eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Adaptacja pomieszczeń Internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych w Pile na pomieszczenia Poradni Specjalistycznej Wad Mowy i Słuchu w Pile.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Piła: Adaptacja pomieszczeń Internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych w Pile na pomieszczenia Poradni Specjalistycznej Wad Mowy i Słuchu w Pile.
Numer ogłoszenia: 201715 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, fax 067 2109332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń Internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych w Pile na pomieszczenia Poradni Specjalistycznej Wad Mowy i Słuchu w Pile..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówieniem objęta jest adaptacja pomieszczeń w budynku Internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych w Pile na pomieszczenia Poradni Specjalistycznej Wad Mowy i Słuchu w Pile, w tym również likwidacja barier dla niepełnosprawnych. Projektowana przebudowa i remont pomieszczeń internatu ma na celu przystosowanie pod kątem funkcjonalno-użytkowym istniejących pomieszczeń do nowej lokalizacji poradni wad mowy i słuchu w zakresie obowiązujących przepisów. Przystosowanie i zmiany funkcjonalne zaprojektowano poprzez uwzględnienie wytycznych programowych Inwestora oraz spełnienie wymagań jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Szczegółowy opis całości robót zawarty jest w dokumentacji projektowej, kosztorysach i przedmiarach robót, które są załącznikiem nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.Pzp.. 2) Występują na rynku wykonawców w budownictwie. 3) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Posiadają dobrą sytuację finansową gwarantującą wykonanie zamówienia. W tym zakresie udokumentują, że posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż cena oferty. 5) Wyrażą zgodę na termin płatności 14 dni od dnia złożenia - u Zamawiającego - faktury. 6) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 7) Zobowiążą się przedstawić deklaracje zgodności lub certyfikaty na dostarczone i wbudowane materiały budowlane. 8) Zaakceptują warunki wykonania zamówienia zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. 9) Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy. 10) Udzielą gwarancji na dostarczoną i wbudowaną stolarkę w okresie co najmniej 60 miesięcy. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę dokumenty potwierdzą ich spełnianie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia - zał. nr 2 do SIWZ 3) Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy do dnia składania ofert. 4) Dokument z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5) Kserokopia polisy lub innego dokumentu poświadczającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6) Zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 3 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile, Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, pok. 320.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile, Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, pok. 111.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.