eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Świadczenie usług związanych z należytym zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Zawady - Gmina Tarnów w sezonie zimowym 2007/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Tarnów: Świadczenie usług związanych z należytym zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Zawady - Gmina Tarnów w sezonie zimowym 2007/2008
Numer ogłoszenia: 201736 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarnów, ul. Krakowska 19, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6310034, fax 014 6310003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z należytym zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Zawady - Gmina Tarnów w sezonie zimowym 2007/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie akcji zimowego utrzymania dróg gminnych w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej w sezonie zimowym 2007/2008r. Teren objęty akcją zimowego utrzymania - drogi gminne w miejscowości Zawada. Ze względu na specyficzny charakter dróg , drogi te muszą być posypywane mieszanką piaskowo - solną , żużlowo - solną. Wykonawca musi dysponować jednym mniejszym sprzętem do odśnieżania, aby można było wjechać na wąskie drogi. Do obsługi tej grupy obszarowej wymagana jest następująca ilość sprzętu: - sprzęt do odśnieżania - 1 szt. - sprzęt do posypywania - 1 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać warunki art.22 prawa zamówień publicznych t.j. 1. Posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - uprawnienia do wykonywania usługi zamawianym sprzętem . 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : -posiadać doświadczenie w wykonywaniu min. 1 zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością zamówieniu w składanej ofercie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. 3. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt VIII siwz / Przy ocenie spełnienia warunków udziału w przetargu przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Doświadczenia podwykonawców nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału. Ponadto: Wykonawca musi zapewnić odpowiedni plac do składowania materiałów koniecznych do zwalczania śliskości.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien wskazać kompletny sprzęt do odśnieżania i posypywania dróg dla tej grupy zgodnie z zapisem w pkt. III niniejszej specyfikacji. Zamawiający przed rozstrzygnięciem przetargu będzie miał prawo dokonania przeglądu sprzętu wykazanego przez Oferenta.Na wykonanie przedmiotu zamówienia wykonawca zaoferuje stawki za pracę sprzętu przy usuwaniu śliskości: - praca sprzętu przy odśnieżaniu ( cena w zł/godz.) - praca sprzętu przy posypywaniu wraz z materiałem ( cena w zł/godz.) Wykonawca ubiegający sie o zamówienie musi zapewnić ciągłą łączność z Urzędem Gminy Tarnów - posiadać telefon komórkowy lub radiotelefon współpracujący z konkretnym nr abonamentowym. Decyzje o rozpoczęciu i zakończeniu akcji zimowej podejmuje Zamawiający. Wykonawca będzie rozliczał sie raz w tygodniu ( w przypadku wykonywania zleconej usługi ) na podstawie wpisów dokonywanych w kartach drogowych i podpisywanych codziennie przez Sołtysa wsi lub zaakceptowanego przez tut. Urząd Członka Rady Sołeckiej lub wytypowaną przez Urząd Gminy Tarnów niezależna osobę lub przez pracownika Referatu Gospodarki Komunalnej Urzedu Gminy Tarnów. Faktury za tygodniowe wykonanie usługi muszą być składane na dzienniku podawczym Urzędu Gminy Tarnów nie później niż we wtorek, za tydzień poprzedni. W przypadku niezastosowania sie do tego wymogu Zamawiający może odmówieć płatności faktury.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Zgodnie z art. 44 ustawy pzp wykonawca składa oświadczenia wymienione w art.22 ust.1 pzp, że: 1.1) posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 3)Wykaz wykonywanych usług zimowego utrzymania dróg w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje ) sporządzony wg. wzoru określonego formularzem nr 4 ( zał. nr 1 ) 4) Wykaz sprzętu do zimowego utrzymania dróg. Załączyć należy kserokopię dowodu rejestracyjnego wskazującego właściciela, rok produkcji, ważny przegląd techniczny oraz numer rejestracyjny ( załącznik nr 2 ) 5) Kosztorysy dla każdej drogi osobno, sporządzone wg. przedłożonych przedmiarów. Uwaga: A) W przypadku powierzenia części robót osobie trzeciej /podwykonawcom/ wykonawca powinien wskazać w ofercie przetargowej firmę i adres podwykonawców oraz określić jaki zakres rzeczowy lub finansowy będzie przez nich wykonywany (art.36 ust.4 pzp). B) W przypadku złożenia oferty wspólnej, oferta powinna być podpisana przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólną lub lidera konsorcjum. Zaświadczenia i oświadczenia dotyczące indywidualnie każdego z wykonawców składających ofertę wspólną, należy złożyć dla każdego z podmiotów odpowiednio. C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych wyżej składa odpowiednio do wymaganych, dokumenty wymienione w §2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzaju dokumentów /.../ /Dz Nr 87 poz. 605/

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. jakość sprzętu uzależniona od daty produkcji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.tarnow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tarnów ul. Krakowska 19 33-100 Tarnów w Referacie G.K. w godz. od 8:00 do 15:30 w pokoju nr 103 - nieodpłatnie..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Tarnów ul. Krakowska 19 pok. 6A ( dziennik Podawczy).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.