eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Praca doradcy zawodowego z osobami z zaburzeniami psychicznymi dla 5 doradców zawodowych zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektuProfesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanego ze środków EFS, realizowanego z POKL - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2. Znak sprawyZP/13/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-02

Starachowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Praca doradcy zawodowego z osobami z zaburzeniami psychicznymi dla 5 doradców zawodowych zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanego ze środków EFS, realizowanego z POKL - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2. Znak sprawy: ZP/13/2013
Numer ogłoszenia: 202015 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185231 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach, ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 62 00, faks 41 273 62 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Praca doradcy zawodowego z osobami z zaburzeniami psychicznymi dla 5 doradców zawodowych zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanego ze środków EFS, realizowanego z POKL - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2. Znak sprawy: ZP/13/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Praca doradcy zawodowego z osobami z zaburzeniami psychicznymi dla 5 doradców zawodowych zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie. Znak sprawy: ZP/13/2013. Kod zgodnie ze słownikiem CPV 80500000-9. 1. Celem szkolenia jest Rozpoznanie deficytu psychicznego u klienta przez doradcę zawodowego, prezentacja techniki prowadzenia rozmowy doradczej z osobą zaburzoną psychicznie, propozycja konstruowania Indywidualnego Planu Działania dla osoby z deficytem psychicznym. 2. Program szkolenia musi zawierać następujące bloki tematyczne: - Choroby psychiczne, rodzaje - podział z uwagi na pochodzenie i przyczyny. - Propozycja formy aktywizowania. - Umiejętność reagowania na zachowanie oraz przewidywania reakcji osoby z zaburzeniami psychicznymi w przebiegu kontaktu z doradcą zawodowym lub innym pracownikiem urzędu. - Rozpoznawanie potrzeby usługi doradczej dla osoby z deficytem psychicznym. - Analiza przykładów kontaktów doradczych z osobami zaburzonymi przedstawionych przez uczestników szkolenia. - Próba wypracowania modelu (alternatywnych sposobów) kontaktu z klientem z zaburzeniami psychicznymi. 3. Metoda szkolenia: ćwiczenia praktyczne, analiza osobistych doświadczeń. 4. Szkolenie ma zostać zorganizowane i przeprowadzone do dnia 31.10.2013 r. 5. Minimalna liczba godzin szkolenia - 20 godzin. 6. Czas trwania szkolenia 3 dni. 7. Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. Wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie w dni powszednie. 8. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy. 9. Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 10. Wykłady muszą się odbywać w sali wykładowej przystosowanej do tego typu celów. 11. Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt oraz pomoce dydaktyczne dla prawidłowego przeprowadzenia szkolenia. 12. Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia i w miejscu zakwaterowania oraz w przypadku organizowania transportu dla uczestników szkolenia warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 13. Wykonawca zapewni odpowiednią kadrę szkoleniową, opiekuna grupy oraz opracuje szczegółowy harmonogram szkolenia. 14. Wykonawca zobowiązany jest do upowszechniania informacji poprzez oznaczenie sal wykładowych, materiałów dydaktycznych oraz wszelkiej dokumentacji związanej z organizacją szkolenia, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 15. Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć otrzyma materiały szkoleniowe w formie skryptów, materiałów biurowych (przybory piśmienne, notatnik, itp.), pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia oraz szczegółowy harmonogram szkolenia 16. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zamówienia wyda zaświadczenie zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r, oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 17. Miejsce szkolenia oraz zakwaterowania uczestników szkolenia nie może być usytuowane bliżej niż 20 km i nie dalej niż 300 km od granicy miasta Starachowice. 18. Wykonawca zapewni przewóz dla 5 uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego tj. Starachowice ul. Radomska 76 do miejsca szkolenia i z powrotem lub pokryje koszty związane z dojazdem 5 uczestników szkolenia ze Starachowic do miejsca szkolenia i z powrotem. 19. Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkolenia od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia a w przypadku organizowania przez Wykonawcę przewozu dodatkowo na okres podróży. 20. Wykonawca zapewni po dwa noclegi dla 5 osób skierowanych na szkolenie. 21. Uczestnicy szkolenia zostaną zakwaterowani w hotelu co najmniej dwu gwiazdkowym lub pensjonacie o równorzędnym standardzie w pokojach 2 lub 1 osobowych wyposażonych w pełny węzeł sanitarny. 22. Wykonawca zapewni podczas trwania szkolenia całodzienne wyżywienie dla uczestników szkolenia (2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje) oraz serwis kawowy podczas trwania zajęć. Posiłki mają być podawane w innej sali niż wykładowa przystosowanej do tego celu. 23. W przypadku braku możliwości dojazdu uczestników na miejsce szkolenia w dniu rozpoczęcia szkolenia Wykonawca zapewni dodatkowy nocleg zgodny z w/w opisem, dodatkową kolację w przeddzień szkolenia oraz śniadanie w dniu szkolenia. 24. Zajęcia dydaktyczne muszą odbywać się w miejscu zakwaterowania uczestników szkolenia lub w odległości nie większej niż 1 km od miejsca zakwaterowania. W przypadku gdy zajęcia odbywać się będą w odległości większej niż 1 km od miejsca zakwaterowania uczestników Wykonawca zapewni transport na i z miejsca odbywania zajęć. 25. Ostatni dzień szkolenia musi zakończyć się w godzinach umożliwiających powrót uczestników szkolenia do miejsca zamieszkania w dniu zakończenia szkolenia. 26. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust 4 ustawy prawo zamówień publicznych żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 27. Zamawiający przewiduje: - ze strony Wykonawcy możliwość zmiany: opiekuna grupy, kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera gdy zmiana dotyczy osoby, której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty, konieczne jest by zaproponowana osoba posiadała tożsame kwalifikacje z osobą której zamiana dotyczy a jej kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie kserokopii stosownych dokumentów. Powyższe zmiany nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. Zamawiający dopuszcza zmiany miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia wskazane przez Wykonawcę będzie usytuowane w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga aneksowania umowy. Zamawiający przewiduje zmianę sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia określonego w załączniku oraz ofercie jednostki szkolącej pod warunkiem, że wymieniony sprzęt znajdzie zastosowanie podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga jedynie akceptacji Zamawiającego. - ze strony Zamawiającego: zmianę terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze wykonanie przedmiotu zamówienia), zmianę terminu przeprowadzenia szkolenia, zmianę liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby osób przeszkolonych i ceny jednostkowej). Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby uczestników szkolenia określonej w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do współpracy wymienionych w umowie. W przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: a) ramowy program szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zawierający następujące bloki tematyczne: - choroby psychiczne, rodzaje - podział z uwagi na pochodzenie i przyczyny, - propozycja formy aktywizowania, - umiejętność reagowania na zachowanie oraz przewidywania reakcji osoby z zaburzeniami psychicznymi w przebiegu kontaktu z doradcą zawodowym lub innym pracownikiem urzędu, - rozpoznawanie potrzeby usługi doradczej dla osoby z deficytem psychicznym, - analiza przykładów kontaktów doradczych z osobami zaburzonymi przedstawionych przez uczestników szkolenia, - próba wypracowania modelu (alternatywnych sposobów) kontaktu z klientem z zaburzeniami psychicznymi. b) harmonogram szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. c) wzór ankiety dla uczestników szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. d) wzór zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r, oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Nie dostarczenie tych dokumentów będzie skutkowało odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy. Przed rozliczeniem finansowym przedmiotu zamówienia Zamawiający w formie protokołu dokona odbioru zadania zleconego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt: Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTER CONSULTING, ul. Piłsudskiego 11/17 lok.700, 10-575 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7950,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.