eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu Siła motywacji siłą integracji współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-25

Poddębice: Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu Siła motywacji siłą integracji współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 201697 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach , ul. Łęczycka 28, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 43 678 40 40, faks 43 678 40 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu Siła motywacji siłą integracji współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następujących modułach: cześć 1 Bukieciarstwo w wymiarze 60 godzin dla 2 uczestników, część 2 Podstawa obsługi komputera w wymiarze 30 godz. dla 6 uczestników, część 3 Fryzjersko - kosmetyczny w wymiarze 100 godz. dla 3 uczestników, część 4 Księgowość komputerowa z obsługą programów komputerowych w wymiarze 50 godzin dla 1 uczestnika, część 5 Ratownik wodny w wymiarze 50 godzin dla 1 uczestnika, część 6 Budowanie stron www w wymiarze 25 godzin dla 4 uczestników, część 7 Catering i wystrój wnętrz - organizacja przyjęć w wymiarze 20 godzin dla 3 uczestników, część 8 Wizaż w wymiarze 40 godzin dla 2 uczestników, część 9 Stylizacja paznokci w wymiarze 45 godzin dla 1 uczestnika, część 10 Masaż leczniczy w wymiarze 80 godzin dla 2 uczestników, część 11 Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej w wymiarze 50 godzin dla 3 uczestników, część 12 Przedstawiciel handlowy z obsługą kasy fiskalnej w wymiarze 100 godzin dla 1 uczestnika, część 13 Roboty remontowo - budowlane w wymiarze 100 godzin dla 2 uczestników, część 14 Piekarz w wymiarze 150 godzin dla 1 uczestnika Miejsce: Poddębice lub inne miejsce na terenie woj. łódzkiego. 1 godzina = 60 minut Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością wynikającą z przyjętych standardów; 2) zapewnienia kadry wykładowców legitymujących się odpowiednim przygotowaniem do prowadzenia zajęć oraz doświadczeniem praktycznym; 3) zapewnienia sprzętu, materiałów i urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy; 4) zapewnienia materiałów dydaktycznych dla każdego uczestnika szkolenia oraz przekazania kompletu materiałów edukacyjnych Zamawiającemu; 5) zapewnienie pomieszczeń dostosowanych do prowadzenia szkoleń, odpowiednio wyposażonych, zapewniających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe, zgodne z wymogami szkolenia oraz dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych; 6) przeprowadzenia wymaganych badań lekarskich dla uczestników przed szkoleniami; 7) pokrycia kosztów dojazdu uczestników na szkolenie w przypadku innego miasta niż Poddębice; 8) zorganizowania, przeprowadzenia oraz pokrycia kosztów egzaminów oraz wydania zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów potwierdzających nabycie określonych kwalifikacji i ukończenie udziału w szkoleniu; 9) ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia; 10) zapewnienia serwisu kawowego (kawa, herbata, cukier, ciastka) w każdym dniu przeprowadzania m.in. 2 przerwy kawowe na 8 godzin szkolenia; 11) indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania; 12) prowadzenia list obecności na zajęciach i dostarczanie Zamawiającemu wyciągu z tych list po każdym miesiącu kalendarzowym szkolenia oraz informowanie Zamawiającego o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania; 13) przedstawienie uczestnikom informacji, iż szkolenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz stosowanie w prowadzonej dokumentacji oznaczenia zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013; 14) zapewnienia Zamawiającemu oraz instytucjom współfinansującym projekt oraz innym instytucjom upoważnionym do kontroli pełnej dostępności do dokumentacji dotyczącej wykonywania umowy; 15) zgłaszania Zamawiającemu na piśmie zmian organizacyjnych szkolenia oraz problemów dotyczących realizacji przedmiotu Umowy; 16) przekazania jednego kompletnego egzemplarza dokumentacji, tj. sprawozdania z wykonania zadania, listy obecności, dzienniki zajęć, indywidualne ćwiczenia i prace domowe, dokumentację zdjęciową, ankiety ewaluacyjne z opracowaniem statystyk, listę potwierdzenia odbioru zaświadczeń i certyfikatów, kserokopie zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów, harmonogramy szkoleń Zamawiającemu, miejscem przekazania będzie siedziba Zamawiającego; 17) przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31 grudnia 2020 r.; Ponadto 1 osoba uczestnicząca w szkoleniu część 2 Podstawa obsługi komputera wymaga, aby budynek był dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ( podjazd dla niepełnosprawnych). W związku z tym Wykonawca winien zapewnić budynek dostosowany dla potrzeb niepełnosprawnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności tzn. jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ( Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) i posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie przedłożonego zaświadczenia/zawiadomienia o dokonaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych oraz oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej trzy usługi, której przedmiotem było przeprowadzenie szkoleń oraz Wykonawca winien przedłożyć dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, oraz na podstawie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami o wykształceniu, kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnym do realizacji poszczególnej części zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz oświadczeniu Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wszelkie wymagane ustawowo uprawnienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 3) Parafowany projekt umowy - zał. Nr 6 do SIWZ 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w następującym zakresie i warunkach: zmiany harmonogramu zajęć- w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego, przy czym końcowy termin realizacji przedmiotu zamówienia nie może ulec zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprpoddebice.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach ulica Łęczycka 16 99-200 Poddębice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2011 godzina 09:45, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach ulica Łęczycka 16 99-200 Poddębice Pokój nr: 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą. 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. 8. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: E.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. E.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B.1) - B.5) SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 9. F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów F.1) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. F.2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. F.3) Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. F.4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. F.5) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 10. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 02 sierpnia 2011 r. o godz. 1000 w siedzibie zamawiającego Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach ulica Łęczycka 16 99-200 Poddębice Pokój nr: 6.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji -współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następujących modułach: cześć 1 Bukieciarstwo w wymiarze 60 godzin dla 2 uczestników Miejsce: Poddębice lub inne miejsce na terenie woj. łódzkiego. 1 godzina = 60 minut Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością wynikającą z przyjętych standardów; 2) zapewnienia kadry wykładowców legitymujących się odpowiednim przygotowaniem do prowadzenia zajęć oraz doświadczeniem praktycznym; 3) zapewnienia sprzętu, materiałów i urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy; 4) zapewnienia materiałów dydaktycznych dla każdego uczestnika szkolenia oraz przekazania kompletu materiałów edukacyjnych Zamawiającemu; 5) zapewnienie pomieszczeń dostosowanych do prowadzenia szkoleń, odpowiednio wyposażonych, zapewniających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe, zgodne z wymogami szkolenia oraz dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych; 6) przeprowadzenia wymaganych badań lekarskich dla uczestników przed szkoleniami; 7) pokrycia kosztów dojazdu uczestników na szkolenie w przypadku innego miasta niż Poddębice; 8) zorganizowania, przeprowadzenia oraz pokrycia kosztów egzaminów oraz wydania zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów potwierdzających nabycie określonych kwalifikacji i ukończenie udziału w szkoleniu; 9) ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia; 10) zapewnienia serwisu kawowego (kawa, herbata, cukier, ciastka) w każdym dniu przeprowadzania m.in. 2 przerwy kawowe na 8 godzin szkolenia; 11) indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania; 12) prowadzenia list obecności na zajęciach i dostarczanie Zamawiającemu wyciągu z tych list po każdym miesiącu kalendarzowym szkolenia oraz informowanie Zamawiającego o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania; 13) przedstawienie uczestnikom informacji, iż szkolenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz stosowanie w prowadzonej dokumentacji oznaczenia zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013; 14) zapewnienia Zamawiającemu oraz instytucjom współfinansującym projekt oraz innym instytucjom upoważnionym do kontroli pełnej dostępności do dokumentacji dotyczącej wykonywania umowy; 15) zgłaszania Zamawiającemu na piśmie zmian organizacyjnych szkolenia oraz problemów dotyczących realizacji przedmiotu Umowy; 16) przekazania jednego kompletnego egzemplarza dokumentacji, tj. sprawozdania z wykonania zadania, listy obecności, dzienniki zajęć, indywidualne ćwiczenia i prace domowe, dokumentację zdjęciową, ankiety ewaluacyjne z opracowaniem statystyk, listę potwierdzenia odbioru zaświadczeń i certyfikatów, kserokopie zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów, harmonogramy szkoleń Zamawiającemu, miejscem przekazania będzie siedziba Zamawiającego; 17) przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31 grudnia 2020 r.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następujących modułach: część 2 Podstawa obsługi komputera w wymiarze 30 godz. dla 6 uczestników, Miejsce: Poddębice lub inne miejsce na terenie woj. łódzkiego. 1 godzina = 60 minut Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością wynikającą z przyjętych standardów; 2) zapewnienia kadry wykładowców legitymujących się odpowiednim przygotowaniem do prowadzenia zajęć oraz doświadczeniem praktycznym; 3) zapewnienia sprzętu, materiałów i urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy; 4) zapewnienia materiałów dydaktycznych dla każdego uczestnika szkolenia oraz przekazania kompletu materiałów edukacyjnych Zamawiającemu; 5) zapewnienie pomieszczeń dostosowanych do prowadzenia szkoleń, odpowiednio wyposażonych, zapewniających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe, zgodne z wymogami szkolenia oraz dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych; 6) przeprowadzenia wymaganych badań lekarskich dla uczestników przed szkoleniami; 7) pokrycia kosztów dojazdu uczestników na szkolenie w przypadku innego miasta niż Poddębice; 8) zorganizowania, przeprowadzenia oraz pokrycia kosztów egzaminów oraz wydania zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów potwierdzających nabycie określonych kwalifikacji i ukończenie udziału w szkoleniu; 9) ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia; 10) zapewnienia serwisu kawowego (kawa, herbata, cukier, ciastka) w każdym dniu przeprowadzania m.in. 2 przerwy kawowe na 8 godzin szkolenia; 11) indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania; 12) prowadzenia list obecności na zajęciach i dostarczanie Zamawiającemu wyciągu z tych list po każdym miesiącu kalendarzowym szkolenia oraz informowanie Zamawiającego o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania; 13) przedstawienie uczestnikom informacji, iż szkolenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz stosowanie w prowadzonej dokumentacji oznaczenia zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013; 14) zapewnienia Zamawiającemu oraz instytucjom współfinansującym projekt oraz innym instytucjom upoważnionym do kontroli pełnej dostępności do dokumentacji dotyczącej wykonywania umowy; 15) zgłaszania Zamawiającemu na piśmie zmian organizacyjnych szkolenia oraz problemów dotyczących realizacji przedmiotu Umowy; 16) przekazania jednego kompletnego egzemplarza dokumentacji, tj. sprawozdania z wykonania zadania, listy obecności, dzienniki zajęć, indywidualne ćwiczenia i prace domowe, dokumentację zdjęciową, ankiety ewaluacyjne z opracowaniem statystyk, listę potwierdzenia odbioru zaświadczeń i certyfikatów, kserokopie zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów, harmonogramy szkoleń Zamawiającemu, miejscem przekazania będzie siedziba Zamawiającego; 17) przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31 grudnia 2020 r.; Ponadto 1 osoba uczestnicząca w szkoleniu część 2 Podstawa obsługi komputera wymaga, aby budynek był dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ( podjazd dla niepełnosprawnych). W związku z tym Wykonawca winien zapewnić budynek dostosowany dla potrzeb niepełnosprawnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następujących modułach: część 3 Fryzjersko - kosmetyczny w wymiarze 100 godz. dla 3 uczestników, Miejsce: Poddębice lub inne miejsce na terenie woj. łódzkiego. 1 godzina = 60 minut Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością wynikającą z przyjętych standardów; 2) zapewnienia kadry wykładowców legitymujących się odpowiednim przygotowaniem do prowadzenia zajęć oraz doświadczeniem praktycznym; 3) zapewnienia sprzętu, materiałów i urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy; 4) zapewnienia materiałów dydaktycznych dla każdego uczestnika szkolenia oraz przekazania kompletu materiałów edukacyjnych Zamawiającemu; 5) zapewnienie pomieszczeń dostosowanych do prowadzenia szkoleń, odpowiednio wyposażonych, zapewniających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe, zgodne z wymogami szkolenia oraz dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych; 6) przeprowadzenia wymaganych badań lekarskich dla uczestników przed szkoleniami; 7) pokrycia kosztów dojazdu uczestników na szkolenie w przypadku innego miasta niż Poddębice; 8) zorganizowania, przeprowadzenia oraz pokrycia kosztów egzaminów oraz wydania zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów potwierdzających nabycie określonych kwalifikacji i ukończenie udziału w szkoleniu; 9) ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia; 10) zapewnienia serwisu kawowego (kawa, herbata, cukier, ciastka) w każdym dniu przeprowadzania m.in. 2 przerwy kawowe na 8 godzin szkolenia; 11) indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania; 12) prowadzenia list obecności na zajęciach i dostarczanie Zamawiającemu wyciągu z tych list po każdym miesiącu kalendarzowym szkolenia oraz informowanie Zamawiającego o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania; 13) przedstawienie uczestnikom informacji, iż szkolenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz stosowanie w prowadzonej dokumentacji oznaczenia zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013; 14) zapewnienia Zamawiającemu oraz instytucjom współfinansującym projekt oraz innym instytucjom upoważnionym do kontroli pełnej dostępności do dokumentacji dotyczącej wykonywania umowy; 15) zgłaszania Zamawiającemu na piśmie zmian organizacyjnych szkolenia oraz problemów dotyczących realizacji przedmiotu Umowy; 16) przekazania jednego kompletnego egzemplarza dokumentacji, tj. sprawozdania z wykonania zadania, listy obecności, dzienniki zajęć, indywidualne ćwiczenia i prace domowe, dokumentację zdjęciową, ankiety ewaluacyjne z opracowaniem statystyk, listę potwierdzenia odbioru zaświadczeń i certyfikatów, kserokopie zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów, harmonogramy szkoleń Zamawiającemu, miejscem przekazania będzie siedziba Zamawiającego; 17) przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31 grudnia 2020 r.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następujących modułach: część 4 Księgowość komputerowa z obsługą programów komputerowych w wymiarze 50 godzin dla 1 uczestnika, Miejsce: Poddębice lub inne miejsce na terenie woj. łódzkiego. 1 godzina = 60 minut Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością wynikającą z przyjętych standardów; 2) zapewnienia kadry wykładowców legitymujących się odpowiednim przygotowaniem do prowadzenia zajęć oraz doświadczeniem praktycznym; 3) zapewnienia sprzętu, materiałów i urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy; 4) zapewnienia materiałów dydaktycznych dla każdego uczestnika szkolenia oraz przekazania kompletu materiałów edukacyjnych Zamawiającemu; 5) zapewnienie pomieszczeń dostosowanych do prowadzenia szkoleń, odpowiednio wyposażonych, zapewniających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe, zgodne z wymogami szkolenia oraz dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych; 6) przeprowadzenia wymaganych badań lekarskich dla uczestników przed szkoleniami; 7) pokrycia kosztów dojazdu uczestników na szkolenie w przypadku innego miasta niż Poddębice; 8) zorganizowania, przeprowadzenia oraz pokrycia kosztów egzaminów oraz wydania zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów potwierdzających nabycie określonych kwalifikacji i ukończenie udziału w szkoleniu; 9) ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia; 10) zapewnienia serwisu kawowego (kawa, herbata, cukier, ciastka) w każdym dniu przeprowadzania m.in. 2 przerwy kawowe na 8 godzin szkolenia; 11) indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania; 12) prowadzenia list obecności na zajęciach i dostarczanie Zamawiającemu wyciągu z tych list po każdym miesiącu kalendarzowym szkolenia oraz informowanie Zamawiającego o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania; 13) przedstawienie uczestnikom informacji, iż szkolenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz stosowanie w prowadzonej dokumentacji oznaczenia zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013; 14) zapewnienia Zamawiającemu oraz instytucjom współfinansującym projekt oraz innym instytucjom upoważnionym do kontroli pełnej dostępności do dokumentacji dotyczącej wykonywania umowy; 15) zgłaszania Zamawiającemu na piśmie zmian organizacyjnych szkolenia oraz problemów dotyczących realizacji przedmiotu Umowy; 16) przekazania jednego kompletnego egzemplarza dokumentacji, tj. sprawozdania z wykonania zadania, listy obecności, dzienniki zajęć, indywidualne ćwiczenia i prace domowe, dokumentację zdjęciową, ankiety ewaluacyjne z opracowaniem statystyk, listę potwierdzenia odbioru zaświadczeń i certyfikatów, kserokopie zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów, harmonogramy szkoleń Zamawiającemu, miejscem przekazania będzie siedziba Zamawiającego; 17) przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31 grudnia 2020 r.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następujących modułach: część 5 Ratownik wodny w wymiarze 50 godzin dla 1 uczestnika, Miejsce: Poddębice lub inne miejsce na terenie woj. łódzkiego. 1 godzina = 60 minut Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością wynikającą z przyjętych standardów; 2) zapewnienia kadry wykładowców legitymujących się odpowiednim przygotowaniem do prowadzenia zajęć oraz doświadczeniem praktycznym; 3) zapewnienia sprzętu, materiałów i urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy; 4) zapewnienia materiałów dydaktycznych dla każdego uczestnika szkolenia oraz przekazania kompletu materiałów edukacyjnych Zamawiającemu; 5) zapewnienie pomieszczeń dostosowanych do prowadzenia szkoleń, odpowiednio wyposażonych, zapewniających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe, zgodne z wymogami szkolenia oraz dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych; 6) przeprowadzenia wymaganych badań lekarskich dla uczestników przed szkoleniami; 7) pokrycia kosztów dojazdu uczestników na szkolenie w przypadku innego miasta niż Poddębice; 8) zorganizowania, przeprowadzenia oraz pokrycia kosztów egzaminów oraz wydania zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów potwierdzających nabycie określonych kwalifikacji i ukończenie udziału w szkoleniu; 9) ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia; 10) zapewnienia serwisu kawowego (kawa, herbata, cukier, ciastka) w każdym dniu przeprowadzania m.in. 2 przerwy kawowe na 8 godzin szkolenia; 11) indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania; 12) prowadzenia list obecności na zajęciach i dostarczanie Zamawiającemu wyciągu z tych list po każdym miesiącu kalendarzowym szkolenia oraz informowanie Zamawiającego o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania; 13) przedstawienie uczestnikom informacji, iż szkolenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz stosowanie w prowadzonej dokumentacji oznaczenia zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013; 14) zapewnienia Zamawiającemu oraz instytucjom współfinansującym projekt oraz innym instytucjom upoważnionym do kontroli pełnej dostępności do dokumentacji dotyczącej wykonywania umowy; 15) zgłaszania Zamawiającemu na piśmie zmian organizacyjnych szkolenia oraz problemów dotyczących realizacji przedmiotu Umowy; 16) przekazania jednego kompletnego egzemplarza dokumentacji, tj. sprawozdania z wykonania zadania, listy obecności, dzienniki zajęć, indywidualne ćwiczenia i prace domowe, dokumentację zdjęciową, ankiety ewaluacyjne z opracowaniem statystyk, listę potwierdzenia odbioru zaświadczeń i certyfikatów, kserokopie zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów, harmonogramy szkoleń Zamawiającemu, miejscem przekazania będzie siedziba Zamawiającego; 17) przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31 grudnia 2020 r.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następujących modułach: część 6 Budowanie stron www w wymiarze 25 godzin dla 4 uczestników, Miejsce: Poddębice lub inne miejsce na terenie woj. łódzkiego. 1 godzina = 60 minut Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością wynikającą z przyjętych standardów; 2) zapewnienia kadry wykładowców legitymujących się odpowiednim przygotowaniem do prowadzenia zajęć oraz doświadczeniem praktycznym; 3) zapewnienia sprzętu, materiałów i urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy; 4) zapewnienia materiałów dydaktycznych dla każdego uczestnika szkolenia oraz przekazania kompletu materiałów edukacyjnych Zamawiającemu; 5) zapewnienie pomieszczeń dostosowanych do prowadzenia szkoleń, odpowiednio wyposażonych, zapewniających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe, zgodne z wymogami szkolenia oraz dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych; 6) przeprowadzenia wymaganych badań lekarskich dla uczestników przed szkoleniami; 7) pokrycia kosztów dojazdu uczestników na szkolenie w przypadku innego miasta niż Poddębice; 8) zorganizowania, przeprowadzenia oraz pokrycia kosztów egzaminów oraz wydania zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów potwierdzających nabycie określonych kwalifikacji i ukończenie udziału w szkoleniu; 9) ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia; 10) zapewnienia serwisu kawowego (kawa, herbata, cukier, ciastka) w każdym dniu przeprowadzania m.in. 2 przerwy kawowe na 8 godzin szkolenia; 11) indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania; 12) prowadzenia list obecności na zajęciach i dostarczanie Zamawiającemu wyciągu z tych list po każdym miesiącu kalendarzowym szkolenia oraz informowanie Zamawiającego o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania; 13) przedstawienie uczestnikom informacji, iż szkolenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz stosowanie w prowadzonej dokumentacji oznaczenia zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013; 14) zapewnienia Zamawiającemu oraz instytucjom współfinansującym projekt oraz innym instytucjom upoważnionym do kontroli pełnej dostępności do dokumentacji dotyczącej wykonywania umowy; 15) zgłaszania Zamawiającemu na piśmie zmian organizacyjnych szkolenia oraz problemów dotyczących realizacji przedmiotu Umowy; 16) przekazania jednego kompletnego egzemplarza dokumentacji, tj. sprawozdania z wykonania zadania, listy obecności, dzienniki zajęć, indywidualne ćwiczenia i prace domowe, dokumentację zdjęciową, ankiety ewaluacyjne z opracowaniem statystyk, listę potwierdzenia odbioru zaświadczeń i certyfikatów, kserokopie zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów, harmonogramy szkoleń Zamawiającemu, miejscem przekazania będzie siedziba Zamawiającego; 17) przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31 grudnia 2020 r.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następujących modułach: cześć 7 Catering i wystrój wnętrz - organizacja przyjęć w wymiarze 20 godzin dla 3 uczestników, Miejsce: Poddębice lub inne miejsce na terenie woj. łódzkiego. 1 godzina = 60 minut Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością wynikającą z przyjętych standardów; 2) zapewnienia kadry wykładowców legitymujących się odpowiednim przygotowaniem do prowadzenia zajęć oraz doświadczeniem praktycznym; 3) zapewnienia sprzętu, materiałów i urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy; 4) zapewnienia materiałów dydaktycznych dla każdego uczestnika szkolenia oraz przekazania kompletu materiałów edukacyjnych Zamawiającemu; 5) zapewnienie pomieszczeń dostosowanych do prowadzenia szkoleń, odpowiednio wyposażonych, zapewniających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe, zgodne z wymogami szkolenia oraz dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych; 6) przeprowadzenia wymaganych badań lekarskich dla uczestników przed szkoleniami; 7) pokrycia kosztów dojazdu uczestników na szkolenie w przypadku innego miasta niż Poddębice; 8) zorganizowania, przeprowadzenia oraz pokrycia kosztów egzaminów oraz wydania zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów potwierdzających nabycie określonych kwalifikacji i ukończenie udziału w szkoleniu; 9) ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia; 10) zapewnienia serwisu kawowego (kawa, herbata, cukier, ciastka) w każdym dniu przeprowadzania m.in. 2 przerwy kawowe na 8 godzin szkolenia; 11) indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania; 12) prowadzenia list obecności na zajęciach i dostarczanie Zamawiającemu wyciągu z tych list po każdym miesiącu kalendarzowym szkolenia oraz informowanie Zamawiającego o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania; 13) przedstawienie uczestnikom informacji, iż szkolenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz stosowanie w prowadzonej dokumentacji oznaczenia zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013; 14) zapewnienia Zamawiającemu oraz instytucjom współfinansującym projekt oraz innym instytucjom upoważnionym do kontroli pełnej dostępności do dokumentacji dotyczącej wykonywania umowy; 15) zgłaszania Zamawiającemu na piśmie zmian organizacyjnych szkolenia oraz problemów dotyczących realizacji przedmiotu Umowy; 16) przekazania jednego kompletnego egzemplarza dokumentacji, tj. sprawozdania z wykonania zadania, listy obecności, dzienniki zajęć, indywidualne ćwiczenia i prace domowe, dokumentację zdjęciową, ankiety ewaluacyjne z opracowaniem statystyk, listę potwierdzenia odbioru zaświadczeń i certyfikatów, kserokopie zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów, harmonogramy szkoleń Zamawiającemu, miejscem przekazania będzie siedziba Zamawiającego; 17) przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31 grudnia 2020 r.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następujących modułach: część 8 Wizaż w wymiarze 40 godzin dla 2 uczestników, Miejsce: Poddębice lub inne miejsce na terenie woj. łódzkiego. 1 godzina = 60 minut Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością wynikającą z przyjętych standardów; 2) zapewnienia kadry wykładowców legitymujących się odpowiednim przygotowaniem do prowadzenia zajęć oraz doświadczeniem praktycznym; 3) zapewnienia sprzętu, materiałów i urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy; 4) zapewnienia materiałów dydaktycznych dla każdego uczestnika szkolenia oraz przekazania kompletu materiałów edukacyjnych Zamawiającemu; 5) zapewnienie pomieszczeń dostosowanych do prowadzenia szkoleń, odpowiednio wyposażonych, zapewniających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe, zgodne z wymogami szkolenia oraz dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych; 6) przeprowadzenia wymaganych badań lekarskich dla uczestników przed szkoleniami; 7) pokrycia kosztów dojazdu uczestników na szkolenie w przypadku innego miasta niż Poddębice; 8) zorganizowania, przeprowadzenia oraz pokrycia kosztów egzaminów oraz wydania zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów potwierdzających nabycie określonych kwalifikacji i ukończenie udziału w szkoleniu; 9) ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia; 10) zapewnienia serwisu kawowego (kawa, herbata, cukier, ciastka) w każdym dniu przeprowadzania m.in. 2 przerwy kawowe na 8 godzin szkolenia; 11) indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania; 12) prowadzenia list obecności na zajęciach i dostarczanie Zamawiającemu wyciągu z tych list po każdym miesiącu kalendarzowym szkolenia oraz informowanie Zamawiającego o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania; 13) przedstawienie uczestnikom informacji, iż szkolenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz stosowanie w prowadzonej dokumentacji oznaczenia zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013; 14) zapewnienia Zamawiającemu oraz instytucjom współfinansującym projekt oraz innym instytucjom upoważnionym do kontroli pełnej dostępności do dokumentacji dotyczącej wykonywania umowy; 15) zgłaszania Zamawiającemu na piśmie zmian organizacyjnych szkolenia oraz problemów dotyczących realizacji przedmiotu Umowy; 16) przekazania jednego kompletnego egzemplarza dokumentacji, tj. sprawozdania z wykonania zadania, listy obecności, dzienniki zajęć, indywidualne ćwiczenia i prace domowe, dokumentację zdjęciową, ankiety ewaluacyjne z opracowaniem statystyk, listę potwierdzenia odbioru zaświadczeń i certyfikatów, kserokopie zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów, harmonogramy szkoleń Zamawiającemu, miejscem przekazania będzie siedziba Zamawiającego; 17) przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31 grudnia 2020 r.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następujących modułach: część 9 Stylizacja paznokci w wymiarze 45 godzin dla 1 uczestnika, Miejsce: Poddębice lub inne miejsce na terenie woj. łódzkiego. 1 godzina = 60 minut Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością wynikającą z przyjętych standardów; 2) zapewnienia kadry wykładowców legitymujących się odpowiednim przygotowaniem do prowadzenia zajęć oraz doświadczeniem praktycznym; 3) zapewnienia sprzętu, materiałów i urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy; 4) zapewnienia materiałów dydaktycznych dla każdego uczestnika szkolenia oraz przekazania kompletu materiałów edukacyjnych Zamawiającemu; 5) zapewnienie pomieszczeń dostosowanych do prowadzenia szkoleń, odpowiednio wyposażonych, zapewniających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe, zgodne z wymogami szkolenia oraz dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych; 6) przeprowadzenia wymaganych badań lekarskich dla uczestników przed szkoleniami; 7) pokrycia kosztów dojazdu uczestników na szkolenie w przypadku innego miasta niż Poddębice; 8) zorganizowania, przeprowadzenia oraz pokrycia kosztów egzaminów oraz wydania zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów potwierdzających nabycie określonych kwalifikacji i ukończenie udziału w szkoleniu; 9) ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia; 10) zapewnienia serwisu kawowego (kawa, herbata, cukier, ciastka) w każdym dniu przeprowadzania m.in. 2 przerwy kawowe na 8 godzin szkolenia; 11) indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania; 12) prowadzenia list obecności na zajęciach i dostarczanie Zamawiającemu wyciągu z tych list po każdym miesiącu kalendarzowym szkolenia oraz informowanie Zamawiającego o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania; 13) przedstawienie uczestnikom informacji, iż szkolenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz stosowanie w prowadzonej dokumentacji oznaczenia zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013; 14) zapewnienia Zamawiającemu oraz instytucjom współfinansującym projekt oraz innym instytucjom upoważnionym do kontroli pełnej dostępności do dokumentacji dotyczącej wykonywania umowy; 15) zgłaszania Zamawiającemu na piśmie zmian organizacyjnych szkolenia oraz problemów dotyczących realizacji przedmiotu Umowy; 16) przekazania jednego kompletnego egzemplarza dokumentacji, tj. sprawozdania z wykonania zadania, listy obecności, dzienniki zajęć, indywidualne ćwiczenia i prace domowe, dokumentację zdjęciową, ankiety ewaluacyjne z opracowaniem statystyk, listę potwierdzenia odbioru zaświadczeń i certyfikatów, kserokopie zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów, harmonogramy szkoleń Zamawiającemu, miejscem przekazania będzie siedziba Zamawiającego; 17) przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31 grudnia 2020 r.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następujących modułach: część 10 Masaż leczniczy w wymiarze 80 godzin dla 2 uczestników, Miejsce: Poddębice lub inne miejsce na terenie woj. łódzkiego. 1 godzina = 60 minut Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością wynikającą z przyjętych standardów; 2) zapewnienia kadry wykładowców legitymujących się odpowiednim przygotowaniem do prowadzenia zajęć oraz doświadczeniem praktycznym; 3) zapewnienia sprzętu, materiałów i urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy; 4) zapewnienia materiałów dydaktycznych dla każdego uczestnika szkolenia oraz przekazania kompletu materiałów edukacyjnych Zamawiającemu; 5) zapewnienie pomieszczeń dostosowanych do prowadzenia szkoleń, odpowiednio wyposażonych, zapewniających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe, zgodne z wymogami szkolenia oraz dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych; 6) przeprowadzenia wymaganych badań lekarskich dla uczestników przed szkoleniami; 7) pokrycia kosztów dojazdu uczestników na szkolenie w przypadku innego miasta niż Poddębice; 8) zorganizowania, przeprowadzenia oraz pokrycia kosztów egzaminów oraz wydania zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów potwierdzających nabycie określonych kwalifikacji i ukończenie udziału w szkoleniu; 9) ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia; 10) zapewnienia serwisu kawowego (kawa, herbata, cukier, ciastka) w każdym dniu przeprowadzania m.in. 2 przerwy kawowe na 8 godzin szkolenia; 11) indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania; 12) prowadzenia list obecności na zajęciach i dostarczanie Zamawiającemu wyciągu z tych list po każdym miesiącu kalendarzowym szkolenia oraz informowanie Zamawiającego o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania; 13) przedstawienie uczestnikom informacji, iż szkolenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz stosowanie w prowadzonej dokumentacji oznaczenia zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013; 14) zapewnienia Zamawiającemu oraz instytucjom współfinansującym projekt oraz innym instytucjom upoważnionym do kontroli pełnej dostępności do dokumentacji dotyczącej wykonywania umowy; 15) zgłaszania Zamawiającemu na piśmie zmian organizacyjnych szkolenia oraz problemów dotyczących realizacji przedmiotu Umowy; 16) przekazania jednego kompletnego egzemplarza dokumentacji, tj. sprawozdania z wykonania zadania, listy obecności, dzienniki zajęć, indywidualne ćwiczenia i prace domowe, dokumentację zdjęciową, ankiety ewaluacyjne z opracowaniem statystyk, listę potwierdzenia odbioru zaświadczeń i certyfikatów, kserokopie zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów, harmonogramy szkoleń Zamawiającemu, miejscem przekazania będzie siedziba Zamawiającego; 17) przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31 grudnia 2020 r.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następujących modułach: część 11 Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej w wymiarze 50 godzin dla 3 uczestników, Miejsce: Poddębice lub inne miejsce na terenie woj. łódzkiego. 1 godzina = 60 minut Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością wynikającą z przyjętych standardów; 2) zapewnienia kadry wykładowców legitymujących się odpowiednim przygotowaniem do prowadzenia zajęć oraz doświadczeniem praktycznym; 3) zapewnienia sprzętu, materiałów i urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy; 4) zapewnienia materiałów dydaktycznych dla każdego uczestnika szkolenia oraz przekazania kompletu materiałów edukacyjnych Zamawiającemu; 5) zapewnienie pomieszczeń dostosowanych do prowadzenia szkoleń, odpowiednio wyposażonych, zapewniających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe, zgodne z wymogami szkolenia oraz dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych; 6) przeprowadzenia wymaganych badań lekarskich dla uczestników przed szkoleniami; 7) pokrycia kosztów dojazdu uczestników na szkolenie w przypadku innego miasta niż Poddębice; 8) zorganizowania, przeprowadzenia oraz pokrycia kosztów egzaminów oraz wydania zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów potwierdzających nabycie określonych kwalifikacji i ukończenie udziału w szkoleniu; 9) ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia; 10) zapewnienia serwisu kawowego (kawa, herbata, cukier, ciastka) w każdym dniu przeprowadzania m.in. 2 przerwy kawowe na 8 godzin szkolenia; 11) indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania; 12) prowadzenia list obecności na zajęciach i dostarczanie Zamawiającemu wyciągu z tych list po każdym miesiącu kalendarzowym szkolenia oraz informowanie Zamawiającego o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania; 13) przedstawienie uczestnikom informacji, iż szkolenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz stosowanie w prowadzonej dokumentacji oznaczenia zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013; 14) zapewnienia Zamawiającemu oraz instytucjom współfinansującym projekt oraz innym instytucjom upoważnionym do kontroli pełnej dostępności do dokumentacji dotyczącej wykonywania umowy; 15) zgłaszania Zamawiającemu na piśmie zmian organizacyjnych szkolenia oraz problemów dotyczących realizacji przedmiotu Umowy; 16) przekazania jednego kompletnego egzemplarza dokumentacji, tj. sprawozdania z wykonania zadania, listy obecności, dzienniki zajęć, indywidualne ćwiczenia i prace domowe, dokumentację zdjęciową, ankiety ewaluacyjne z opracowaniem statystyk, listę potwierdzenia odbioru zaświadczeń i certyfikatów, kserokopie zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów, harmonogramy szkoleń Zamawiającemu, miejscem przekazania będzie siedziba Zamawiającego; 17) przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31 grudnia 2020 r.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następujących modułach: część 12 Przedstawiciel handlowy z obsługą kasy fiskalnej w wymiarze 100 godzin dla 1 uczestnika, Miejsce: Poddębice lub inne miejsce na terenie woj. łódzkiego. 1 godzina = 60 minut Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością wynikającą z przyjętych standardów; 2) zapewnienia kadry wykładowców legitymujących się odpowiednim przygotowaniem do prowadzenia zajęć oraz doświadczeniem praktycznym; 3) zapewnienia sprzętu, materiałów i urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy; 4) zapewnienia materiałów dydaktycznych dla każdego uczestnika szkolenia oraz przekazania kompletu materiałów edukacyjnych Zamawiającemu; 5) zapewnienie pomieszczeń dostosowanych do prowadzenia szkoleń, odpowiednio wyposażonych, zapewniających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe, zgodne z wymogami szkolenia oraz dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych; 6) przeprowadzenia wymaganych badań lekarskich dla uczestników przed szkoleniami; 7) pokrycia kosztów dojazdu uczestników na szkolenie w przypadku innego miasta niż Poddębice; 8) zorganizowania, przeprowadzenia oraz pokrycia kosztów egzaminów oraz wydania zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów potwierdzających nabycie określonych kwalifikacji i ukończenie udziału w szkoleniu; 9) ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia; 10) zapewnienia serwisu kawowego (kawa, herbata, cukier, ciastka) w każdym dniu przeprowadzania m.in. 2 przerwy kawowe na 8 godzin szkolenia; 11) indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania; 12) prowadzenia list obecności na zajęciach i dostarczanie Zamawiającemu wyciągu z tych list po każdym miesiącu kalendarzowym szkolenia oraz informowanie Zamawiającego o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania; 13) przedstawienie uczestnikom informacji, iż szkolenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz stosowanie w prowadzonej dokumentacji oznaczenia zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013; 14) zapewnienia Zamawiającemu oraz instytucjom współfinansującym projekt oraz innym instytucjom upoważnionym do kontroli pełnej dostępności do dokumentacji dotyczącej wykonywania umowy; 15) zgłaszania Zamawiającemu na piśmie zmian organizacyjnych szkolenia oraz problemów dotyczących realizacji przedmiotu Umowy; 16) przekazania jednego kompletnego egzemplarza dokumentacji, tj. sprawozdania z wykonania zadania, listy obecności, dzienniki zajęć, indywidualne ćwiczenia i prace domowe, dokumentację zdjęciową, ankiety ewaluacyjne z opracowaniem statystyk, listę potwierdzenia odbioru zaświadczeń i certyfikatów, kserokopie zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów, harmonogramy szkoleń Zamawiającemu, miejscem przekazania będzie siedziba Zamawiającego; 17) przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31 grudnia 2020 r.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następujących modułach: część 13 Roboty remontowo - budowlane w wymiarze 100 godzin dla 2 uczestników, Miejsce: Poddębice lub inne miejsce na terenie woj. łódzkiego. 1 godzina = 60 minut Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością wynikającą z przyjętych standardów; 2) zapewnienia kadry wykładowców legitymujących się odpowiednim przygotowaniem do prowadzenia zajęć oraz doświadczeniem praktycznym; 3) zapewnienia sprzętu, materiałów i urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy; 4) zapewnienia materiałów dydaktycznych dla każdego uczestnika szkolenia oraz przekazania kompletu materiałów edukacyjnych Zamawiającemu; 5) zapewnienie pomieszczeń dostosowanych do prowadzenia szkoleń, odpowiednio wyposażonych, zapewniających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe, zgodne z wymogami szkolenia oraz dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych; 6) przeprowadzenia wymaganych badań lekarskich dla uczestników przed szkoleniami; 7) pokrycia kosztów dojazdu uczestników na szkolenie w przypadku innego miasta niż Poddębice; 8) zorganizowania, przeprowadzenia oraz pokrycia kosztów egzaminów oraz wydania zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów potwierdzających nabycie określonych kwalifikacji i ukończenie udziału w szkoleniu; 9) ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia; 10) zapewnienia serwisu kawowego (kawa, herbata, cukier, ciastka) w każdym dniu przeprowadzania m.in. 2 przerwy kawowe na 8 godzin szkolenia; 11) indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania; 12) prowadzenia list obecności na zajęciach i dostarczanie Zamawiającemu wyciągu z tych list po każdym miesiącu kalendarzowym szkolenia oraz informowanie Zamawiającego o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania; 13) przedstawienie uczestnikom informacji, iż szkolenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz stosowanie w prowadzonej dokumentacji oznaczenia zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013; 14) zapewnienia Zamawiającemu oraz instytucjom współfinansującym projekt oraz innym instytucjom upoważnionym do kontroli pełnej dostępności do dokumentacji dotyczącej wykonywania umowy; 15) zgłaszania Zamawiającemu na piśmie zmian organizacyjnych szkolenia oraz problemów dotyczących realizacji przedmiotu Umowy; 16) przekazania jednego kompletnego egzemplarza dokumentacji, tj. sprawozdania z wykonania zadania, listy obecności, dzienniki zajęć, indywidualne ćwiczenia i prace domowe, dokumentację zdjęciową, ankiety ewaluacyjne z opracowaniem statystyk, listę potwierdzenia odbioru zaświadczeń i certyfikatów, kserokopie zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów, harmonogramy szkoleń Zamawiającemu, miejscem przekazania będzie siedziba Zamawiającego; 17) przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31 grudnia 2020 r.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach projektu -Siła motywacji siłą integracji- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następujących modułach: część 14 Piekarz w wymiarze 150 godzin dla 1 uczestnika Miejsce: Poddębice lub inne miejsce na terenie woj. łódzkiego. 1 godzina = 60 minut Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością wynikającą z przyjętych standardów; 2) zapewnienia kadry wykładowców legitymujących się odpowiednim przygotowaniem do prowadzenia zajęć oraz doświadczeniem praktycznym; 3) zapewnienia sprzętu, materiałów i urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy; 4) zapewnienia materiałów dydaktycznych dla każdego uczestnika szkolenia oraz przekazania kompletu materiałów edukacyjnych Zamawiającemu; 5) zapewnienie pomieszczeń dostosowanych do prowadzenia szkoleń, odpowiednio wyposażonych, zapewniających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe, zgodne z wymogami szkolenia oraz dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych; 6) przeprowadzenia wymaganych badań lekarskich dla uczestników przed szkoleniami; 7) pokrycia kosztów dojazdu uczestników na szkolenie w przypadku innego miasta niż Poddębice; 8) zorganizowania, przeprowadzenia oraz pokrycia kosztów egzaminów oraz wydania zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów potwierdzających nabycie określonych kwalifikacji i ukończenie udziału w szkoleniu; 9) ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia; 10) zapewnienia serwisu kawowego (kawa, herbata, cukier, ciastka) w każdym dniu przeprowadzania m.in. 2 przerwy kawowe na 8 godzin szkolenia; 11) indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania; 12) prowadzenia list obecności na zajęciach i dostarczanie Zamawiającemu wyciągu z tych list po każdym miesiącu kalendarzowym szkolenia oraz informowanie Zamawiającego o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania; 13) przedstawienie uczestnikom informacji, iż szkolenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz stosowanie w prowadzonej dokumentacji oznaczenia zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013; 14) zapewnienia Zamawiającemu oraz instytucjom współfinansującym projekt oraz innym instytucjom upoważnionym do kontroli pełnej dostępności do dokumentacji dotyczącej wykonywania umowy; 15) zgłaszania Zamawiającemu na piśmie zmian organizacyjnych szkolenia oraz problemów dotyczących realizacji przedmiotu Umowy; 16) przekazania jednego kompletnego egzemplarza dokumentacji, tj. sprawozdania z wykonania zadania, listy obecności, dzienniki zajęć, indywidualne ćwiczenia i prace domowe, dokumentację zdjęciową, ankiety ewaluacyjne z opracowaniem statystyk, listę potwierdzenia odbioru zaświadczeń i certyfikatów, kserokopie zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów, harmonogramy szkoleń Zamawiającemu, miejscem przekazania będzie siedziba Zamawiającego; 17) przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31 grudnia 2020 r.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.