eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kuźnia Raciborska › Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania parteru miejskiej biblioteki publicznej na świetlicę wiejską wraz z salą do gimnastyki wraz z budową zbiornika na nieczystości ciekłe, przy ul. Raciborskiej 42 w miejscowości Turze (dz. nr 790)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-13

Kuźnia Raciborska: Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania parteru miejskiej biblioteki publicznej na świetlicę wiejską wraz z salą do gimnastyki wraz z budową zbiornika na nieczystości ciekłe, przy ul. Raciborskiej 42 w miejscowości Turze (dz. nr 790)
Numer ogłoszenia: 201408 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154968 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kuźnia Raciborska, ul. Słowackiego 4, 47-420 Kuźnia Raciborska, woj. śląskie, tel. 032 4191224, faks 032 4191432.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania parteru miejskiej biblioteki publicznej na świetlicę wiejską wraz z salą do gimnastyki wraz z budową zbiornika na nieczystości ciekłe, przy ul. Raciborskiej 42 w miejscowości Turze (dz. nr 790).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia pn.: Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania parteru miejskiej biblioteki publicznej na świetlicę wiejską wraz z salą do gimnastyki wraz z budową zbiornika na nieczystości ciekłe, przy ul. Raciborskiej 42 w miejscowości Turze (dz. nr 790) jest wykonanie robót budowlanych, zgodnie z projektem budowlanym oraz pozwoleniem na budowę nr 71.4.2013 z dnia 05.11.2013 r. W ramach robót budowlanych objętych pozwoleniem na budowę, przewiduje się wykonanie następujących elementów robót: 1.Roboty ogólnobudowlane: - Roboty ziemne - rozbiórka istniejących nawierzchni utwardzonych, wykopy, likwidacja istniejącego szamba oraz rozbiórka części śmietnika; - Wykonanie fundamentów oraz schodów żelbetowych; - Wykonanie płyty żelbetowej i posadzkowej; - Prace murarskie - ściany zewnętrzne, wewnętrzne i działowe; - Wykonania wieńców i podciągu żelbetowego; - Wykonanie więźby dachowej, prace ciesielskie; - Prace dekarskie oraz montaż instalacji odgromowej, montaż odwodnienia dachu; - Prace rozbiórkowe, montaż dźwigarów stalowych (otwory w ścianie zewnętrznej i nośnych); - Wykonanie słupów i podwalin żelbetowych; - Wzmocnienie istniejącego stropu (ruszt stalowy); - Montaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz krat zewnętrznych; - Wykonanie sufitu podwieszonego z płyt gipsowo-kartonowych o odporności ogniowej EI-30. - Prace malarskie i posadzkowe, wykonanie wycieraczki w poziomie posadzki w strefie wejścia; - Prace wykończeniowe; - Montaż daszków nad wejściami do budynku; - Prace brukarskie i zagospodarowanie terenu. 2. Roboty w zakresie instalacji elektrycznej: - Wykonanie zasilania tablicy TP na parterze; - Wykonanie instalacji oświetleniowej; - Wykonanie zasilania Gn 230/400V na parterze; - Instalacja połączeń wyrównawczych; - Wykonanie instalacji odgromowej, (nad pomieszczeniami dobudowanych sanitariatów). 3. Roboty w zakresie instalacji sanitarnych: - Instalacja ciepłej i zimnej wody użytkowej wraz z jej elementami; - Kanalizacja sanitarna zewnętrzna i wewnętrzna wraz z jej elementami; - Zabudowa zbiornika bezodpływowego na nieczystości o pojemności 18 m3; - Instalacja centralnego ogrzewania wraz z jej elementami (bez kotłowni). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy: 1. Wykonać wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych projekcie budowlanym; 2. Wykonać wszelkie inne roboty, prace, niezbędne badania (w tym laboratoryjne), sprawdzenia, pomiary, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznych wyko-nania i odbioru robót, projektów wykonawczych, przedmiaru robót); 3. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Wymagania dotyczące robót: 1. Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż, zgodnie z poleceniami Przedstawiciela Zamawiają-cego na budowie (inspektora nadzoru). 2. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wymogami niniejszej SIWZ. Wytyczne dotyczące zagospodarowania odpadów: 1. Powstałe w wyniku prac odpady budowlane winny zostać zagospodarowane przez Wykonawcę zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 ze zm.); 2. Gmina Kuźnia Raciborska nie posiada na swoim terenie składowiska odpadów, należy zatem uwzględnić konieczność wywozu odpadów do stosownej instalacji zlokalizowanej poza terenem Gminy Kuźnia Racibor-ska. Inne uwarunkowania: 1. Podane w projekcie budowlanym przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami handlowymi posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych dane-go wyrobu. 2. Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wyko-nawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wyko-nawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wyko-nania i odbioru robót budowlanych. 4. Wszystkie wymiary i powierzchnie należy sprawdzić przed zamówieniem materiałów. 5. Wykonawca winien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych prac. 6. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę żadnej części zamówienia na roboty budowlane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1. Załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt budowlany, z podziałem na branże: 1) Część 1 - Roboty ogólnobudowlane 2) Część 2 - Branża elektryczna 3) Część 3 - Branża sanitarna 2. Załącznik nr 3 do SIWZ - przedmiar robót (opracowanie pomocnicze), 3. Załącznik nr 4 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, z podziałem na branże: 1) Część 1 - Roboty ogólnobudowlane 2) Część 2 - Branża elektryczna 3) Część 3 - Branża sanitarna które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w projekcie budowlanym (załącznik nr 2 do SIWZ), przedmiarze robót (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4 do SIWZ), lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane przy udziale pomocy finansowej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013 (umowa dofinansowania nr 00055-6922-UM1200050/13..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MK PROFI-BUD Sp. z o.o., ul. Dworcowa 58/4, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 451561,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 383507,11

  • Oferta z najniższą ceną: 383507,11 / Oferta z najwyższą ceną: 579501,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.