eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja i rozbudowa bazy GIS GZWP oraz integracja bazy konfiguracyjnej GIS GZWP z Platformą PSH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Warszawa: Modernizacja i rozbudowa bazy GIS GZWP oraz integracja bazy konfiguracyjnej GIS GZWP z Platformą PSH
Numer ogłoszenia: 201503 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8498085, 8495027, faks 022 8498085, 8495027.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawcz-Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i rozbudowa bazy GIS GZWP oraz integracja bazy konfiguracyjnej GIS GZWP z Platformą PSH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje modernizację i rozbudowę aktualnie wykorzystywanej przez Zamawiającego - Państwowy Instytut Geologiczny-Państwowy Instytut Badawczy (zwany w dalszej treści PIG-PIB) bazy danych GIS Głównych Zbiorników Wód Podziemnych, wraz z przygotowaniem aplikacji wspomagających pozyskiwanie i przetwarzanie danych cyfrowych bazy danych GIS GZWP, obsługę techniczną oprogramowania bazy danych GIS GZWP oraz integrację bazy GIS GZWP z Platformą PSH. Baza danych zbudowana jest z wykorzystaniem oprogramowania GIS będącego w posiadaniu zamawiającego, czyli GeoMedia Professional i Geointegrator..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.26.10 - Usługi opracowywania oprogramowania dla baz danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 14.000,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy zł) 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): -w pieniądzu - przelewem - na rachunek Zamawiającego w Banku PKO S.A. nr konta: 46 1240 6247 1111 0000 4978 9654 -uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -w gwarancjach bankowych; -w gwarancjach ubezpieczeniowych; -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275). złożonych w kasie Państwowego Instytutu Geologicznego, ul. Rakowiecka 4 w Warszawie, budynek A pok. Nr 12A, w dni robocze, w godz. 10:00 do 14:00 Dokumenty, stanowiące potwierdzenie wniesienia wadium wykonawca powinien dołączyć do oferty. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.Zamawiający dokona zwrotu wadium w kasie PIG-PIB lub przekaże dyspozycję do banku zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2.1. Wykonawca musi wykazać, że realizował w okresie ostatnich 3-ch latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jedno zakończone zadanie polegające na zaprojektowaniu i wdrożeniu systemu GIS wykorzystującego Geomedia i Geointegrator oraz relacyjną bazę danych Oracle o wartości nie mniejszej niż 200.000 złotych brutto, z podaniem jego wartości, przedmiotu usługi, daty i odbiorcy oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione powyżej zadanie zostało wykonane należycie. 2.2. Wykonawca musi wykazać, że realizował w okresie ostatnich 3-ch latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jedno zakończone zadanie polegające na zaprojektowaniu, implementacji i wdrożeniu aplikacji do przetwarzania danych z relacyjnych baz danych oraz danych przestrzennych o wodach podziemnych, o wartości nie mniejszej niż 200.000 złotych brutto, z podaniem jego wartości, przedmiotu usługi, daty i odbiorcy oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione powyżej zadanie zostało wykonane należycie. W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunki wykonawcy mogą spełniać łącznie. 2.3. Potencjał kadrowy - potwierdzony dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi udokumentowane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz zapewnią zespoły osób zdolnych do realizacji zamówienia o kwalifikacjach nie gorszych niż: 2.3.1. co najmniej 1 (jedna) osoba pełniąca funkcję kierownika projektu posiadająca kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem, w realizacji co najmniej dwóch projektów systemu GIS wykorzystującego Geomedia i Geointegrator lub relacyjną bazę danych Oracle, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 złotych brutto każdy i certyfikat Prince2, 2.3.2. co najmniej 1 (jeden) specjalista w zakresie projektowania i wdrażania relacyjnych baz danych (Oracle) posiadający kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej dwóch projektów z wykorzystaniem baz danych Oracle, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każdy; 2.3.3. co najmniej 1 (jeden) specjalista w zakresie projektowania i wdrażania systemów GIS, wykorzystujących Geomedia i Geointegrator, posiadający kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej dwóch projektów systemów GIS wykorzystujących Geomedia i Geointegrator, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każdy; 2.3.4. co najmniej 2 programistów posiadających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w programowaniu przy użyciu języków C#, .NET, ASP.NET oraz technologii GeoMedia, potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej dwóch projektów w programowaniu przy użyciu języków C#, .NET, ASP.NET oraz technologii GeoMedia, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każdy. W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunki wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IV niniejszej Instrukcji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do Instrukcji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz (załącznik nr 4 do Instrukcji) zrealizowanych prac zgodnych z wymaganiami zamawiającego wraz z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz (załącznik nr 5 i 6 do Instrukcji) osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacją o ich kwalifikacjach. Wykonawcy składający ofertę wspólnie załączają do oferty następujące dokumenty: 5. Dokumenty wymienione w punkcie 2 składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólnie. 6. Dokumenty wymienione w punkcie 1, 3 i 4 składają wykonawcy wspólnie. 7. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl pod zakładką przetargi/usługi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, u. Rakowiecka 4, bud. A, pok. 220.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Główna PIG-PIB, Warszawa, ul. Rakowiecka 4, bud. A, pok. 15 w bud. A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.