Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-22
Piła: Adaptacja pomieszczeń Internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych w Pile na pomieszczenia Poradni Specjalistycznej Wad Mowy i Słuchu w Pile.
Numer ogłoszenia: 201715 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, fax 067 2109332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń Internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych w Pile na pomieszczenia Poradni Specjalistycznej Wad Mowy i Słuchu w Pile..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówieniem objęta jest adaptacja pomieszczeń w budynku Internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych w Pile na pomieszczenia Poradni Specjalistycznej Wad Mowy i Słuchu w Pile, w tym również likwidacja barier dla niepełnosprawnych. Projektowana przebudowa i remont pomieszczeń internatu ma na celu przystosowanie pod kątem funkcjonalno-użytkowym istniejących pomieszczeń do nowej lokalizacji poradni wad mowy i słuchu w zakresie obowiązujących przepisów. Przystosowanie i zmiany funkcjonalne zaprojektowano poprzez uwzględnienie wytycznych programowych Inwestora oraz spełnienie wymagań jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Szczegółowy opis całości robót zawarty jest w dokumentacji projektowej, kosztorysach i przedmiarach robót, które są załącznikiem nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.Pzp.. 2) Występują na rynku wykonawców w budownictwie. 3) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Posiadają dobrą sytuację finansową gwarantującą wykonanie zamówienia. W tym zakresie udokumentują, że posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż cena oferty. 5) Wyrażą zgodę na termin płatności 14 dni od dnia złożenia - u Zamawiającego - faktury. 6) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 7) Zobowiążą się przedstawić deklaracje zgodności lub certyfikaty na dostarczone i wbudowane materiały budowlane. 8) Zaakceptują warunki wykonania zamówienia zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. 9) Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy. 10) Udzielą gwarancji na dostarczoną i wbudowaną stolarkę w okresie co najmniej 60 miesięcy. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę dokumenty potwierdzą ich spełnianie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia - zał. nr 2 do SIWZ 3) Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy do dnia składania ofert. 4) Dokument z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5) Kserokopia polisy lub innego dokumentu poświadczającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6) Zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 3 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile, Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, pok. 320.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile, Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, pok. 111.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- TONERY, ATRAMENTY, KASETY I BĘBNY DO DRUKAREK
- Oczyszczanie jezdni na terenie miasta Piły
- Wykonanie ciągów pieszych i dróg dojazdowych w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa kolumbarium wraz z zagospodarowaniem nowo powstałych kwater na cmentarzu komunalnym w Pile"
- Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 r.
- Remonty cząstkowe nawierzchni przy użyciu grysów bazaltowych na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 roku
- STAPLERY
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.