eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › usługa kompleksowej obsługi w zakresie utrzymania czystości nieruchomości O/ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-03

POZYCJA 20176

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kielce: usługa kompleksowej obsługi w zakresie utrzymania czystości nieruchomości O/ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Kielcach, do kontaktów: Sebastian Szaniawski, Przemysław Dzierzędzki, ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3677100, fax 041 3677391, e-mail: szaniawskis@neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zus.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Kielcach, ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce, Samodzielny Referat ds. Zamówień Publicznych, Sebastian Szaniawski, Przemysław Dzierzędzki, ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041-3445072, fax 041-3445072, e-mail: szaniawskis@neostrada.pl, www.zus.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego; Inne:ubezpieczenia społeczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa kompleksowej obsługi w zakresie utrzymania czystości nieruchomości O/ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 14. Główne miejsce świadczenia usług: ul. Kolberga 2a, Kielce. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa kompleksowej obsługi w zakresie utrzymania czystości nieruchomości O/ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a. Zakres zamówienia: Zamówienie polega na: a) sprzątaniu pomieszczeń w budynku O/ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a, o łącznej powierzchni sprzątania netto 8.907,10m2, b) utrzymywaniu porządku wokół budynku O/ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a (oczyszczanie dróg, placów, chodników i innych terenów wraz z usuwaniem śniegu i lodu), o powierzchni 4.908,7m2, c) utrzymaniu i pielęgnacji terenów zielonych wokół budynku O/ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a o powierzchni zieleńcy 532,50m2. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: brak 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 74.73.50.00 - Usługi czyszczenia parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów Oryginalny kod CPV: 74.72.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie o wartości powyżej 60.000 Euro. Zakres zamówienia: Zamówienie polega na: a) sprzątaniu pomieszczeń w budynku O/ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a, o łącznej powierzchni sprzątania netto 8.907,10m2, b) utrzymywaniu porządku wokół budynku O/ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a (oczyszczanie dróg, placów, chodników i innych terenów wraz z usuwaniem śniegu i lodu), o powierzchni 4.908,7m2, c) utrzymaniu i pielęgnacji terenów zielonych wokół budynku O/ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a o powierzchni zieleńcy 532,50m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 31

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8270,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) wnieśli wadium, 2) nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.) zwanej dalej \u.p.z.p.\, 3) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., 4) zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) lub aktualnie realizują co najmniej jedną usługę (umowę) o wartości brutto w skali jednego roku minimum 100.000zł, której przedmiotem było utrzymanie czystości przez okres minimum 12 miesięcy w budynku użyteczności publicznej o powierzchni sprzątania minimum 7.000m2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie n/w oświadczeń i dokumentów składanych przez wykonawców w ofercie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dowód wniesienia wadium na zasadach określonych w specyfikacji, 2) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) lub aktualnie realizowanych usług o wartości brutto w skali jednego roku minimum 100.000zł każda, których przedmiotem było utrzymanie czystości przez okres minimum 12 miesięcy w budynku użyteczności publicznej o powierzchni sprzątania minimum 7.000m2, (zgodny z załączonym wzorem - załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały należycie wykonane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.04.2007, godzina 10:30, ZUS Oddział w Kielcach ul. Piotrkowska 12 pok. 602 (VI piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.