To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-01
Łodygowice: Dostawa pojemników do segregacji odpadów dla Eco Team Service Sp. z o.o. z siedzibą w Łodygowicach.
Numer ogłoszenia: 201695 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180885 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Eco Team Service Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 33 8630530, faks 33 863 05 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników do segregacji odpadów dla Eco Team Service Sp. z o.o. z siedzibą w Łodygowicach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników z transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, na teren Eco Team Service Sp. z o.o. w Łodygowicach przy ul. Piłsudskiego 75. Przedmiot zamówienia są pojemniki na odpady komunalne o pojemności 240l. Szacunkowa ilość pojemników, które zakupi Zamawiający to 2000 szt. (minimum 1500 - maksimum 3000). Dostarczone pojemniki winny być czyste, kompletne, sprawne technicznie. W przypadku niespełnienia tych warunków pojemniki nie zostaną przyjęte. Minimalny wymagany okres gwarancji na wszystkie pojemniki 24 miesiące od daty zakupu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Contenur Polska Sp. z o.o.,, ul. Wojska Polskiego 18, 39-300 Mielec, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 432000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 268140,00
Oferta z najniższą ceną: 268140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 366540,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ we Włodawie
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wodzierady w okresie od 01.07.2024r. do 30.06.2025r."
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn
- Wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu zieleni przy ul. Radzikowskiego II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.