Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-28
Katowice: Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych notebooków wraz z drukarkami przenośnymi.
Numer ogłoszenia: 201976 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższy Urząd Górniczy, ul. Poniatowskiego 31, 40-956 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2511471 w. 104.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych notebooków wraz z drukarkami przenośnymi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę 15 sztuk fabrycznie nowych notebooków wraz z drukarkami przenośnymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty otwarcia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia; Przez pojęcie dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć dostawy notebooków i drukarek przenośnych o wartości brutto nie mniejszej niż 50 % ceny ofertowej. 3. zaoferują przedmiot zamówienia spełniający wszystkie wymagania określone w SIWZ; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu A 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3/ wykaz wykonanych w ciągu 3 lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem odbiorców, dat wykonania i wartości brutto zamówienia oraz załączeniem dokumentów (np. referencje, rekomendacje) potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 3 do SIWZ), 4/ szczegółowe dane techniczne przedmiotu zamówienia objętego ofertą według załącznika nr 1 do SIWZ (tabele specyfikacji technicznej). 5/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (o ile zaistnieje taka konieczność); Wszystkie dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 1.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w tym celu ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika należy załączyć do oferty. W przypadku kiedy kilku wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć dokumenty, określone w pkt 1 ppkt 1, 2 wystawione indywidualnie na każdego z wykonawców oraz pozostałe dokumenty, które muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wszystkich wykonawców, a w przypadku jej braku przez samych wykonawców. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, może zażądać przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 1.3. Postanowienia dodatkowe Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt1 ppkt 1, 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne ub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o których mowa w pkt 1.3 lit.a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument określony w pkt 1.3 lit.b nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wszystkie dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wug.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Wyższy Urząd Górniczy ul. Poniatoweskiego 31 Katowice pok. nr 33.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 14.10.2008.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
- OBSŁUGA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH W ZAKRESIE USŁUG GEODEZYJNYCH
- Dostawa mebli biurowych na wymiar do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W M. GRZEGORZOWICE
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN.: "PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 933 (UL. PSZOWSKA) Z DROGĄ POWIATOWĄ NR 5000S (UL. GÓRNICZA) W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, serwerów i telefonów komórkowych dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- BZP.271.41.2024 Dostawa sprzętu komputerowego drukarek i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.