eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie robót remontowo-budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych w całym zasobie OReg WAM związanych ze zmianą lokatora, w Zielonej Górze przy ul. Konicza 26/7 oraz w Sulechowie przy ul. Kamiennej 4c/15



Ogłoszenie z dnia 2012-09-20

Zielona Góra: Wykonanie robót remontowo-budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych w całym zasobie OReg WAM związanych ze zmianą lokatora, w Zielonej Górze przy ul. Konicza 26/7 oraz w Sulechowie przy ul. Kamiennej 4c/15
Numer ogłoszenia: 201785 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze, Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4519200, faks 068 4519230.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo-budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych w całym zasobie OReg WAM związanych ze zmianą lokatora, w Zielonej Górze przy ul. Konicza 26/7 oraz w Sulechowie przy ul. Kamiennej 4c/15.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym do zamówienia podstawowego nr OZ-7720-47/2011 zrealizowanego na podstawie umowy nr 18/I/2012 z dnia 06-03-2012 r. Zakres robót budowlanych obejmuje głównie roboty: malarskie, posadzkarskie, tynkarskie, murarskie, stolarskie, instalacyjne /elektryczne, wod-kan, gazowe/ oraz wymianę urządzeń i wyposażenia. Opis przedmiotu zamówienia odpowiada nazwie i kodowi ze Wspólnego Słownika Zamówień: 45453000-7, 45310000-3, 45330000-9, 45420000-7, 45440000-3.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo-Produkcyjny Leszek Sulek, ul. krótka 6, 66-111 Nowe Kramsko, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17682,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W dniu 17.01.2012 r. wszczęto postępowanie na Remont lokali mieszkanych przed ponownym zasiedleniem nr OZ-7720-47/2011, które zostało przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. Zarówno w SIWZ jak i w ogłoszeniu o zamówieniu przewidziano możliwość udzielania zamówień uzupełniajacych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp w wysokości do 50% zamówienia podstawowego. Na podstawie tego postęowania zawarto umowę w dniu 06.03.2012 r. nr 18/I/2012 na kwotę 186.437,92 zł która została wykorzystana w zakresie rzeczowym i finansowym. Wartość tego zamówienia w postępowaniu podstawowym oszacowano na kwotę 232.029,88 zł netto na podstawie kosztorysu inwestorskiego. W związku z powyższym zachodzi możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp do kwoty 116014,94 netto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.