eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZY BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MIEJSCOWOŚCI NIEDYSZYNA, GMINA BEŁCHATÓW.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-27

Bełchatów: ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZY BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MIEJSCOWOŚCI NIEDYSZYNA, GMINA BEŁCHATÓW.
Numer ogłoszenia: 201619 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bełchatów, Ul. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6325211 w. 34, fax 044 6326854.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.belchtow-gm.bazagmin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZY BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MIEJSCOWOŚCI NIEDYSZYNA, GMINA BEŁCHATÓW..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie zagospodarowania terenu przy budynku Domu Pomocy Społecznej w miejscowości Niedyszyna, gmina Bełchatów. W celu wykonania przedmiotowego zadania zostaną wykonane następujące roboty: - utwardzenie terenu z kostki brukowej w celu wydzielenia dojść, dojazdów i miejsc postojowych dla samochodów osobowych, - wykonanie nowego ogrodzenia działki z siatki powlekanej uwzględniając lokalizację bram wjazdowych wraz z furtkami, - plantowanie terenu, obsianie trawą i nasadzenie zielenią Szczegółowe dane ilościowe w zakresie materiałów, sprzętu i robocizny zawiera kosztorys, nakładczy dokumentacja techniczna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.22.33.00 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 5.000 zł słownie: pięć tysięcy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy, a mianowicie: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Opis sposobu oceny spełnienia warunku: Prowadzą działalność gospodarczą i są zarejestrowani we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. Zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe. 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Opis sposobu oceny spełnienia warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem i wartością zamówienia, nie mniejszą niż 170.000,00 zł. (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Z uwagi na fakt iż zamówienie obejmuje dwie branże: budowlaną i ogrodniczą Zamawiający w celu sprawdzenie spełnienia w/w warunku doda wartości wykonanych robót z poszczególnych branż. Roboty wykonane przez oferenta lub podanego podwykonawcę winny być poparte odpowiednimi referencjami. - posiadają co najmniej po jednej jednostce sprzętu (jako posiadacz samoistny lub zależny) niezbędnego do wykonania prac określonych w zamówieniu. - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp.) 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Opis sposobu oceny spełnienia warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy: - dysponują niezbędnym potencjałem ekonomicznym, - znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. - posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia nie mniejszą niż 170.000,00 zł. (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100), - nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1.1 Informacje o dokumentach potwierdzających spełnienie warunków (załącznik do oferty): a.) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień publicznych.- załącznik nr 4 do SIWZ . b.) oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych. - załącznik nr 5 do SIWZ. c.) dokument rejestracji firmy - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - załącznik nr 6 do SIWZ. d.) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - załącznik nr 7 do SIWZ. e.) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo składania ofert. - załącznik nr 8 do SIWZ. f.) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - załącznik nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy). ad.1.2 Informacje o dokumentach potwierdzających spełnienie warunków (załącznik do oferty): a.) Wykaz ważniejszych robót (min. 2) zrealizowanych w okresie ubiegłych 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia wg układu: - Rodzaj zamówienia. - Całkowita wartość zamówienia (min. 170.000,00 zł. - słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). - Termin rozpoczęcia i zakończenia zadania. - Nazwa zamawiającego wraz z załączeniem dokumentów (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - załącznik nr 10 do SIWZ. b.) Wykaz sprzętu i narzędzi posiadanych do wykonania niniejszego zamówienia. - załącznik nr 11 do SIWZ. c.) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z udokumentowaniem kwalifikacji zawodowych i uprawnień do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - załącznik nr 12 do SIWZ. W szczególności dla kierownika budowy lub kierowników poszczególnych robót: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (dotyczy branży budowlanej). Aktualne zaświadczenie z właściwej Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, iż osoba posiadająca uprawnienia jest członkiem tej Izby i posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. d.) Dane dotyczące podwykonawców (nazwa firmy) wraz z podaniem zakresu powierzonych im części zamówienia lub oświadczenie, że zamówienie zostanie wykonane w całości przez Wykonawcę. - załącznik nr 13 do SIWZ (jeżeli dotyczy). ad.1.3 Informacje o dokumentach potwierdzających spełnienie warunków (załącznik do oferty): a.) aktualna informacje z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, nie mniejszą niż 170.000,00 zł. (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - załącznik nr 14 do SIWZ. b.) aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż kwota przedstawiona w ofercie - załącznik nr 15 do SIWZ. Wymagane dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta, są to: 1) oferta według załączonego wzoru formularza oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2) potwierdzenie złożenia wadium wraz z pismem przewodnim, na kopii którego zamawiający potwierdza fakt przyjęcia oferty - załącznik nr 16 do SIWZ 3) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót i kosztorysu nakładczego z podaniem ceny - załącznik nr 2 do SIWZ 4) oświadczenie o formie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - załącznik nr 17 do SIWZ 5) oświadczenie o przyjęciu postanowień specyfikacji oraz załączonych do niej dokumentów - załącznik nr 18 do SIWZ 6) wszystkie dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom, zgodnie z pkt. VI 1.1 - 1.3 SIWZ. 7) parafowany projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 8) Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegać będą się wspólnie, dołączają do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz dokumenty wymienione w pkt. 6 i 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmbelchatow.neostrada.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bełchatów Referat Skarbu i Inwestycji ul. Kościuszki 13, 97 - 400 Bełchatów, Pokój nr 2.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bełchatów ul. T. Kościuszki 13, p. nr 21, 97-400 Bełchatów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.