To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-20
Wrocław: Zaprojektowanie i montaż kolumn
alarmowych dla Autostradowej Obwodnicy Wrocławia AOW A-8
Numer ogłoszenia: 20178 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319173 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i montaż kolumn alarmowych dla Autostradowej Obwodnicy Wrocławia AOW A-8.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaprojektowanie i montaż kolumn alarmowych dla Autostradowej Obwodnicy Wrocławia AOW A-8 W skład zamówienia wchodzi sporządzenie dokumentacji projektowej łączności autostradowej oraz wykonanie tej łączności na podstawie w/w dokumentacji projektowej. Projekt i montaż łączności autostradowej obejmują: - Kolumny alarmowe usytuowane wzdłuż autostrady na wykonanych w ramach budowy AOW A-8 platformach, - System nadzoru łączności alarmowej zlokalizowanej w pomieszczeniach obwodu utrzymania autostrady (OUA) Bielany Wrocławskie, - Medium transmisyjne zawierające połączenie pomiędzy kolumnami alarmowymi a systemem nadzoru łączności alarmowej z uwzględnieniem elementów już wykonanych w ramach budowy AOW A-8, - Szkolenie pracowników (wraz z opracowaniem instrukcji obsługi systemu łączności autostradowej). Wykonawca we własnym zakresie opracuje i uzgodni projekt organizacji ruchu zastępczego. Zadanie realizowane będzie w trybie zaprojektuj i zbuduj. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 8 miesięcy od daty podpisania umowy, w tym: -Sporządzenie dokumentacji projektowej - w czasie do 2 miesięcy (licząc od daty podpisania umowy, w tym zgłoszenie robót do Urzędu - 30 dni); - Wykonanie kolumn alarmowych z wyposażeniem w terenie - w czasie do 3 miesięcy (tj. do 6 miesięcy licząc od daty podpisania umowy); - Wykonanie systemu nadzoru łączności alarmowej w pomieszczeniach OUA Bielany Wrocławskie - w czasie do 1 miesiąca (tj. do 7 miesięcy licząc od daty podpisania umowy); - Testowanie urządzeń i szkolenie pracowników - w czasie do 1 miesiąca(tj. do 8 miesięcy licząc od daty podpisania umowy).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BlueSoft Jerzy Spólnicki, Grzegorz Rutkowski, Łukasz Matura Spółka Jawna, ul. Ozimska 182, 45-310 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1304160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 885600,00
Oferta z najniższą ceną: 885600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 999375,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Remont mieszkań w budynkach mieszkalnych w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o., stanowiących własność Zamawiającego. Zamówienie podzielone na 7 zadań
- Zakup medycznego sprzętu jednorazowego i akcesoriów medycznych- 6 części
- REMONT POMIESZCZEŃ budynku administracyjno-socjalnego DSDiK w Ścinawce Średniej.
- Wykonanie robót budowlanych - wymiana bramy garażowej przesuwnej - cztery przęsła - budynku KWP we Wrocławiu, ul. Graniczna 24
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium 9 części na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalet oraz węzła cieplnego c.o. w budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 w Warszawie.
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Budowa SKATEPARKU w Janowie Lubelskim
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Przebudowa drogi gminnej nr 155901G na dz. nr 103 obr. Brodnica - Droga Transportu Rolnego 2024.
- BUDOWA HALI SPORTOWEJ Z BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM I ŁĄCZNIKIEM PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA DRUGA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.