eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Utrzymanie chodników, alejek, opasek ulicznych znajdujących się w pasach drogowych dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w strefie A, B, C miasta Słupska wraz z pielęgnacją zieleni przydrożnej na tych terenach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-07

Słupsk: Utrzymanie chodników, alejek, opasek ulicznych znajdujących się w pasach drogowych dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w strefie A, B, C miasta Słupska wraz z pielęgnacją zieleni przydrożnej na tych terenach
Numer ogłoszenia: 201654 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105729 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. +48 59 841 00 91, faks +48 59 848 37 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie chodników, alejek, opasek ulicznych znajdujących się w pasach drogowych dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w strefie A, B, C miasta Słupska wraz z pielęgnacją zieleni przydrożnej na tych terenach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Utrzymanie chodników, alejek, opasek ulicznych znajdujących się w pasach drogowych dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w strefie A, B, C miasta Słupska wraz z pielęgnacją zieleni przydrożnej na tych terenach. 2. Zakres przedmiotu zamówienia został umownie podzielony na trzy odrębne zadania obejmujące prace w trzech strefach: A, B, C zgodnie z załączonym do SIWZ planem m. Słupska, na którym zaznaczono granice stref A, B, C - załącznik nr 11 do SIWZ i nr 3 do umowy: 1) strefa A (na załączniku nr 11 do SIWZ i nr 3 do umowy oznaczona kolorem zielonym) obejmuje ulice gminne, powiatowe, wojewódzkie i krajowe zlokalizowane w części zachodniej od torów kolejowych relacji Szczecin - Gdańsk, w tym osiedla Piastów, Niepodległości, Sobieskiego, Batorego, Konarskiego, 2) strefa B (na załączniku nr 11 do SIWZ i nr 3 do umowy oznaczona kolorem różowym) obejmuje ulice gminne, powiatowe, wojewódzkie i krajowe zlokalizowane w części północno - wschodniej na odcinku od torów kolejowych relacji Szczecin - Gdańsk wzdłuż ul. Tuwima w kierunku Gdańska, w tym osiedla Stare Miasto, Słowińskie, Bałtyckie, 3) strefa C (na załączniku nr 11 do SIWZ i nr 3 do umowy oznaczona kolorem czerwonym) obejmuje ulice gminne, powiatowe, wojewódzkie i krajowe zlokalizowane w części południowo - wschodniej na odcinku od torów kolejowych relacji Szczecin - Gdańsk wzdłuż ul. Tuwima w kierunku Gdańska, w tym osiedla Nadrzecze, Westerplatte, Akademickie. 3. Powierzchnia terenów na dzień 30 czerwca 2015 r. wynosi 125,88 ha; szczegółowo tereny określa załącznik nr 12 do SIWZ i nr 4 do umowy. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) ZADANIE nr I - usługę utrzymania chodników, alejek, opasek ulicznych znajdujących się w pasach drogowych dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w strefie A miasta Słupska wraz z pielęgnacją zieleni przydrożnej na tym terenie, 2) ZADANIE nr II - usługę utrzymania chodników, alejek, opasek ulicznych znajdujących się w pasach drogowych dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w strefie B miasta Słupska wraz z pielęgnacją zieleni przydrożnej na tym terenie, 3) ZADANIE nr III - usługę oczyszczania chodników, alejek, opasek ulicznych znajdujących się w pasach drogowych dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w strefie C miasta Słupska wraz z pielęgnacją zieleni przydrożnej na tym terenie. 5. Utrzymanie chodników, alejek, opasek ulicznych prowadzone jest z rozróżnieniem okresu letniego i okresu zimowego zgodnie z przyjętymi standardami szczegółowo opisanymi w SIWZ, 6. Za okres zimowy uważa się okres od dnia 16 listopada 2015 r. do dnia 31 grudnia 2015 r. Pozostały okres traktowany jest jak okres letni. W czasie, gdy nie występują zimowe zjawiska pogodowe (m.in. gołoledź, pokrywa śnieżna, opady śniegu) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania chodników, alejek, opasek ulicznych z piasku, błota i innych zanieczyszczeń tj. wykonywać prace jak w okresie letnim. 7. Oczyszczanie musi być wykonywane sprzętem do tego przeznaczonym, zgodnie z obowiązującą technologią oczyszczania miast. 8. Utrzymanie chodników, alejek, opasek ulicznych oznacza mechaniczne lub ręczne zamiatanie chodników, alejek, opasek ulicznych na ulicach powierzonych do utrzymania, zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ oraz nr 4 do umowy, tak aby terenom powierzonym w utrzymanie zapewnić należyty standard czystości i estetyki tj. usuwanie piasku, błota, gruzu, betonu, padliny, traw, liści, gałęzi, oleju, niedopałków, szkła, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych, banerów i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu ruchu pieszego wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości na wysypisko. 9. Wykonawca w terminie do 20 dni, licząc od dnia zawarcia umowy będzie dysponował na terenie miasta Słupska lub w odległości nie większej niż 10 km od granic administracyjnych miasta Słupska (odległość mierzona według wskazania licznika samochodu) zapleczem technicznym zamkniętym o powierzchni zapewniającej właściwe przechowywanie materiałów, urządzeń i sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, wyposażonym w środki łączności i przedstawi oświadczenie o dysponowaniu ww. zapleczem wraz ze wskazaniem dokładnego adresu; data złożenia Zamawiającemu oświadczenia zostanie uznana jako wywiązanie się z zobowiązania w tym zakresie, 10. Wykonawca zobowiązany jest w okresie zimowym tj. od dnia 16 listopada 2015 r. do dnia 31 grudnia 2015 r. zapewnić stanowisko dyspozytorskie czynne całą dobę przez 7 dni w tygodniu z bezpośrednim kontaktem telefonicznym z Zamawiającym oraz Strażą Miejską i Policją - telefon alarmowy. 11. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi, a także za szkody wyrządzone przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: a) 60.000 PLN na zadanie nr I, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia, b) 80.000 PLN na zadanie nr II, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia, c) 50.000 PLN na zadanie nr III, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 12. Zamawiający wymaga, aby prace, będące przedmiotem zamówienia były wykonywane przez minimum 10 osób zatrudnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. 13. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jeden raz w tygodniu środek transportu wraz z kierowcą, z co najmniej dwoma miejscami do siedzenia dla przedstawicieli Zamawiającego w celu kontroli jakości wykonywanego przedmiotu zamówienia, odbioru prac. Koszty transportu obciążają Wykonawcę. 14. Wykonawca zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.) jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją prac, 15. Całość prac należy wykonać w oparciu o przepisy prawne i normy obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia. 16. Ogólne wytyczne dotyczące sposobu i zakresu realizacji zamówienia, standardy utrzymania oraz wykaz terenów szczegółowo określa SIWZ i umowa.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE nr I - usługa utrzymania chodników, alejek, opasek ulicznych znajdujących się w pasach drogowych dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w strefie A miasta Słupska wraz z pielęgnacją zieleni przydrożnej na tym terenie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECO-PLAN Spółka Akcyjna, ul. Szczecińska 99, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 224613,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 304467,70

  • Oferta z najniższą ceną: 304467,70 / Oferta z najwyższą ceną: 304467,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE nr II - usługa utrzymania chodników, alejek, opasek ulicznych znajdujących się w pasach drogowych dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w strefie B miasta Słupska wraz z pielęgnacją zieleni przydrożnej na tym terenie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Szczecińska 112, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98831,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144022,23

  • Oferta z najniższą ceną: 144022,23 / Oferta z najwyższą ceną: 144022,23

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE nr III - usługa oczyszczania chodników, alejek, opasek ulicznych znajdujących się w pasach drogowych dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w strefie C miasta Słupska wraz z pielęgnacją zieleni przydrożnej na tym terenie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OGRODY Spółka cywilna Aleksandra Szutenberg, Aleksander Dziurawiec, Andrzej Perliński, Bierkowo 155, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113908,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144014,66

  • Oferta z najniższą ceną: 144014,66 / Oferta z najwyższą ceną: 183138,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.