eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Zadanie inwestycyjne pn. Osiedle Strzeleckiego - zwiększenie płynności ruchu i poprawy bezpieczeństwa komunikacyjnego w Pruszczu Gdańskim poprzez budowę ronda i dróg gminnych łączących nowe Osiedle Strzeleckiego z drogą powiatową Raciborskiego (2214G) łąc

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Pruszcz Gdański: Zadanie inwestycyjne pn. Osiedle Strzeleckiego - zwiększenie płynności ruchu i poprawy bezpieczeństwa komunikacyjnego w Pruszczu Gdańskim poprzez budowę ronda i dróg gminnych łączących nowe Osiedle Strzeleckiego z drogą powiatową Raciborskiego (2214G) łączącą Pruszcz Gdański z Obwodnicą Trójmiasta - etap II
Numer ogłoszenia: 20139 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pruszcz Gdański , ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 775 99 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz-gdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie inwestycyjne pn. Osiedle Strzeleckiego - zwiększenie płynności ruchu i poprawy bezpieczeństwa komunikacyjnego w Pruszczu Gdańskim poprzez budowę ronda i dróg gminnych łączących nowe Osiedle Strzeleckiego z drogą powiatową Raciborskiego (2214G) łączącą Pruszcz Gdański z Obwodnicą Trójmiasta - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa wraz z oświetleniem, odwodnieniem i zielenią towarzyszącą: a) ulicy Hryniewieckiego, b) fragmentu ulicy Rogozińskiego od ronda w ulicy Raciborskiego do garażu podziemnego przy skrzyżowaniu z ulicą Dybowskiego, c) fragmentu ulicy Jana z Kolna od ulicy Hryniewieckiego do ulicy Domejki, d) fragmentu ulicy Domejki od ulicy Jana z Kolna do ulicy Rogozińskiego. Nawierzchnia drogi z mieszanek mineralno-bitumicznych: 2633,5 m2. Nawierzchnia drogi z kostki betonowej gr. 8 cm: 2489 m2. Ścieżka rowerowa z kostki betonowej gr. 8 cm: 388 m2. Zatoki postojowe, autobusowe i wjazdy z kostki beton. gr. 8 cm: 1099,5 m2. Chodniki z kostki betonowej gr. 6 cm: 4751,3 m2. Nawierzchnie z kostki kamiennej: 348,2 m2. Kanalizacja deszczowa dł. 819,15 m. Oświetlenie: 36 szt. lamp. Zieleń towarzysząca 2381,85 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 180.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 80000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Z postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy spełniają przesłanki określone w art. 24 Ustawy. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 lub więcej roboty budowlane, każda: a) obejmująca łącznie branże: drogową, sanitarną i elektryczną, b) o wartości 3 000 000 zł netto lub większej. 2) posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi lub dysponują osobami posiadającymi uprawnienia, w poniższych specjalnościach a) drogowej - kierownik budowy, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - kierownik robót, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownik robót. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). W odniesieniu do obywateli państw członkowskich, w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42), uprawnienia budowlane oznaczają również odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom budowlanym, o których mowa w ustawie Prawo budowlane. 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie 250 000 zł. lub większej. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie przez komisję przetargową według formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia na dzień składania ofert. Spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 2.1) oceniane będzie na podstawie wykazu 2 lub więcej robót budowlanych, każda: a) obejmująca łącznie branże: drogową, sanitarną i elektryczną, b) o wartości 3 000 000 zł netto lub większej, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku zamieszczenia w wykazie robót, których wartość została wyrażona w walutach innych niż złoty polski (PLN), Wykonawca winien tę wartość przeliczyć na PLN według średniego kursu NBP danej waluty z dnia protokolarnego odbioru tej roboty. Spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 2.2) oceniane będzie na podstawie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 2.3) oceniane będzie na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca (lub osoby, o których mowa w pkt 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 4. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty winno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. Do Wykonawców występujących wspólnie stosuje się przepisy dotyczące wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Oferty (wzór - załącznik nr 4 do specyfikacji), podpisany przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika. W przypadku Oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składają oni jeden (wspólny dla wszystkich) formularz Oferty. W przypadku Oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do Oferty musi być załączone, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku spełnienia przesłanek do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego określonych w art. 24 Ustawy. (wzór - załącznik nr 5 do specyfikacji). W przypadku Oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składają oni jedno (wspólne dla wszystkich) oświadczenie, z tym że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. 3) Wykaz 2 lub więcej robót budowlanych, każda: a) obejmująca łącznie branże: drogową, sanitarną i elektryczną, b) o wartości 3 000 000 zł netto lub większej, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (wzór - załącznik nr 6 do specyfikacji). W przypadku Oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składają oni jeden (wspólny dla wszystkich) wykaz. 4) Dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty w ww. wykazie zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 5) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - (wzór - załącznik nr 7 do specyfikacji). W przypadku Oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składają oni jedno (wspólne dla wszystkich) oświadczenie. 6) Kopia opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku Oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę na łączną kwotę nie niższą niż 250.000 PLN dla wszystkich Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszcz-gdanski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) Urząd Miasta Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański. Opłata: 20,85 zł 2) Za pośrednictwem poczty (przesyłka za pobraniem ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru). Opłata: 36,75 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański, pok. nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.