Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-27
Janowice Wielkie: Dostawa oleju opałowego lekkiego
Numer ogłoszenia: 201485 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Szkół w Janowicach Wielkich im. Wandy Rutkiewicz, ul. Partyzantów 4, 58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 075 7515277, fax 075 7515850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzsjanowicew.ovh.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego parametry Polskiej Normy PN-C-96024 dla potrzeb grzewczych c.o. w ilości szacunkowej około 150.000 litrów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.00.00.00 - Produkty i paliwa z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu moga wziąć Wykonawcy, którzy: złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu 2. Nie podlegają wyłączeniu z z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na mocy art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3. Spełniają warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 4. Posiadają uprawnienia do dystrybucji paliw 5. Spełnią wszystkie warunki i dostarczą wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocene dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy, przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową - metodą spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk oferta z podaniem daty sporządzenia stanowiący załącznik do SIWZ 2. Oświadczenie o niepodleganiu wyłączeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy PZP i spełniają warunki o których mowa w art. 22 ustawy PZP stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3. Informacje o miejscu zakupu wraz z certyfikatem jakości i aktualna ceną producenta 4. Umowe regulującą współpracę podmiotów wystepujących wspólnie /w przypadku spółki cywilnej-umowę spółki/ 5. Dokument ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 6. Zaakceptowany i wypełniony wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 7. Dokumenty wymienione w par. 1 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą byc składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) 8. Kserokopię aktualnej koncesji na dystrybucję paliw.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzsjanowicew.ovh.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Szkół w Janowicach Wielkich im. Wandy Rutkiewicz ul. Partyzantów 4 58-520 Janowice Wielkie tel. 075/75-15-277.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Gminny Zespół Szkół w Janowicach Wielkich im. Wandy Rutkiewicz ul. Partyzantów 4 58-520 Janowice Wielkie sekretariat szkoły pokój 203.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na sukcesywne dostawy paliwa do samochodów służbowych oraz maszyn eksploatowanych w Przedsiębiorstwie Usług Gminnych Sp. z o.o.
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów i urządzeń Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim - powtórzenie.
- Sukcesywny zakup paliwa dla potrzeb samochodów służbowych Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie oraz Jednostek Organizacyjnych Powiatu Wąbrzeskiego
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
- Dostawa oleju opałowego.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.