmiotu - zał. Nr 5 jeżeli dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zobowiązanie innych podmiotów - zał. Nr 5 (jeżeli dotyczy) Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Kosztorysy ofertowe
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy: Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnej zmianie przepisu dotyczącego wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, co skutkować będzie zmianą kwoty netto i naliczonych kwot podatku VAT, do robót wykonywanych po dniu w którym przepisy zaczną obowiązywać. Cena ryczałtowa pozostanie bez zmian. Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą może w każdej chwili zarządzić wprowadzenie robót zamiennych o ekwiwalentnej wartości do wykonywanego zakresu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdyby strony ustaliły wykonanie robót zamiennych w ramach niniejszej umowy, wtedy wartość każdej takiej modyfikacji zostanie poddana osobnej wycenie w oparciu o analizę cen przedstawioną przez Wykonawcę, sprawdzoną przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzoną przez Zamawiającego. Roboty zamienne będą zgłaszane przed ich wprowadzeniem. Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą może w każdej chwili zmniejszyć zakres zamówienia (nie więcej niż o 10%) w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby kierownika budowy (za uprzednią pisemna zgodą Zamawiającego) na osobę o kwalifikacjach odpowiadających kwalifikacjom obecnego kierownika budowy, w przypadkach: śmierci, choroby i innych zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby inspektora nadzoru (za uprzednią pisemna zgodą Zamawiającego) na osobę o kwalifikacjach odpowiadających kwalifikacjom obecnego inspektora nadzoru, w przypadkach: śmierci, choroby i innych zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania zamówienia w wyniku wystąpienia robót dodatkowych. Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. Strony umowy ustalą nowy termin realizacji umowy w zależności od występujących okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, pokój nr 203.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, pokój nr 211 Sekretariat Starosty.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbudowa ulicy Mickiewicza w km 0+300 - 1+083.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje m in.: rozebranie krawężników betonowych - 740 m rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych - 1340 m2 rozebranie obrzeży - 770 m rozebranie znaków drogowych - 25 szt. regulacja pionowa: włazów studni rewizyjnych (7szt), kratek ściekowych ulicznych (20szt) i pokryw studzienek telefonicznych (7szt) czyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 7320,55 m2 skropienie bitumem - 7320,55 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanki mineralno-bitumicznej - 742,50 T wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 7320,55 m2 ustawienie znaków drogowych - 25 szt. ułożenie na gotowej ławie betonowej krawężnika betonowego - 740 m ułożenie obrzeży betonowych - 770 m wykonanie podbudowy żwirowej pod chodnik - 1340,50 m2 ułożenie kostki brukowej betonowej gr. 6cm - 1340,50 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbudowa ulicy Szopena w km 0+010 - 1+022.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje m in.: frezowanie pnia ściętego drzewa o średnicy 100cm i głębokości 20cm - 1 szt. rozebranie krawężników betonowych - 1015 m rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych - 1734,70 m2 rozebranie obrzeży - 572 m rozebranie znaków drogowych - 28 szt. frezowanie nawierzchni bitumicznej - 1609,20 m2 regulacja pionowa: kratek ściekowych ulicznych (26szt), włazów studni rewizyjnych (15szt) i pokryw studzienek telefonicznych (7szt) rozebranie podbudowy - 274,70 m2 wykonanie podbudowy żwirowej - 274,70 m2 wykonanie podbudowy tłuczniowej - 274,70 m2 mechaniczne czyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 7578,07 m2 skropienie bitumem - 7575,07 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanki mineralno-bitumicznej - 707,12 T wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 7578,07 m2 przymocowanie znaków drogowych - 28 szt ułożenie na gotowej ławie betonowej krawężnika betonowego - 980 m ułożenie obrzeży betonowych - 760 m wykonanie podbudowy żwirowej pod chodnik - 1734,70 m2 ułożenie kostki brukowej betonowej gr. 6cm - 1734,70 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odbudowa ulicy Szajnochy w km 0+010 - 0+130 Odbudowa ulicy Jagiełły w km 0+000 - 0+652.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa ulicy Szajnochy w km 0+010 - 0+130 Przedmiot zamówienia obejmuje m in.: rozebranie krawężników granitowych - 230 m rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych - 543,40 m2 rozebranie obrzeży - 75 m rozebranie znaków drogowych - 4 szt. frezowanie nawierzchni bitumicznej - 1190 m2 regulacja pionowa: kratek ściekowych ulicznych (6szt), studni rewizyjnych (5szt) i pokryw studzienek telefonicznych (2szt) mechaniczne czyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 1232 m2 skropienie bitumem - 1232 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanki mineralno-bitumicznej - 123 T wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 1232 m2 ustawienie znaków drogowych - 4 szt. ułożenie na gotowej ławie betonowej krawężnika betonowego - 230 m ułożenie obrzeży betonowych - 75 m wykonanie podbudowy żwirowej pod chodnik - 543,40 m2 ułożenie kostki brukowej betonowej gr. 6cm - 543,40 m2 Odbudowa ulicy Jagiełły w km 0+000 - 0+652 Przedmiot zamówienia obejmuje m in.: rozebranie krawężników granitowych - 710 m rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych - 711 m2 rozebranie chodnika z kostki kamiennej prostokątnej wys. 6cm - 628,80 m2 rozebranie obrzeży - 125 m rozebranie znaków drogowych - 32 szt. frezowanie nawierzchni bitumicznej - 2502,40 m2 regulacja pionowa: włazów studni rewizyjnych (8szt), kratek ściekowych ulicznych (19szt) i pokryw studzienek telefonicznych (4szt) rozebranie podbudowy - 72,10 m2 wykonanie podbudowy żwirowej - 72,10 m2 uzupełnienie tłuczniem w miejscu rozebranego krawężnika granitowego warstwą gr. 20cm - 60 m2 mechaniczne czyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 4470,30 m2 skropienie bitumem - 6972,70 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanki mineralno-bitumicznej - 312,8 T wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 4470,30 m2 ułożenie na skarpie płyt ażurowych typu YOMB o wym. 90x60 - 56,70 m2 ustawienie znaków drogowych - 32 szt. ułożenie na gotowej ławie betonowej krawężnika betonowego - 795 m ułożenie obrzeży betonowych - 245 m wykonanie podbudowy żwirowej pod kostkę betonową - 1339,80 m2 ułożenie kostki brukowej betonowej - 751,80 m2 ułożenie kostki brukowej betonowej uprzednio rozebranej - 628,80 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.10-7, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Gminy Jasło w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Krasińskiego w Jaśle
- Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowej bramy cmentarza komunalnego w Jaśle przy ul. Zielonej.
- Dostawa system pobierania krwi
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4 w Jaśle w ramach projektu pn. Czwórkowa kraina zabawy - Jasielski Budżet Obywatelski na 2024 rok
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Ksawerów - Sobótka Kolonia
- "Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec"
- "Przebudowa nawierzchni drogi w miejscowości Wolbromek"
- Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie gminy Stare Czarnowo w 2024 roku
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.