eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla potrzeb UMCS w Lublinie, oznaczenie sprawyPN/11-2014/DOP-p

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-13

Lublin: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla potrzeb UMCS w Lublinie, oznaczenie sprawy: PN/11-2014/DOP-p
Numer ogłoszenia: 201928 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88273 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla potrzeb UMCS w Lublinie, oznaczenie sprawy: PN/11-2014/DOP-p.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla potrzeb UMCS w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 1.1÷1.9 do SIWZ (odpowiednio dla części). Termin wykonania zamówienia: 1) dla części 1: - do 5 dni roboczych, dla danej partii zamówienia (projektu graficznego) - dla pozycji 1, - do 10 dni roboczych - dla pozycji 2, 3, 4, 2) dla części 2 - do 7 dni roboczych, 3) dla części 3 - do 10 dni roboczych, 4) dla części 4 - do 7 dni roboczych, 5) dla części 5: - do 5 dni roboczych - dla pozycji 1, 2, 3, 4, 5, 6, - do 7 dni roboczych - dla pozycji 7, 8, - do 10 dni roboczych - dla pozycji 9, 6) dla części 6 - do 7 dni roboczych, nie później niż do 06.06.2014r., 7) dla części 7: - do 5 dni roboczych - dla pozycji 1, 2, 3, 4, - do 10 dni roboczych - dla pozycji 5, 6, 8) dla części 8 - do 5 dni roboczych, nie później niż do 28.05.2014r., 9) dla części 9 - do 5 dni roboczych, nie później niż do końca maja 2014r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 18.30.00.00 - Części garderoby .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - dostawa materiałów drukowanych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • System - Graf Drukarnia Agencja Reklamowo-Wydawnicza Janusz Laskowski, Zemborzyce Tereszyńskie 73B, 20-515 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28360,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45470,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - dostawa materiałów konferencyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lubelskie Centrum Consultingu Sp. z o.o., ul. Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 - dostawa materiałów promocyjnych - torby

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lubelskie Centrum Consultingu Sp. z o.o., ul. Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2125,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2035,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2035,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5597,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 - dostawa materiałów promocyjnych - koszulka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. IMPERATOR Waldemar Nowak, ul. Głuska 6, 20-439 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15405,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5 - dostawa materiałów promocyjnych - gadżety I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lubelskie Centrum Consultingu Sp. z o.o., ul. Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15910,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15674,20

  • Oferta z najniższą ceną: 15674,20 / Oferta z najwyższą ceną: 28501,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6 - dostawa materiałów promocyjnych dla absolwentów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. IMPERATOR Waldemar Nowak, ul. Głuska 6, 20-439 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8838,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8838,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17216,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7 - dostawa materiałów promocyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nova Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 7, 58-130 Żarów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8597,60

  • Oferta z najniższą ceną: 8597,60 / Oferta z najwyższą ceną: 12404,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 8 - dostawa materiałów promocyjnych - gadżety II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nova Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 7, 58-130 Żarów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1630,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1305,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1305,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3814,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie nr 9 - dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Janusz Ciosek Wielka Reklama, ul. Wojska Polskiego 45, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 935,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 489,50

  • Oferta z najniższą ceną: 489,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1758,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.