eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Wykonanie izolacji pionowej na istniejących ścianach fundamentowych budynku głównego Zespołu Szkół Budowlanych w Jarosławiu ul. Poniatowskiego 23 działka nr 2567

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-19

Przemyśl: Wykonanie izolacji pionowej na istniejących ścianach fundamentowych budynku głównego Zespołu Szkół Budowlanych w Jarosławiu ul. Poniatowskiego 23 działka nr 2567
Numer ogłoszenia: 202078 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "INWEST-ROL" Sp. z o.o. , ul. Klasztorna 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6703817, faks 016 6703817.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inwestrol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inwestor Zastępczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie izolacji pionowej na istniejących ścianach fundamentowych budynku głównego Zespołu Szkół Budowlanych w Jarosławiu ul. Poniatowskiego 23 działka nr 2567.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie izolacji pionowej na istniejących ścianach fundamentowych budynku głównego Zespołu Szkół Budowlanych w Jarosławiu ul. Poniatowskiego 23 działka nr 2567 Zakres rzeczowy: - izolacja pionowa przeciwwilgociowa ścian fundamentowych (piwnic) - izolacja pionowa cieplna ścian fundamentowych (piwnic) - drenaż - wymiana podejść kanalizacji deszczowej z rur spustowych - rozbiórka betonowej płyty odbojowej - odkopanie ścian piwnic.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium 4000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- - w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali w danym roku roboty budowlane o łącznej wartości minimum 1.000.000 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w tym minimum jedno zamówienie w zakresie remontu obiektu zabytkowego o wartości co najmniej 200.000 zł. brutto udokumentowane pisemnym potwierdzeniem inwestora lub uprawnionego organu administracyjnego o jego -ich wykonaniu z należytą starannością i w umownym terminie. -dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego Dz.U z 2003 r Nr 207, póz. 2016 ze zm. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: 1) konstrukcyjno - budowlanej kierownik budowy 2) zatrudniają nie mniej niż 20 osób - pracowników fizycznych Każda z osób pełniących funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1/5 wartości ceny ofertowej. -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie niższą niż 200.000 zł. -udzielą 5 letniej gwarancji na wykonane prace -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: -zaakceptują warunki zawarte w projekcie umowy. -Ocena spełniania warunków o których mowa wyżej dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów określonych SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w konsorcjum, spółki cywilne. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców .Każdy z wykonawców musi się podpisać pod pełnomocnictwem. Uwaga Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy art 141 ustawy. b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, d) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnika lidera należy wskazać w formularzu ofertowym w pkt L. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty. Uwaga: Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo może być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. e) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; wykonawca musi załączyć uprawnienia budowlane tych osób wraz z aktualną informacją o przynależności tych osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dotyczy podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - Dz.U. z 2002 r. Nr 19 7, poz 1661 z póżn. zm. 5) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 2)wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 3) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości w danym roku, co najmniej 1.000.000 zł brutto odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W wykazie należy przedstawić, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu obiektu zabytkowego o wartości co najmniej 200.000 zł brutto. W celu potwierdzenia, ze wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji banku , spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej. w którym-ej wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę, co najmniej 1/5 wartości oferty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie niższą niż 200.000 zł. - podpisany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwestrol.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w biurze PPU INWEST-ROL Sp. z o.o 37-700 Przemyśl ul. Klasztorna 1 za cenę 20 zł brutto.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 11:45, miejsce: PPU INWEST-ROL Sp. z o.o 37-700 Przemyśl ul. Klasztorna 1 pokój Nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.