eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czempiń › Budowa sieci wodociągowej Głuchowo ul. Łąkowa /gm. Czempiń/

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Czempiń: Budowa sieci wodociągowej Głuchowo ul. Łąkowa /gm. Czempiń/
Numer ogłoszenia: 201541 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czempiń, ul. 24 Stycznia 25, 64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie, tel. 061 2826703, fax 061 282 63 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czempin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej Głuchowo ul. Łąkowa /gm. Czempiń/.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej w Głuchowie, ul. Łąkowa (działki numer 81, 14/3) W zakres robót wchodzi wykonanie: - sieci wodociągowej z rur PVC PN10 f 110 mm długości 317,0 m - sieci wodociągowej z rur PVC PN10 f 90 mm długości 2,0 m - przejście przewiertem pod drogą powiatową - rura przewiertowa stal. z/s przewod. - Z01 WM 219/7,1 mm - 11,0 m Szczegółowy zakres określają dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. W zakres zamówienia wchodzą ponadto inne roboty ujęte i nie ujęte w dokumentacji, a niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, - prowadzą działalność gospodarczą upoważniającą do wykonywania robót w zakresie objętym zamówieniem, (podklasy: 45.11.Z, 45.21.C, 45.21.D zgodnie z PKD), - w okresie pięciu lat przed terminem składania ofert wykonali co najmniej trzy zamówienia, których przedmiotem była budowa analogicznych do przedmiotu zamówienia obiektów; dla wykonawców, którzy rozpoczęli działalność w okresie ostatnich pięciu lat, ilość wymaganych wykonanych zamówień zmniejsza się proporcjonalnie, Oferenci, którzy nie spełniają przedstawionych wyżej warunków zostaną wykluczeni z postępowania na zasadzie art. 24 ust. 3 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszych kryteriów w oparciu o przedłożone zaświadczenia i referencje. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wnioskodawca spełnia wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenia o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. Poza ww oświadczeniem od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest złożenie następujących dokumentów : a) właściwie wypełniony formularz ofertowy - zgodnie z załączonym wzorem, b) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej objętej zamówieniem, c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załączonym wzorem, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, e) kosztorys ofertowy - sporządzony zgodnie z załączonym formularzem, f) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót, których przedmiotem była budowa sieci wodociągowej, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów, że zostały one wykonane należycie (referencje); dla przedsiębiorców którzy rozpoczęli działalność w okresie ostatnich 5 lat należy złożyć wykaz wykonanych robót od daty rozpoczęcia prowadzonej działalności, g) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, h) wykaz osób i podmiotów, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia, i) wykaz narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia, Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w podpunktach b,c,d,g dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Dokumenty, o których mowa wyżej należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czempin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz zawierający SIWZ wraz z załącznikami uzyskać można w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Czempiniu, ul. 24 Stycznia 25, do dnia 12 listopada 2007 r. (cena 10 zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 10:45, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, sekretariat Urzędu Gminy w Czempiniu, ul. 24 Stycznia 25, Czempiń.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.