eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Dostawa i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach istniejących nadproży wg 2 zadańZadanie nr 1. Wymiana stolarki okiennej z PCW w budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Wadowicach; Zadanie nr 2. Wymiana stolarki okiennej z PCW i drzwi zewnętrznych z profili

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Wadowice: Dostawa i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach istniejących nadproży wg 2 zadań: Zadanie nr 1. Wymiana stolarki okiennej z PCW w budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Wadowicach; Zadanie nr 2. Wymiana stolarki okiennej z PCW i drzwi zewnętrznych z profili aluminiowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Andrychowie.
Numer ogłoszenia: 201478 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach istniejących nadproży wg 2 zadań: Zadanie nr 1. Wymiana stolarki okiennej z PCW w budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Wadowicach; Zadanie nr 2. Wymiana stolarki okiennej z PCW i drzwi zewnętrznych z profili aluminiowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Andrychowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE. Dostawa i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach istniejących nadproży wg 2 zadań: Zadanie nr 1. Wymiana stolarki okiennej z PCW w budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Wadowicach; Zadanie nr 2. Wymiana stolarki okiennej z PCW i drzwi zewnętrznych z profili aluminiowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Andrychowie. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wykona roboty budowlane dla zadań inwestycyjnych, zakres robót obejmuje: - Dostawę stolarki okiennej i drzwiowej, (zaleca się dokonanie indywidualnych rzeczywistych pomiarów otworów okiennych i drzwiowych na budowie), - Zabezpieczenie posadzki i mebli w pomieszczeniach w trakcie prac, - Demontaż istniejącej stolarki wraz z usunięciem z placu robót, - Demontaż montaż poprzednio zdemontowanych parapetów, - Roboty budowlano - montażowe wraz z uzupełnieniem tynków zewn. i wewn. oraz malowaniem dwukrotnym tynków ościeży wewn. w kolorze ścian poszczególnego pomieszczenia, - Transport bieżący materiałów na budowę, - Uporządkowanie placu robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.24 - Instalowanie drzwi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: dla zad. nr 1 - 1.000,00 zł; dla zad. nr 2 - 2.500,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki ogólne i szczegółowe. 1. Warunki ogólne: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 1.5. Zobowiązują się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z Prawem budowlanym. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przed-stawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane peł-nomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonaw-ców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie po-twierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1.1 oraz 1.4, musi spełniać każdy z wyko-nawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubie-gającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozo-stawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. 2. Warunki szczegółowe: 2.1. Posiadana wiedza i doświadczenie w formie załączonego do oferty oświadczenia wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (z podaniem wartości, okresu realizacji i miejsca wykonania robót oraz nazwy Inwestora), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował z należytą starannością co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł 2.2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w szczególności kierownik budowy (osoba ta musi posiadać uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobie przewidywanej na powyższe stanowisko wraz z aktualną kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień właściwych dla funkcji, którą ma pełnić oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.3. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom zawartym w przekazanych Wykonawcom Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Posiadać atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty. 2.4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). 2.5. Gwarancja - Wykonawca musi zaoferować minimum 5 letni okres gwarancji na przedmiot zamówienia. 2.6. Podwykonawstwo - Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca winien wskazać w ofercie przewidywany do powierzenia podwykonawcom zakres i wartość prac. 2.7. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w SIWZ terminie. 2.8. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ oraz jej załącznikach. 2.9. Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Każde zadanie będzie rozpatrywane oddzielnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 4. Dokumenty - do składanej oferty należy dołączyć: Aprobatę techniczną ITB, Deklarację zgodności, Certyfikat zgodności, Atest higieniczny stolarki okiennej i drzwiowej, planowanej do wbudowania - dokumenty o których mowa wyżej winny być złożone w formie kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. 5. Oświadczenie - Warunki gwarancji (na każde zadanie oddzielnie). 6. Dowód wniesienia wadium. 7. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Oświadczenie - informację o osobach przewidzianych do realizacji zamówienia- na każde zadanie oddzielnie. Do oferty należy dołączyć kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty uprawnień o specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla kierownika robót oraz zaświadcze-nie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających warunkom postawionym w SIWZwraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 10. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada udział podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz robót i wartości tych robót planowanych do powierzenia podwykonawcy- dla każdego zadania oddzielnie. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2; składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt 11a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w pkt 11b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12. Dokumenty, o których mowa w pkt 11 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski (w przypadku innej formy niż oryginał, kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). 13. Dokumenty sporządzone w języku obcym inne niż określone w pkt. 11 winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice- pokój nr 104 ( I piętro)..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice- pokój nr 314 ( III pietro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach istniejących nadproży Zadanie nr 1. Wymiana stolarki okiennej z PCW w budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Wadowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia jest mniejsz niż kwoty, od których uzależniony jest obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wykona roboty budowlane dla zadań inwestycyjnych, zakres robót obejmuje: - Dostawę stolarki okiennej (zaleca się dokonanie indywidualnych rzeczywistych pomiarów otworów okiennych i drzwiowych na budowie), - Zabezpieczenie posadzki i mebli w pomieszczeniach w trakcie prac, - Demontaż istniejącej stolarki wraz z usunięciem z placu robót, - Demontaż montaż poprzednio zdemontowanych parapetów - Roboty budowlano - montażowe wraz z uzupełnieniem tynków zewn. i wewn. oraz malowaniem dwukrotnym tynków ościeży wewn. w kolorze ścian poszczególnego pomieszczenia - Transport bieżący materiałów na budowę, - Uporządkowanie placu robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7, 45.42.11.25-6, 45.42.11.24-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach istniejących nadproży Zadanie nr 2. Wymiana stolarki okiennej z PCW i drzwi zewnętrznych z profili aluminiowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Andrychowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty, od których uzależniony jest obowiązek przekazywania ogłoszeń do UOPWE. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wykona roboty budowlane dla zadań inwestycyjnych, zakres robót obejmuje: - Dostawę stolarki okiennej i drzwiowej, (zaleca się dokonanie indywidualnych rzeczywistych pomiarów otworów okiennych i drzwiowych na budowie), - Zabezpieczenie posadzki i mebli w pomieszczeniach w trakcie prac, - Demontaż istniejącej stolarki wraz z usunięciem z placu robót, - Demontaż montaż poprzednio zdemontowanych parapetów - Roboty budowlano - montażowe wraz z uzupełnieniem tynków zewn. i wewn. oraz malowaniem dwukrotnym tynków ościeży wewn. w kolorze ścian poszczególnego pomieszczenia - Transport bieżący materiałów na budowę, -Uporządkowanie placu robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7, 45.42.11.25-6, 45.42.11.24-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.