eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Organizację i przeprowadzenie studiów podyplomowych z zakresu prawa rodzinnego z elementami psychologii dla sędziów sądów powszechnych orzekających w sprawach z zakresu prawa rodzinnego, asystentów sędziów orzekających w sprawach z zakresu prawa rodzinnego oraz prokuratorów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-06

Kraków: Organizację i przeprowadzenie studiów podyplomowych z zakresu prawa rodzinnego z elementami psychologii dla sędziów sądów powszechnych orzekających w sprawach z zakresu prawa rodzinnego, asystentów sędziów orzekających w sprawach z zakresu prawa rodzinnego oraz prokuratorów
Numer ogłoszenia: 201450 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury , ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0048 12 6179655, faks 0048 12 6179653.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kssip.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizację i przeprowadzenie studiów podyplomowych z zakresu prawa rodzinnego z elementami psychologii dla sędziów sądów powszechnych orzekających w sprawach z zakresu prawa rodzinnego, asystentów sędziów orzekających w sprawach z zakresu prawa rodzinnego oraz prokuratorów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych z zakresu prawa rodzinnego z elementami psychologii. 2.Zakres i charakterystyka zamówienia: 1)Tematyka: I.Wybrane zagadnienia z prawa rodzinnego - aktualny stan prawny; zmiany w Kro i Kpc. II.Zawarcie małżeństwa, unieważnienie, ustalenie nieistnienia małżeństwa. III.Rozwód i separacja; postępowanie w sprawach o rozwód i separację. IV.Postępowanie w sprawach nieletnich. V.Małżeńskie ustroje majątkowe - ustawowe i umowne VI.Zarząd majątkiem dziecka. VII.Piecza zastępcza nad dzieckiem. VIII.Mediacja w sprawach rodzinnych. IX.Ingerencja sądu w sprawowanie władzy rodzicielskiej. X.Jurysdykcja, uznawanie i wykonywanie orzeczeń w sprawach małżeńskich oraz dotyczących odpowiedzialności rodzicielskiej na podstawie aktów prawa wspólnotowego oraz umów dwustronnych. XI.Doręczanie dokumentów sądowych i pozasądowych i przeprowadzanie dowodów na podstawie przepisów rozporządzeń RUE, konwencji haskich oraz innych, wybranych umów międzynarodowych. XII. Dochodzenie roszczeń alimentacyjnych od osób przebywających za granicą, przysposobienie zagraniczne, uprowadzenie dziecka za granicę. XIII. Postępowanie w sprawach o odebranie osoby podlegającej władzy rodzicielskiej lub pozostającej pod opieką, problematyka przysposobienia dziecka. XIV. Obowiązek alimentacyjny. XV. Problematyka psychologiczna w sprawach rodzinnych i nieletnich. XVI. Ustawa o ochronie zdrowia psychicznego; Ustawa o zawodach lekarza i lekarza dentysty. 2)Kadra: Sędziowie Sądu Najwyższego, sędziowie sądów powszechnych, osoby z tytułem naukowym: prof. dr hab., dr hab., dr nauk prawnych, dr nauk społecznych w dyscyplinie psychologii, kadra w liczbie zapewniającej prawidłową realizację programu. 3)Liczba semestrów: dwa (2). 4)Częstotliwość zjazdów: co najmniej jeden (1) raz w miesiącu (weekend zjazdowy obejmujący piątek i sobotę) z uwzględnieniem przerw wynikających z cyklu roku akademickiego. 5)Liczba zjazdów: nie więcej niż szesnaście (16). 6)Łączna liczba godzin zajęć (wykładów, ćwiczeń, warsztatów, seminariów): około sto sześćdziesiąt (160) godzin lekcyjnych (po 45 minut), przy czym warsztaty obejmujące grupy nie większe niż 25 osób powinny obejmować co najmniej 50 % zajęć. 7)Liczba słuchaczy: maksymalnie 100 osób. 8)Zajęcia odbywać się będą w obiektach dydaktycznych Wykonawcy lub innych o odpowiednim standardzie do prowadzenia zajęć, w miejscowości będącej siedzibą Wykonawcy. 9)Wyżywienie: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w trakcie każdego zjazdu, w każdym dniu po jednej dłuższej przerwie kawowej, w trakcie której podawane będą napoje gorące (kawa i herbata), napoje zimne (woda mineralna gazowana i niegazowana oraz soki) oraz bufet kanapkowy i deserowy wraz z pełną obsługą cateringową. 10)Pozostałe: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić słuchaczom materiały dydaktyczne w formie papierowej, bądź elektronicznej w formacie pdf lub dokumentu word, zorganizować bezpieczną stronę internetową dla komunikacji z uczestnikami studiów, na której również będą udostępniane materiały po zalogowaniu. 3.Sposób wykonywania przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi być podmiotem uprawnionym do prowadzenia studiów podyplomowych w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 572 z późn.zm) w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia, na zasadach określonych w art. 8 ust. 7 lub 8 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać udokumentowane doświadczenie w zakresie realizacji studiów podyplomowych w okresie ostatnich trzech (3) lat i przeprowadzić co najmniej trzy (3) różne studia podyplomowe w zakresie nauk prawnych, w tym co najmniej jedno: a) o tematyce będącej przedmiotem postępowania, b) dla minimum 60 słuchaczy, c) studia o wartości nie mniejszej niż sto pięćdziesiąt tysięcy (150.000) zł brutto. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego wykazu usług - załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potencjał techniczny: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca musi posiadać odpowiednio wyposażone sale dydaktyczne: co najmniej 1 salę wykładową na 100 osób oraz co najmniej 4 sale ćwiczeniowe na 25 osób, wraz z pełnym zapleczem organizacyjno-technicznym (nagłośnienie, rzutniki, właściwe oświetlenie, komfortowe miejsca siedzące itd.). Wszystkie sale zlokalizowane w jednej miejscowości na terenie Polski. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę opisu urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potencjał kadrowy: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a)minimum jedną osobą posiadającą tytuł naukowy profesora nauk prawnych posiadającą min. 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu objętego tematyką studiów; b)minimum jedną osobą posiadającą tytuł naukowy doktora habilitowanego nauk prawnych posiadającą min. 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu objętego tematyką studiów ; c)minimum jedną osobę posiadającą tytuł naukowy doktora nauk społecznych w dyscyplinie psychologia; d)minimum jedną osobą będącą sędzią Sądu Najwyższego; e)minimum dwie osoby będące sędziami sądu powszechnego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego wykazu usług - załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacji ekonomicznej i finansowej: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie w prowadzeniu studiów podyplomowych z zakresu prawa rodzinnego - 20
  • 3 - Doświadczenie w prowadzeniu studiów podyplomowych z zakresu nauk prawnych - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wzór umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w przypadku: a)wystąpienie siły wyższej; b)ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; c)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; d)w innych przypadkach określonych w umowie oraz w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kssip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków pokój 328 email: zamowienia@kssip.gov.pl tel. 12 617 96 55 fax: 12 617 96 53.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać pod adres Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, Kancelaria Ogólna pokój nr 419 do dnia 04.09.2015 r. do godz. 12:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.