eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Dostawa zespołów ślizgaczy z nakładkami grafitowo - miedzianymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Grodzisk Mazowiecki: Dostawa zespołów ślizgaczy z nakładkami grafitowo - miedzianymi
Numer ogłoszenia: 201607 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o., ul. Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7554760, 7555564, fax 022 7552085.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wkd.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zespołów ślizgaczy z nakładkami grafitowo - miedzianymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - 35 kompletnych zespołów ślizgaczy wyposażonych w nakładki grafitowo - miedziane, oraz; - 45 kompletów nakładek grafitowo - miedzianych do ww. ślizgaczy (bez bocznych nakładek miedzianych). Ślizgacze muszą być dostosowane do zamontowania na pantografach typu 5ZL (stosowanych obecnie w taborze EN 94). Podstawa ślizgacza powinna być wykonana ze stali nierdzewnej. Nakładki grafitowo - miedziane powinny być dostosowane do współpracy z siecią trakcyjną zrealizowaną na przewodzie typu DJP 100mm. Nakładki grafitowo - miedziane muszą być wymienne. W pozycji nr 1 tj. 35 kompletnych zespołach ślizgaczy, na łukach bocznych ślizgaczy zamontowane powinny być nakładki miedziane z profilu, oraz linki miedziane (4 szt.). Komplety ślizgaczy oraz nakładki dostarczone będą transportem Wykonawcy nieodpłatnie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. siedziby Spółki: ul. Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki. Zamówienie realizowane będzie w dwóch dostawach: - pozycja nr 1 (35 kompletnych ślizgaczy) - do 9 tygodni od daty podpisania umowy, - pozycja nr 2 (45 kompletów nakładek) - 4 miesiące od daty podpisania umowy. Ślizgacze oraz nakładki muszą być dostarczone wraz z atestem wydanym przez Służby Kontroli Jakości producenta. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy instrukcję wymiany nakładek. Dostarczenie przedmiotu umowy bez atestu lub instrukcji traktowane będzie jako niedotrzymanie warunków umowy. Wykonawca na dostarczone nakładki udzieli rocznej gwarancji. Gwarancja obejmować będzie wady produkcyjne (nie dotyczy normalnego zużycia nakładek). Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat na poczet realizowanych dostaw. Rozliczenie nastąpi każdorazowo po dostawie, potwierdzonej przez obie strony, w terminie 21 dni na rachunek Wykonawcy podany na fakturze. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 35.23.14.00 - Osie i opony oraz inne części lokomotyw lub taboru kolejowego Kod CPV wg słownika 2008: 34.63.14.00 - Osie i opony oraz inne części lokomotyw lub taboru kolejowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie oferenci, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w siwz. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 uPzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z waruków, nie spełnienie któregokolwiek spowoduje wykluczenie Oferenta z postępowania. Oferent powinien zapoznać się z całością SIWZ, której integralną część stanowią załączniki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w celu wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - wykaz wykonanych dostaw za 2006 rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wkd.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PKP Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o. ul. Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki pokój nr 9 (II piętro), pon-pt. 8:00 - 14:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 10:00, miejsce: PKP Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o. ul. Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki pokój nr 16 (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 28.11.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.