eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Odbudowa powiatowej infrastruktury drogowej na terenie Miasta Jasła - ul. Mickiewicza, Szopena, Szajnochy, Jagiełły

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-15

Jasło: Odbudowa powiatowej infrastruktury drogowej na terenie Miasta Jasła - ul. Mickiewicza, Szopena, Szajnochy, Jagiełły
Numer ogłoszenia: 202094 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jasielski , ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410 w. 108, faks 013 4463189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa powiatowej infrastruktury drogowej na terenie Miasta Jasła - ul. Mickiewicza, Szopena, Szajnochy, Jagiełły.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 Odbudowa ulicy Mickiewicza w km 0+300 - 1+083 Przedmiot zamówienia obejmuje m in.: rozebranie krawężników betonowych - 740 m rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych - 1340 m2 rozebranie obrzeży - 770 m rozebranie znaków drogowych - 25 szt. regulacja pionowa: włazów studni rewizyjnych (7szt), kratek ściekowych ulicznych (20szt) i pokryw studzienek telefonicznych (7szt) czyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 7320,55 m2 skropienie bitumem - 7320,55 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanki mineralno-bitumicznej - 742,50 T wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 7320,55 m2 ustawienie znaków drogowych - 25 szt. ułożenie na gotowej ławie betonowej krawężnika betonowego - 740 m ułożenie obrzeży betonowych - 770 m wykonanie podbudowy żwirowej pod chodnik - 1340,50 m2 ułożenie kostki brukowej betonowej gr. 6cm - 1340,50 m2 ZADANIE NR 2 Odbudowa ulicy Szopena w km 0+010 - 1+022 Przedmiot zamówienia obejmuje m in.: frezowanie pnia ściętego drzewa o średnicy 100cm i głębokości 20cm - 1 szt. rozebranie krawężników betonowych - 1015 m rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych - 1734,70 m2 rozebranie obrzeży - 572 m rozebranie znaków drogowych - 28 szt. frezowanie nawierzchni bitumicznej - 1609,20 m2 regulacja pionowa: kratek ściekowych ulicznych (26szt), włazów studni rewizyjnych (15szt) i pokryw studzienek telefonicznych (7szt) rozebranie podbudowy - 274,70 m2 wykonanie podbudowy żwirowej - 274,70 m2 wykonanie podbudowy tłuczniowej - 274,70 m2 mechaniczne czyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 7578,07 m2 skropienie bitumem - 7575,07 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanki mineralno-bitumicznej - 707,12 T wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 7578,07 m2 przymocowanie znaków drogowych - 28 szt ułożenie na gotowej ławie betonowej krawężnika betonowego - 980 m ułożenie obrzeży betonowych - 760 m wykonanie podbudowy żwirowej pod chodnik - 1734,70 m2 ułożenie kostki brukowej betonowej gr. 6cm - 1734,70 m2 ZADANIE NR 3 Odbudowa ulicy Szajnochy w km 0+010 - 0+130 Przedmiot zamówienia obejmuje m in.: rozebranie krawężników granitowych - 230 m rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych - 543,40 m2 rozebranie obrzeży - 75 m rozebranie znaków drogowych - 4 szt. frezowanie nawierzchni bitumicznej - 1190 m2 regulacja pionowa: kratek ściekowych ulicznych (6szt), studni rewizyjnych (5szt) i pokryw studzienek telefonicznych (2szt) mechaniczne czyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 1232 m2 skropienie bitumem - 1232 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanki mineralno-bitumicznej - 123 T wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 1232 m2 ustawienie znaków drogowych - 4 szt. ułożenie na gotowej ławie betonowej krawężnika betonowego - 230 m ułożenie obrzeży betonowych - 75 m wykonanie podbudowy żwirowej pod chodnik - 543,40 m2 ułożenie kostki brukowej betonowej gr. 6cm - 543,40 m2 Odbudowa ulicy Jagiełły w km 0+000 - 0+652 Przedmiot zamówienia obejmuje m in.: rozebranie krawężników granitowych - 710 m rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych - 711 m2 rozebranie chodnika z kostki kamiennej prostokątnej wys. 6cm - 628,80 m2 rozebranie obrzeży - 125 m rozebranie znaków drogowych - 32 szt. frezowanie nawierzchni bitumicznej - 2502,40 m2 regulacja pionowa: włazów studni rewizyjnych (8szt), kratek ściekowych ulicznych (19szt) i pokryw studzienek telefonicznych (4szt) rozebranie podbudowy - 72,10 m2 wykonanie podbudowy żwirowej - 72,10 m2 uzupełnienie tłuczniem w miejscu rozebranego krawężnika granitowego warstwą gr. 20cm - 60 m2 mechaniczne czyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 4470,30 m2 kropienie bitumem - 6972,70 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanki mineralno-bitumicznej - 312,8 T wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 4470,30 m2 ułożenie na skarpie płyt ażurowych typu YOMB o wym. 90x60 - 56,70 m2 ustawienie znaków drogowych - 32 szt. ułożenie na gotowej ławie betonowej krawężnika betonowego - 795 m ułożenie obrzeży betonowych - 245 m wykonanie podbudowy żwirowej pod kostkę betonową - 1339,80 m2 ułożenie kostki brukowej betonowej - 751,80 m2 ułożenie kostki brukowej betonowej uprzednio rozebranej - 628,80 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: zad. Nr 1 - 12 000,00 zł, zad. Nr 2 - 15 000,00 zł, zad. Nr 3 - 12 000,00 zł do dnia 1 sierpnia 2011 roku, do godz. 10.00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą wykonanie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, (wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni bitumicznej (w zależności od wyboru zadania - dla Zadania Nr 1, 2 - co najmniej 6000 m2, dla Zadania Nr 3 - 5000 m2) oraz wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej (Zadanie 1-3 - co najmniej 1000 m2))wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3 oraz wykazu robót budowlanych - zał. Nr 4 (wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone), zobowiązania innego podmiotu - zał. Nr 5 jeżeli dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zobowiązanie innych podmiotów - zał. Nr 5 (jeżeli dotyczy) Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Kosztorysy ofertowe

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy: Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnej zmianie przepisu dotyczącego wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, co skutkować będzie zmianą kwoty netto i naliczonych kwot podatku VAT, do robót wykonywanych po dniu w którym przepisy zaczną obowiązywać. Cena ryczałtowa pozostanie bez zmian. Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą może w każdej chwili zarządzić wprowadzenie robót zamiennych o ekwiwalentnej wartości do wykonywanego zakresu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdyby strony ustaliły wykonanie robót zamiennych w ramach niniejszej umowy, wtedy wartość każdej takiej modyfikacji zostanie poddana osobnej wycenie w oparciu o analizę cen przedstawioną przez Wykonawcę, sprawdzoną przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzoną przez Zamawiającego. Roboty zamienne będą zgłaszane przed ich wprowadzeniem. Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą może w każdej chwili zmniejszyć zakres zamówienia (nie więcej niż o 10%) w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby kierownika budowy (za uprzednią pisemna zgodą Zamawiającego) na osobę o kwalifikacjach odpowiadających kwalifikacjom obecnego kierownika budowy, w przypadkach: śmierci, choroby i innych zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby inspektora nadzoru (za uprzednią pisemna zgodą Zamawiającego) na osobę o kwalifikacjach odpowiadających kwalifikacjom obecnego inspektora nadzoru, w przypadkach: śmierci, choroby i innych zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania zamówienia w wyniku wystąpienia robót dodatkowych. Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. Strony umowy ustalą nowy termin realizacji umowy w zależności od występujących okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, pokój nr 203.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, pokój nr 211 Sekretariat Starosty.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbudowa ulicy Mickiewicza w km 0+300 - 1+083.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje m in.: rozebranie krawężników betonowych - 740 m rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych - 1340 m2 rozebranie obrzeży - 770 m rozebranie znaków drogowych - 25 szt. regulacja pionowa: włazów studni rewizyjnych (7szt), kratek ściekowych ulicznych (20szt) i pokryw studzienek telefonicznych (7szt) czyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 7320,55 m2 skropienie bitumem - 7320,55 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanki mineralno-bitumicznej - 742,50 T wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 7320,55 m2 ustawienie znaków drogowych - 25 szt. ułożenie na gotowej ławie betonowej krawężnika betonowego - 740 m ułożenie obrzeży betonowych - 770 m wykonanie podbudowy żwirowej pod chodnik - 1340,50 m2 ułożenie kostki brukowej betonowej gr. 6cm - 1340,50 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbudowa ulicy Szopena w km 0+010 - 1+022.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje m in.: frezowanie pnia ściętego drzewa o średnicy 100cm i głębokości 20cm - 1 szt. rozebranie krawężników betonowych - 1015 m rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych - 1734,70 m2 rozebranie obrzeży - 572 m rozebranie znaków drogowych - 28 szt. frezowanie nawierzchni bitumicznej - 1609,20 m2 regulacja pionowa: kratek ściekowych ulicznych (26szt), włazów studni rewizyjnych (15szt) i pokryw studzienek telefonicznych (7szt) rozebranie podbudowy - 274,70 m2 wykonanie podbudowy żwirowej - 274,70 m2 wykonanie podbudowy tłuczniowej - 274,70 m2 mechaniczne czyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 7578,07 m2 skropienie bitumem - 7575,07 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanki mineralno-bitumicznej - 707,12 T wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 7578,07 m2 przymocowanie znaków drogowych - 28 szt ułożenie na gotowej ławie betonowej krawężnika betonowego - 980 m ułożenie obrzeży betonowych - 760 m wykonanie podbudowy żwirowej pod chodnik - 1734,70 m2 ułożenie kostki brukowej betonowej gr. 6cm - 1734,70 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odbudowa ulicy Szajnochy w km 0+010 - 0+130 Odbudowa ulicy Jagiełły w km 0+000 - 0+652.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa ulicy Szajnochy w km 0+010 - 0+130 Przedmiot zamówienia obejmuje m in.: rozebranie krawężników granitowych - 230 m rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych - 543,40 m2 rozebranie obrzeży - 75 m rozebranie znaków drogowych - 4 szt. frezowanie nawierzchni bitumicznej - 1190 m2 regulacja pionowa: kratek ściekowych ulicznych (6szt), studni rewizyjnych (5szt) i pokryw studzienek telefonicznych (2szt) mechaniczne czyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 1232 m2 skropienie bitumem - 1232 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanki mineralno-bitumicznej - 123 T wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 1232 m2 ustawienie znaków drogowych - 4 szt. ułożenie na gotowej ławie betonowej krawężnika betonowego - 230 m ułożenie obrzeży betonowych - 75 m wykonanie podbudowy żwirowej pod chodnik - 543,40 m2 ułożenie kostki brukowej betonowej gr. 6cm - 543,40 m2 Odbudowa ulicy Jagiełły w km 0+000 - 0+652 Przedmiot zamówienia obejmuje m in.: rozebranie krawężników granitowych - 710 m rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych - 711 m2 rozebranie chodnika z kostki kamiennej prostokątnej wys. 6cm - 628,80 m2 rozebranie obrzeży - 125 m rozebranie znaków drogowych - 32 szt. frezowanie nawierzchni bitumicznej - 2502,40 m2 regulacja pionowa: włazów studni rewizyjnych (8szt), kratek ściekowych ulicznych (19szt) i pokryw studzienek telefonicznych (4szt) rozebranie podbudowy - 72,10 m2 wykonanie podbudowy żwirowej - 72,10 m2 uzupełnienie tłuczniem w miejscu rozebranego krawężnika granitowego warstwą gr. 20cm - 60 m2 mechaniczne czyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 4470,30 m2 skropienie bitumem - 6972,70 m2 wykonanie warstwy profilowej z mieszanki mineralno-bitumicznej - 312,8 T wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 4470,30 m2 ułożenie na skarpie płyt ażurowych typu YOMB o wym. 90x60 - 56,70 m2 ustawienie znaków drogowych - 32 szt. ułożenie na gotowej ławie betonowej krawężnika betonowego - 795 m ułożenie obrzeży betonowych - 245 m wykonanie podbudowy żwirowej pod kostkę betonową - 1339,80 m2 ułożenie kostki brukowej betonowej - 751,80 m2 ułożenie kostki brukowej betonowej uprzednio rozebranej - 628,80 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.10-7, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.