eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orchowo › Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Osówiec - Orchowo, gm. Orchowo, woj. wielkopolskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-06

Orchowo: Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Osówiec - Orchowo, gm. Orchowo, woj. wielkopolskie
Numer ogłoszenia: 20138 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Orchowo , ul. Tadeusza Kościuszki 6, 62-436 Orchowo, woj. wielkopolskie, tel. 063 2684090, faks 063 2684090.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug@orchowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Osówiec - Orchowo, gm. Orchowo, woj. wielkopolskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Osówiec - Orchowo, gm. Orchowo, woj. wielkopolskie Zakres rzeczowy zamówienia: - wykonanie kolektora grawitacyjnego z rur litych PVC fi 160/4,7 mm o łącznej długości 1 547 mb - wykonanie kolektora grawitacyjnego z rur litych PVC fi 200/5,9 mm o łącznej długości 4 960 mb - wykonanie kolektora grawitacyjnego z rur litych PVC fi 315/9,2 mm o łącznej długości 2 856mb - wykonanie rurociągu tłocznego z rur ciśnieniowych PN 10 PVC fi 160 mm o łącznej długości 1 929 mb - wykonanie rurociągu tłocznego z rur ciśnieniowych PN 10 PVC fi 110 mm o łącznej długości 828 mb - wykonanie przepompowni ścieków o wydajności Qp=47,5dm3/h ze zbiornikiem z elementów prefabrykowanych z betonu B-45 o średnicy 2000 mm, h=4,50 m z monitoringiem GPRS i agregatem prądotwórczym 40kV - 1 kpl. - wykonanie przepompowni ścieków o wydajności Qp=36,0dm3/h ze zbiornikiem z polimerobetonu o średnicy 2000 mm, h=5,05 m z monitoringiem GPRS - 1 kpl. - wykonanie przepompowni ścieków o wydajności Qp=28,1dm3/h ze zbiornikiem z polimerobetonu o średnicy 1500 mm, h=5,00 m z monitoringiem GPRS - 1 kpl. - wykonanie przykanalików z rur litych PVC fi 200/5,9 mm o łącznej długości 108mb - wykonanie przykanalików z rur litych PVC fi 160/4,7 mm o łącznej długości 2 078mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.11.13 - Poziomowanie rurociągów 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych , - w gwarancjach ubezpieczeniowych , - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm ) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr: LBS Strzałkowo o / Orchowo nr 51 8543 0000 2003 3000 0101 0001, pozostałe formy wadium należy wnieść do kasy Urzędu Gminy Orchowo. (godziny otwarcia 7 30 - 15 30). Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli zrealizowane przelewem wpłynęło w wyznaczonym terminie na rachunek Zamawiającego lub zostało w tym terminie wniesione do kasy Zamawiającego . Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium przez Zamawiającego określone w art. 46 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2. spełniają warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1.2.1. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali obiekty związane z budową kanalizacji sanitarnej w skład których wchodzą rurociągi ciśnieniowe i grawitacyjne o łącznej długości nie mniejszej niż 30 km, potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie 1.2.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. przy wykonaniu zamówienia będzie zatrudniony kierownik budowy posiadający min. 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, o kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w zakresie robót sanitarnych i elektrycznych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, 1.2.3. posiadają kadrę techniczną niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. zatrudniają na umowę o pracę min. 10 osób 1.2.4. posiadają ważne na dzień składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. (lub jej równowartość) 1.2.5. dysponują własnym sprzętem technicznym do wykonania robót budowlano- montażowych, odwodnieniowych i odtworzenia nawierzchni, 2) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ ubiegają się podmioty występujące wspólnie / konsorcjum, spółka cywilna /,warunki: 2.1. określone w Cz. II pkt. 1 ppkt. 1.1. muszą spełnić wszystkie podmioty z osobna wchodzące w skład konsorcjum bądź spółki cywilnej . 2.2. określone w Cz. II pkt. 1 ppkt. 1.2. mogą spełniać tylko niektóre z nich, a sumarycznie w odniesieniu do wszystkich łącznie podmiotów w ramach konsorcjum, spółki cywilnej były spełnione. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w Część III pkt. 2 niniejszej specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy oraz, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Data wydania zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 1.3. Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z w/w dokumentów 1.4. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Kserokopię wymaganych uprawnień dla osób kierujących robotami wraz z zaświadczeniem stwierdzającym wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - załącznik nr 3. 1.6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4. 1.7. Wykaz sprzętu mechanicznego i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Części III pkt. 1 ppkt. 1.2. SIWZ składa dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 4.1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 4.2.Wykonawcy ustanowią Lidera (firmę), który będzie występował w imieniu wykonawców występujących wspólnie we wszystkich sprawach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, 4.3.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4.4.Składając ofertę wspólną - należy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie. Jeżeli ofertę składa spółka cywilna należy do niej dołączyć umowę spółki w której oprócz wymogów wynikających z kodeksu cywilnego w sposób nie budzący wątpliwości zostanie ustalony sposób reprezentowania na zewnątrz , zwłaszcza w odniesieniu do składania i podpisywania oferty , a następnie w przypadku jej wyboru do podpisania umowy i obowiązków strony z jej realizacji . 5) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ ubiegają się wykonawcy występujący wspólnie / konsorcjum , spółka cywilna / , wymaga się aby: 5.1.dokumenty wymienione w Cz. III pkt. 1 ppkt. 1.1. i 1.3. przedstawiono dla każdego partnera z osobna , 5.2. dokumenty wymienione w Cz. III pkt. 1 ppkt. 1.4 i 1.7. należy przedstawić jako konsorcjum, spółka cywilna składająca ofertę wspólną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orchowo.nowoczesnagmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Orchowo ul. Kościuszki 6 62-436 Orchowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Orchowo ul. Kościuszki 6 62-436 Orchowo sekretariat (pokój nr 15).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Mechanizm Finansowy EOG/Norweski Mechanizm Finansowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.