eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla 67 uczestników projektu systemowego pn. Alpiniści - podniesienie motywacji do poprawy sytuacji życiowej osób bezrobotnych, klientów MOPS Starogard Gdański - edycja 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Starogard Gdański: przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla 67 uczestników projektu systemowego pn. Alpiniści - podniesienie motywacji do poprawy sytuacji życiowej osób bezrobotnych, klientów MOPS Starogard Gdański - edycja 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 201846 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160248 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, al. Jana Pawła II 6, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5624458, faks 058 5634014.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla 67 uczestników projektu systemowego pn. Alpiniści - podniesienie motywacji do poprawy sytuacji życiowej osób bezrobotnych, klientów MOPS Starogard Gdański - edycja 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń i kursów zawodowych dla grupy 67 osób, uczestników projektu systemowego pn. Alpiniści - podniesienie motywacji do poprawy sytuacji życiowej osób bezrobotnych, klientów MOPS Starogard Gdański współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie: 1. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych dla 12 osób, min 90 godz./os. 2. Profesjonalny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych + gospodarka magazynowa dla 13 osób, min. 150 godz./os. 3. Pomoc kuchenna dla 5 osób, min. 150 godz./os. 4. Pomoc domowa i hotelowa dla 9 osób, min. 90 godz./os. 5. Operator wózków jezdniowych z obsługą - wymiana butli gazowej + program magazynowo handlowy dla 6 osób, min. 180 godz./os. 6. Florysta dla 4 osób min. 140 godz./os. 7. Pielęgnacja terenów zielonych dla 4 osób min. 140 godz./os. 8. Opieka nad dziećmi dla 3 osób, min. 90 godz./os. 9. Fryzjerstwo dla 8 osób, min 250 godz./os. 10. Pracownik ogólnobudowlany + elementy kafelkarstwa dla 3 osób, min 160 godz./os. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamówienie składa się z 10 kursów Wspólny obszar dotyczący każdego kursu. 1) Czas i intensywność szkolenia a) Ilość godzin zegarowych zajęć dziennie - maksymalnie 7. b) Godzina zegarowa kursu liczy 60 min. i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą 15 minut przy czym częstotliwość przerw może być ustalana elastycznie. c) Wymaga się, aby zajęcia szkolenia odbywały się w godzinach od 8.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy). 2) Miejsce realizacji zamówienia Wymaga się, aby: a) miejsca w których odbywać się będą szkolenia odpowiadały warunkom określonym w rozporządzeniu MPiPS z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650 ze zm.) w zakresie powierzchni, przestrzeni, oświetlenia i innych, b) uczestnicy powinni mieć zapewniony bezpłatny dostęp do strzeżonej szatni, jeśli w budynku nie ma szatni organizator szkolenia powinien zapewnić do tego celu inne pomieszczenie, bezpieczne dla pozostawionych okryć wierzchnich, c) pomieszczenia sanitarnohigieniczne: - uczestnicy szkolenia mieli bezpłatny dostęp do toalet z bieżącą ciepłą wodą do mycia rąk, - organizator szkolenia zapewnił oddzielne toalety dla kobiet i mężczyzn, - toalety były zlokalizowane w tym samym budynku w którym odbywać się będą szkolenia oraz wyposażone w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło i uzupełniane na bieżąco, - stan czystości toalet był monitorowany i sprzątany zgodnie z zapotrzebowaniem i sytuacją. d) miejscem realizacji szkolenia było miasto Starogard Gdański, e) do miejsca prowadzenia szkoleń była możliwość dojazdu komunikacją publiczną (MZK), f) wykonawca wskazał dokładny adres miejsca realizacji szkoleń. 3) Materiały dydaktyczne, biurowe i catering dla uczestników a) Każdy uczestnik musi być wyposażony na pierwszych zajęciach w program i harmonogram szkolenia oraz bezzwrotne materiały dydaktyczne (podręczniki nowe, nie używane) z zakresów tematycznych zawartych w programie szkolenia, materiały biurowe (teczka lub segregator, notatnik A4, długopis). b) Przed rozpoczęciem każdego ze szkoleń wykonawca jest zobowiązany do: - informowania uczestników szkolenia o obowiązujących przepisach, dotyczących bloków tematycznych z powyższego szkolenia, na dzień realizacji szkolenia, c) Uczestnikom szkolenia, w każdym dniu odbywania zajęć należy zapewnić catering, w skład którego ma wejść: - posiłek obiadowy tzn. posiłek jednodaniowy, mięsny pełnowartościowy pod względem odżywczym, różnorodny, zgodny z zasadami żywienia. Zamawiający dopuszcza raz w tygodniu przygotowanie posiłku bez mięsa, np.: naleśniki z serem. Każdy z posiłków musi zawierać minimum 1000 kalorii. Temperatura wydawanych posiłków powinna być zgodna z normami żywieniowymi. W przypadku posiłków dostarczanych do miejsca szkolenia powinny być one podzielone na porcje, dostarczone w zamykanych opakowaniach jednorazowego użytku, zabezpieczone przed nadmierną utratą ciepła, w sposób umożliwiający bezpośrednie podanie do spożycia wraz ze sztućcami jednorazowego użytku. Zarówno opakowania, jak i sztućce muszą być dopuszczone do kontaktu z żywnością, - kawa, herbata oraz co najmniej 0,5 litra wody mineralnej na osobę dziennie, - ciastka na sztuki lub kruche (różnego rodzaju). d) Wykonawca przez cały okres realizacji umowy będzie prowadził rejestr wydanych materiałów szkoleniowych, listy obecności oraz listy wydanych posiłków. Wykonawca przekaże Zamawiającemu 1 komplet materiałów szkoleniowych o takim samym zakresie i w takiej samej formie jaka była używana podczas szkolenia oraz wydana uczestnikom szkolenia. 4) Zakres szkolenia a) Szkolenie powinno obejmować część teoretyczną i praktyczną z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej z danego zakresu (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl), b) Szkolenie musi być zrealizowane zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem MPiPS z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.), z uwzględnieniem wyposażenia uczestników kursu w odzież ochronną nową, nieużywaną. c) Szkolenie musi być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia sporządzonym wg wzoru (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz zapisami wskazanymi w niniejszych szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia. 5) Finansowanie i logo a) Realizacja szkoleń odbywać się będzie w ramach projektu systemowego pn. Alpiniści - podniesienie motywacji do poprawy sytuacji życiowej osób bezrobotnych, klientów MOPS Starogard Gdański- edycja 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego. Każde szkolenie zakończy się wystawieniem przez Wykonawcę dodatkowych zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w szkoleniu w ramach w/w projektu EFS. Zaświadczenia te podpisują Zamawiający i Wykonawca. b) Budynek i sale szkoleniowe, w których przeprowadzane będą szkolenia, muszą być oznakowane informacją o nazwie szkolenia, czasie trwania kursu, numerze sali, w której odbywają się zajęcia. Dodatkowo informacje te muszą być opatrzone logo EFS, PO KL oraz zapisem: Projekt pn Alpiniści - podniesienie motywacji do poprawy sytuacji życiowej osób bezrobotnych, klientów MOPS Starogard Gdański - edycja 2013, współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Materiały biurowe powinny być oznaczone logo EFS, PO KL zgodnie z zasadami określonymi w wytycznych dotyczących oznaczenia projektowe w ramach PO KL zamieszczone na stronie internetowej www.efs.gov.pl. 6) Ubezpieczenie Ubezpieczenie dla uczestników kurs na czas jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków. Ubezpieczenie ma obejmować wypadki powstałe w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Wysokość składki ma odpowiadać sumie ubezpieczenia NNW nie mniejszej niż 2000,00 zł na jednego uczestnika szkolenia. Koszty ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Zakres szczegółowy dotyczący poszczególnych kursów Kurs: opiekun osób starszych i niepełnosprawnych 1. Liczba osób do przeszkolenia: 12 2. Forma organizacji szkolenia: kurs 3. Minimalna ilość godzin przypadająca na jedną osobę - 90 4. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy i uprawnień niezbędnych do świadczenia usługi w zakresie: opiekun osób starszych i niepełnosprawnych 5. Minimalny zakres tematyczny szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: podstawy higieny i pielęgnacji; podstawy rehabilitacji; bezpieczeństwo i higiena pracy; wykonywanie codziennych czynności z zakresu gospodarstwa domowego, wykonywanie czynności higienicznych przy podopiecznym, wspieranie biologicznych funkcji życiowych podopiecznego, organizowanie czasu podopiecznemu i dotrzymywanie towarzystwa, udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej; zajęcia praktyczne. Kurs: profesjonalny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych + gospodarka magazynowa 1. Liczba osób do przeszkolenia: 13 2. Forma organizacji szkolenia: kurs 3. Minimalna ilość godzin przypadająca na jedną osobę - 150 4. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy i uprawnień niezbędnych do świadczenia usługi w zakresie: sprzedawca z obsługą kas fiskalnych (fakturowaniem) 5. Minimalny zakres tematyczny szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: prawne aspekty sprzedaży, prawa i obowiązki sprzedawcy, gwarancję, reklamacje, faktury, paragony, korekty , odpowiedzialność za błędy; fakturowanie sprzedaży; obsługa klienta, techniki sprzedaży, zasady profesjonalnej obsługi klienta , typologia klientów, komunikacja werbalna i niewerbalna - rola i znaczenie; skuteczne techniki negocjacji, etapy i struktura procesu sprzedaży, racjonalne i emocjonalne motywacje zakupu; obsługa kas fiskalnych; przedstawienie podstawowych kwestii prawnych - ustawa o VAT, obowiązki podatnika, obowiązki serwisu, sankcje karne; rodzaje urządzeń fiskalnych oraz zasady ich wyboru; sprzedaż z użyciem kas fiskalnych, sprzedaż towarów jednostkowych, sprzedaż wielokrotna i ułamkowa towarów, obsługa opakowań zwrotnych; finalizacja transakcji różnymi formami zapłaty, udzielanie rabatów procentowych i kwotowych, korekta błędów, funkcje pozafiskalne; organizacja zaopatrzenia i przyjmowania towarów; raporty fiskalne i kontrolne, wzajemne zależności logiczne raportów, sytuacje awaryjne oraz sposoby ich likwidacji, wymiana materiałów eksploatacyjnych, zasady instalacji kas na stanowisku, zasady archiwizacji dokumentów księgowych; terminy archiwizacji rolek sprawozdawczych oraz raportów dziennych i okresowych, obieg dokumentacji KW i KP, wpłaty i wypłaty, zaliczki z kasy, przelewy bankowe, raport kasowy. gospodarka magazynowa, kartoteki ilościowe i ilościowo-wartościowe, dokumentacja magazynowa (PZ, WZ), wycena rozchodu materiałów w ewidencji, zapasy magazynowe, 6. Minimum jedna kasa fiskalna na dwie osoby. Kurs: pomoc kuchenna 1. Liczba osób do przeszkolenia: 5 2. Forma organizacji szkolenia: kurs 3. Minimalna ilość godzin przypadająca na jedną osobę - 150 4. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy i uprawnień niezbędnych do świadczenia usługi w zakresie: pomoc kuchenna 5. Minimalny zakres tematyczny szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: samodzielnie sporządzanie różnego rodzaju potraw z surowców i półproduktów spożywczych zgodnie z odpowiednimi recepturami oraz techniką sporządzania, umiejętne korzystanie z nowoczesnych maszyn, urządzeń i sprzętów stosowanych w technologii gastronomicznej zgodnie z przepisami bhp i ppoż., umiejętne gospodarowanie surowcami, półproduktami i wyrobami gotowymi, przechowywanie, magazynowanie artykułów spożywczych, surowców, półproduktów, posługiwanie się różnymi technikami i metodami obróbki kulinarnej, porcjowanie, wykańczanie i dekorowanie potrawy z uwzględnieniem aktualnych trendów, kalkulowanie ceny oraz oferty kulinarnej, utrzymywanie porządku i czystość na stanowisku pracy, przestrzegając zasady higieny pracy, dobieranie surowców i półproduktów do produkcji, sporządzanie różnymi technikami i metodami podstawowego asortymentu potraw i napojów, ocenianie jakościowe i ilościowe surowców, półproduktów i wyrobów gotowych, zajęcia praktyczne. Kurs: pomoc domowa i hotelowa 1. Liczba osób do przeszkolenia: 9 2. Forma organizacji szkolenia: kurs 3. Minimalna ilość godzin przypadająca na jedną osobę - 90 4. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy i uprawnień niezbędnych do świadczenia usługi w zakresie: profesjonalna pomoc domowa i hotelowa 5. Minimalny zakres tematyczny szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: zasady sprzątania wg nowoczesnych systemów utrzymania czystości, zasady organizacji służb sprzątających, sprzęt sprzątający, środki chemiczne i dezynfekcyjne wykorzystywane w wewnątrz pomieszczeń i na zewnątrz pomieszczeń, techniki sprzątania, zajęcia praktyczne, Kurs: operator wózków jezdniowych z obsługą - wymianą butli gazowej + program magazynowo - handlowy 1. Liczba osób do przeszkolenia: 6 2. Forma organizacji szkolenia: kurs. 3. Minimalna ilość godzin przypadająca na jedną osobę - 180 4. Celem szkolenia jest uzyskanie uprawnień operatora wózków jezdniowych - z obsługą i wymianą butli gazowej oraz zdobycie umiejętności obsługi programów magazynowo - handlowych 5. Minimalny zakres tematyczny szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa wózka, czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, czynności operatora w czasie pracy wózkami, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, budowa i eksploatacja butli gazowej, właściwości gazu propan - butan, aparatura kontrolno - pomiarowa, wiadomości z zakresu bhp, programy magazynowo - handlowe gospodarka magazynowa, kartoteki ilościowe i ilościowo-wartościowe, dokumentacja magazynowa (PZ, WZ), wycena rozchodu materiałów w ewidencji, zapasy magazynowe, zajęcia praktyczne. Kurs: florysta 1. Liczba osób do przeszkolenia: 4 2. Forma organizacji szkolenia: kurs. 3. Minimalna ilość godzin przypadająca na jedną osobę - 140 4. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy i uprawnień niezbędnych do świadczenia usługi w zakresie: florysta 5. Minimalny zakres tematyczny szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: najważniejsze narzędzia stosowane we florystyce; materiały pomocnicze i techniki florystyczne; środki do pielęgnacji roślin; kompozycji barw we florystyce, ogólne zasady kompozycji, elementy kompozycji, relacje między elementami kompozycji, rodzaje kompozycji, kompleksowe stosowanie zasad kompozycji, style kompozycji roślinnych; botaniki i materiałoznawstwa roślinnego trendów we florystyce; bukieciarstwa okolicznościowego, Wiązanki okolicznościowe, technika sporządzania wiązanek bukiet dekoracyjny, standardowy i mieszany; układania roślin w naczyniach, kompozycje roślinne w naczyniach, sposób cięcia roślin i postępowanie z kwiatami ciętymi; układy z kwiatów; pielęgnacji roślin doniczkowych, dekoracje z roślin doniczkowych, kryteria doboru roślin pochodzenie roślin doniczkowych, warunki uprawy roślin doniczkowych, zabiegi pielęgnacyjne, pojemniki do roślin, rośliny ozdobne w szklanych naczyniach, stylizacja wnętrz roślinami doniczkowymi; florystyki ślubnej, dekoracje głowy panny młodej, przypinki, techniki wykonywania bukietów ślubnych, rodzaje wiązanek ślubnych, wiązanki dla świadków, wiązanki dla rodziców, dekoracje samochodu, dekoracja kościoła, dekoracja sali weselnej; florystyki żałobnej, wieńce i girlandy, wiązanki pogrzebowe, dekoracje urny, dekoracje trumny; dekoracji stołów; tworzenia stroików; technik suszenia i utrwalania materiału roślinnego, suszenie roślin, metoda zielarska, sposoby suszenia roślin, metody utrwalania roślin, farbowanie, bielenie; aranżacji kwiaciarni, projektowania wystaw i ekspozycji. Kurs: pielęgnacja terenów zielonych 1. Liczba osób do przeszkolenia: 4 2. Forma organizacji szkolenia: kurs 3. Minimalna ilość godzin przypadająca na jedną osobę - 140 4. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy i uprawnień niezbędnych do świadczenia usługi w zakresie: pielęgnacji terenów zielonych 5. Minimalny zakres tematyczny szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: przepisy BHP w miejscu pracy; charakterystyka i elementy terenów zielonych; kształtowanie powierzchni terenu; rozpoznawanie, gatunki i cechy roślin ozdobnych i innych wykorzystywanych w ogrodach i w terenach zielonych; zakładanie trawników; sposoby nawadniania i nawożenia roślin ogrodniczych; pielęgnacja trawników, kwietników, roślin iglastych oraz prace porządkowe; maszyny i urządzenia wykorzystywane w pielęgnacji ogrodów i ich konserwacja; harmonogram prac ogrodniczych wg kalendarza fenologicznego; charakterystyka gleby, kryteria wyboru nawozów i terminy ich stosowania; ochrona roślin przed czynnikami szkodliwymi; rozpoznawanie i zwalczanie chorób roślin i krzewów; przygotowanie ogrodów, trawników, drzewek do okresu wegetacyjnego; zajęcia praktyczne. Kurs: opieka nad dziećmi 1. Liczba osób do przeszkolenia: 3 2. Forma organizacji szkolenia: kurs 3. Minimalna ilość godzin przypadająca na jedną osobę - 90 4. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy i uprawnień niezbędnych do świadczenia usługi w zakresie: opiekunka dziecięca 5. Minimalny zakres tematyczny szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: regulamin i obowiązki opiekunki dziecięcej oraz specyfika zawodu, stosowanie wybranych form komunikacji interpersonalnej oraz metod poznawania dziecka, określanie potrzeb dziecka i sposobów ich zaspakajania, stosowanie podstawowych zasad i metod wychowania, wychowanie dziecka w środowisku instytucjonalnym, stosowanie wybranych gier i zabaw wpływających na rozwój dziecka, utrzymywanie w czystości skóry dziecka i jego otoczenia, zaspokajanie podstawowych potrzeb fizjologicznych dziecka, podstawy udzielania pierwszej pomocy u dzieci. Kurs: fryzjerstwo 1. Liczba osób do przeszkolenia: 8 2. Forma organizacji szkolenia: kurs 3. Minimalna ilość godzin przypadająca na jedną osobę - 250. 4. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy i uprawnień niezbędnych do świadczenia usługi w zakresie: fryzjerstwa. 5. Minimalny zakres tematyczny szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: zasady BHP w pracy fryzjera, omówienie produktów do stylizacji i modelowania włosów, budowa włosów, skóry i właściwości (typy i funkcja skóry, rozpoznawanie chorób skóry, budowa włosów, ich funkcja i rodzaje, właściwości włosów, uszkodzenia i sposoby regeneracji struktury włosa, pielęgnacja), dopasowanie fryzury do kształtu twarzy, pielęgnacja włosów, strzyżenie damskie i męskie, czesanie, pasemka, balayage, refleksy, papiloty, loki, skręcanie włosów na wałki, stylizacja włosów przy użyciu lokówki i prostownicy, farbowanie i trwała ondulacja, zajęcia praktyczne Kurs: pracownik ogólnobudowlany + elementy kafelkarstwa 1. Liczba osób do przeszkolenia: 3 2. Forma organizacji szkolenia: kurs. 3. Minimalna ilość godzin przypadająca na jedną osobę - 160 4. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy i uprawnień niezbędnych do świadczenia usług w zakresie: pracownik ogólnobudowlany z elementami kafelkarstwa. 5. Minimalny zakres tematyczny szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: przygotowanie zapraw cementowych, klejów, kitów, lepików, mas plastycznych, itp. sposobem ręcznym i mechanicznym, układanie posadzek z różnych materiałów zgodnie z przyjętą technologią i warunkami technicznymi wykonania robót, układanie i mocowanie elementów wykończeniowych posadzek, wykańczanie i konserwacja nawierzchni podłogi, naprawianie i konserwowanie istniejących posadzek z różnych materiałów, obróbka płytek, przycinanie, szlifowanie, wykonanie otworów, przyklejanie płytek na zaprawie cementowej i klejowej, spoinowanie, licowanie cokołów, schodów, podokienników, słupów, itp. płytkami i kształtkami ceramicznymi lub klinkierowymi, naprawianie okładzin ściennych z różnych rodzajów płytek i na różnych podłożach. organizacja stanowiska pracy, przepisy BHP i p.poż na stanowisku pracy, dokumentacja budowlana; zasady magazynowania materiałów użytych do remontu; rodzaje i zastosowanie materiałów, narzędzi, sprzętu i maszyn; utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy oraz porządkowanie remontowanych pomieszczeń po zakończeniu pracy; podstawowe wiadomości z zakresu terminologii budowlanej; technologia remontu wnętrz; technologia napraw tynków tradycyjnych, cementowo-wapiennych, tynków gipsowych, tynków cienkowarstwowych, przygotowanie różnych podłoży budowlanych pod roboty malarskie (technika emulsyjna, olejna), malowanie różnych podłoży farbami emulsyjnymi, olejnymi, wykonywanie robót malarskich i dekoracyjnych farbami strukturalnymi, transparentnymi i technikami mieszanymi; składniki zapraw tynkarskich, farb malarskich i ich oddziaływanie na organizm człowieka zajęcia praktyczne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Alpiniści - podniesienie motywacji do poprawy sytuacji życiowej osób bezrobotnych, klientów MOPS Starogard Gdański - edycja 2013, współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Gospodarcza Pro Europa, ul. Warszawska 4/7, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96921,00

  • Oferta z najniższą ceną: 96921,00 / Oferta z najwyższą ceną: 121870,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.