Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-06
Lądek-Zdrój: Dostaw środków i sprzętu oraz artykułów do sprzątania i utrzymania czystości. Nr sprawy: 1/PN/09
Numer ogłoszenia: 20148 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowy-Rehabilitacyjny SP ZOZ , pl. Mariański 7/8, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117219, faks 074 8117227.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.23wszur.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostaw środków i sprzętu oraz artykułów do sprzątania i utrzymania czystości. Nr sprawy: 1/PN/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków i sprzętu oraz artykułów do sprzątania i utrzymania czystości . Przedmiot zamówienia określono w załączniku nr 3.1 i załączniku nr 3.2 , podzielono na dwa zadania, oferent ma możliwość złożenia oferty na dowolne zadanie.Dostawy bez względu na wielkość odbywać się będą transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy, po złożeniu przez Zamawiającego telefonicznego lub pisemnego zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 34.91.21.00 - Wózki popychane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: dla całości 1.800,00 zł w tym zadanie nr 1 - 1.200,00 zł, zadanie nr 2 - 600,00 zlIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w oparciu o art 22 i art 24 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy ( art. 44 ustawy Pzp). 3/ Oświadczenie Wykonawcy o opłatach do ZUS/KRUS i z tytułu podatków. 4. Wykaz dostaw. 5. Koncesje zezwolenie, lub oświadczenie o jej nie wymaganiu.6. Polisę OC w zakresie prowadzonej działalności, do wys, wartości zamrowienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23wszur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Po złożeniu wniosku - Siedziba Zamawiającego, pok. 109, opłata 20,00 zł ( koszt druku i przesyłki ).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, sekretariat - pok. 203.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Różne środki i artykuły do utrzymania czystości i produkty do pielęgnacji ciała ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres i wielkość kreślono w załączniku nr 3.1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.22.43.00-1, 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Różne środki do utrzymania czystości dla działu Żywienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość i zakres zawarto w załączniku nr 3.2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do mycia, dezynfekcji i sterylizacji dla Centralnej Sterylizatorni.
- Dostawę artykułów do utrzymania czystości i worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. przez okres 12 miesięcy
- Dostawa środków czystości
- Dostawa środków chemicznych do obiektów "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A. w Kołobrzegu
- DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMÓW STUDENCKICH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.