eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dominowo › utwardzenie drogi gminnej w miejscowości Zberki gmina Dominowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-28

Dominowo: utwardzenie drogi gminnej w miejscowości Zberki gmina Dominowo
Numer ogłoszenia: 201996 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dominowo, ul. Centralna 7, 63-012 Dominowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 2859213, fax 061 6231533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dominow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.dominowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utwardzenie drogi gminnej w miejscowości Zberki gmina Dominowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie utwardzenia rogi gminnej w miejscowości Zberki gmina Dominowo na działce ozn. nr ewid. 30/2 poprzez wykonanie: -oczyszczenie nawierzchni odsłonięcie krawędzi istniejącej nawierzchni na powierzchni 290,00 m2 - oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni bitumicznej na powierzchni 2400,0 m2 - roboty remontowe - cićecie piłą nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm na powierzchni 32,25 m2 - skropienie nawierzchni drogowej bitumicznej emulsją asfaltową 50 % w ilości 0,5 kg/m2 na powierzchni 2400,0 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową mechaniczne Mg 29,00 - ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego /KR3/ o grubości 4 cm na powierzchni 2400,0 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3000,00 zł /słownie: trzytysiącezłotychoo/100/.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: cena 100 %
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktulane zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospopdarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wykaz wykonanych w okresie 3 lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, należy podać min. 1 max 4 zrealizowane roboty o nawierzchni bitumicznej - pełnomocnictwo w oryginale do podpisywania oferty - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dominowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dominowo 63-012 Dominowo ul. Centralna 7 tel. 0-61 2859213.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Dominowo ul. Centralna 7 63-012 Dominowo tel. 0-61 2859213 pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 18.10.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.