eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › 1) Remont parkingu od strony ul. Strzeleckiej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP Orzeł w Wejherowie. 2) Termomodernizacja ścian piwnicznych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP Orzeł w Wejherowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-06

Wejherowo: 1) Remont parkingu od strony ul. Strzeleckiej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP Orzeł w Wejherowie. 2) Termomodernizacja ścian piwnicznych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP Orzeł w Wejherowie.
Numer ogłoszenia: 201564 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wejherowie im. Bohaterskiej Załogi ORP "Orzeł" , ul. Strzelecka 9, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6724161, 6722509, faks 058 6724161, 6722509.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) Remont parkingu od strony ul. Strzeleckiej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP Orzeł w Wejherowie. 2) Termomodernizacja ścian piwnicznych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP Orzeł w Wejherowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Remont parkingu od strony ul. Strzeleckiej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP Orzeł w Wejherowie w zakresie: - rozebranie nawierzchni z płytek chodnikowych - 755,82 m2 - rozebranie nawierzchni z trylinki - 780,23 m2 - rozebranie krawężników betonowych - 110,20 mb - rozebranie obrzeży betonowych - 81,10 mb - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki - wykonanie koryta pod nawierzchnię z wywozem i utylizacją nadmiaru ziemi - 1166,32 m2 - wykonanie trawników dywanowych z dowiezieniem ziemi urodzajnej - 100,00 m2 - profilowanie i zagęszczenie podłoża - 1265,02 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 1166,32 m2 - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej płukanej grubość 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 98,70 m2 - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 623,82 m2 - nawierzchnie z kratki trawnikowa plaster miodu z wypełnieniem ziemią, obsianiem trawą i wyznaczeniem linii parkingowych - 542,50 m2 - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej z ławą betonową z oporem - 148,80 mb - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 29,10 mb - geodezyjny pomiar powykonawczy - studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu z wpustem ulicznym żeliwnym typu ciężkiego - 2 szt - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm o głębokości 2 m, z kinietą monolityczną, pokrywą żelbetową, pierścieniem odciążającym oraz włazem żeliwnym typu ciężkiego zawiasowym ze stopniami żeliwnymi w gotowym wykopie - 2 szt - kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160-3,2 mm - 14,00 mb - kanały z rur PVC-U łączonych na wcisk o śr. zewn. 200-4,9 mm - 55,70 mb - Brama przesuwna dwuskrzydłowa z profili stalowych z wypełnieniem z prętów stalowych 14x14 mm spawanych, cynkowana ogniowo i malowana farbą proszkową, o wys. 1,0 m i szer. w świetle słupków 2x4,00 m, z dwoma automatami zamykającymi sterowana pilotem (5 pilotów w kpl) - 1 kpl - zasilanie bramy przewodem YKY 3x2,5 (z wykopem) i podłączeniem do istniejącej instalacji - 52,00 mb oraz Termomodernizacja ścian piwnicznych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP Orzeł w Wejherowie w zakresie: - rozebranie nawierzchni z płytek chodnikowych - 25,60 m2 - rozebranie studzienek piwnicznych (ceglano-betonowych) - 11 szt - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki - odkopanie ścian piwnic do poziomu ław fundamentowych na długości 62,20 mb (z późniejszym zasypaniem) - oczyszczenie ścian piwnic - 105,74 m2 - wyrównanie i uzupełnienie spoin ścian piwnic - 105,74 m2 - uzupełnienie tynków zewnętrznych ścian i studzienek piwnicznych - 152,94 m2 - Iniekcja ciśnieniowa jednorzędowa jednostronna pozioma w ścianie o grubości 51 cm - 62,20 mb - Wykonanie fasety z zaprawy cementowej - 62,20 mb - gruntowanie ścian piwnic i studzienek piwnicznych emulsją gruntującą - 152,94 m2, - izolacja pionowa ścian piwnic i studzienek piwnicznych jednoskładnikowa hydroizolacja budowlana modyfikowana tworzywami sztucznymi powłoka grubowarstwowa z wypełniaczem gumowym - 152,94 m2 - ocieplenie ścian piwnic - przyklejenie płyt styropianowych EPS 100-038 gr. 5 cm do ścian - 82,64 m2 - izolacje pionowe ścian fundamentowych z folii kubełkowej - 82,64 m2 - wykonanie dolnych płyt studzienek piwnicznych betonowych - 3,465 m3 - wymurowanie ścian studzienek piwnicznych z bloczków betonowych gr. 25 cm - 8,525 m3 - nakrywy studzienek z płaskowników stalowych - na wzór istniejących - 11 szt - wycieraczka do obuwia z płaskowników stalowych - na wzór istniejących - 1 szt - wykonanie opaski wokół budynku z kamieni otoczaków 20-40 mm grubości 10 cm z geowłókniną na podsypce piaskowej - 22,26 m2 - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 37,10 mb - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm o głębokości 2 m, z kinietą monolityczną, pokrywą żelbetową, pierścieniem odciążającym oraz włazem żeliwnym typu ciężkiego zawiasowym ze stopniami żeliwnymi w gotowym wykopie - 2 szt - kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160-3,2 mm - 49,80 mb - kanały z rur PVC-U łączonych na wcisk o śr. zewn. 200-4,9 mm - 61,20 mb - wpusty deszczowe o śr. zewn. 160-3,2 mm z redukcją, uszczelnieniem rury spustowej i rewizją z podłączeniem rur spustowych - 4 piony.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8. WADIUM. 8.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00zł (słownie złotych: dwatysiące 00/100). 8.2 Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego Bank KBS/W-wo 43 8350 0004 0003 0033 2000 0050 lub w jednej z poniższy form: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r., nr 42, poz. 275 ze zm.. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna wadium za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W przypadku, gdy dyspozycja przelania wadium na konto zamawiającego zostanie dokonana przed terminem składania ofert, ale wadium nie wpłynie na konto przed upływem tego terminu, zamawiający będzie zobowiązany wykluczyć wykonawcę. Wadium musi znaleźć się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, b) wnoszone w pozostałych formach zostało złożone w oryginale w Sekretariacie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wejherowie przy ul. Strzeleckiej 9 przed upływem terminu składania ofert. 8.5 Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert lub na przedłużony okres związania ofertą. 8.6 Dokument w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 8.7 Wadium w formach innych niż pieniądz musi być wystawione na zamawiającego. 8.8 Wadium wniesione przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 8.9 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.10 Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8.14 specyfikacji. 8.11 Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po wniesieniu zabezpieczania należytego wykonania oraz zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.12 Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.13 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.14 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczania należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, w tym: jedna robota budowlana w zakres której wchodził remont lub ułożenie nowego parkingu - o powierzchni co najmniej 900m2 oraz jedna robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu i termomodernizacji ścian piwnicznych budynku na kwotę co najmniej 70.000,00 zł brutto. a roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia wymaganych warunków będzie dokonywana na podstawie analizy i badania złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dowody określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - o treści określonej w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykazać roboty oraz załączyć dowody potwierdzające spełnienie odpowiednio warunek określony w pkt. 6.2.1. Dowodami, o których mowa w niniejszym punkcie są: a) poświadczenia; b) inne dokumenty jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie pozyskać poświadczenia. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynikać będzie, że zamówienie zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego przedmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, b) dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej bez ograniczeń, c) dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno -budowlanej bez ograniczeń. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem tego warunku będzie wykazanie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej 200 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    jedna robota budowlana w zakres której wchodził remont lub ułożenie nowego parkingu - o powierzchni co najmniej 900m2 oraz jedna robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu i termomodernizacji ścian piwnicznych budynku na kwotę co najmniej 70.000,00 zł brutto.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp2.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 ul. Strzelecka 9 - Dział Administracji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać do dnia 21.08.2015 r. do godz.10:00 w siedzibie Zamawiającego, w Wejherowie przy ul. Strzeleckiej 9 - w sekretariacie ZSP nr 2 - pokój nr 204 - I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.