To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-23
Olsztyn: Remont dachu budynku nr 1 w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3.
Numer ogłoszenia: 201961 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173085 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku nr 1 w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu budynku nr 1 w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3. 2.Przedmiotem niniejszego postępowanie jest udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych określonych Dokumentacją projektową, Przedmiarem robót i Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. W zakres zamówienia wchodzą m.in.: roboty budowlane w zakresie: rozbiórki pokrycia dachowego z dachówki, rozbiórki elementów więźby dachowej, rozbiórki kominów, rozbiórki czapek kominowych, rozebrania obróbek blacharskich, rozbiórka stolarki okiennej, wywóz gruzu, utylizacja gruzu, wymiana elementów konstrukcyjnych dachu, wymiana włazów kominiarskich, impregnacja elementów drewnianych, odeskowanie i ołacenie, pokrycie dachu dachówką karpiówką, izolacja folią paroprzepuszczalną, montaż obróbek i orynnowania z blachy cynkowo-tytanowej, wymiana elementów instalacji odgromowej, przemurowanie kominów, dostawa i montaż drewnianej stolarki okiennej. Roboty prowadzone będą w budynku czynnym, tak więc niezbędnym jest wykonanie takiego zabezpieczenia, które umożliwiać będzie bezpieczne korzystanie przez interesantów i pracowników zarówno z dojścia do budynku jak i do pomieszczeń w obiekcie. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: 1)Wykonanie we własnym zakresie nw. opracowań, prac i badań oraz poniesienie kosztów z tym związanych: a)wszystkich pomiarów, badań i sprawdzeń, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. b)badań i ekspertyz niezbędnych do oceny prawidłowości wykonanej umowy wykonanych przez niezależne Instytucje, 2)Mobilizację, zagospodarowanie, utrzymanie i likwidację placu budowy oraz poniesienie kosztów z tym związanych, 3)Zamontowanie liczników zużycia wody i energii elektrycznej oraz poniesienie kosztów z tym związanych wraz z zapłatą za energię, wodę i inne media zużyte w trakcie budowy oraz wykonywania prób i prób końcowych, 4)Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy, naprawa zniszczonych dróg dojazdowych do miejsca budowy po zakończeniu robót i przekazanie Zamawiającemu w terminie podpisania protokołu odbioru robot. Odpowiedzialność Wykonawcy za teren budowy i drogi dojazdowe do miejsca budowy rozpoczyna się z dniem przekazania placu budowy przez Zamawiającego i trwa do dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót, 5)Ubezpieczenie robót budowlano - montażowych objętych kontraktem, w tym prac przygotowawczych na terenie budowy wraz z materiałami i urządzeniami, które mają zostać wbudowane lub zamontowane oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzeniem robót do wartości robot oraz poniesienie kosztów z tym związanych. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji Projektowej, Specyfikacjach Technicznych i Przedmiarach robót stanowiących załączniki Nr 9 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JERZY NADZIAK FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "ALPINA"
jakie przetargi wygrała firma
JERZY NADZIAK FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "ALPINA"
- Firma Remontowo-Budowlana ALPINA Jerzy Nadziak, Bramka 24, 14-300 Morąg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 341670,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 379693,58
Oferta z najniższą ceną: 379693,58 / Oferta z najwyższą ceną: 423716,25
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sukcesywna akcesoriów do aparatu Catatyst DXTM na potrzeby Polikliniki Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.
- Odnowa nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Elblągu
- Różny sprzęt komputerowy
- Dostawa lampy operacyjnej sufitowej na Oddział Kardiochirurgii
- Dostawa jednorazowa paliwa - oleju napędowego B-0 (ON B-0) - w ilości 50000 litrów dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie
- Dostawa umundurowania dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 45/D
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego, budynku garażowego, wiaty garażowej oraz ramy żelbetowej jako elementu małej architektury, na terenie części działki o nr ewid. 82153/5
- Modernizacja połaci dachu hali sportowej w SP 2 w Nowym Tomyślu
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącym im. Dąbrówki w Poznaniu
- Wykonanie projektu oraz remontu pomieszczeń administracyjno - biurowych oraz sanitarnych w budynkach Zamawiającego w formule "zaprojektuj i wybuduj
- Termomodernizacja budynku OSP w Krasnołanach
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 1 im. Tony Halika w Ożarowie Mazowieckim
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.