eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa urządzeń medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Lublin: Dostawa urządzeń medycznych
Numer ogłoszenia: 201348 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 50, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7444628, 603 460681, fax 081 7442885.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.lublin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego 3 szt. automatycznych analizatorów immunoenzymatycznych o poniższych parametrach.. Lp Parametr 1. Certyfikat CE, aparat fabrycznie nowy. 2. Konstrukcja zintegrowana z wbudowanym: pipetorem, transportem płytek, płuczką, inkubatorami i czytnikiem. 3. System otwarty umożliwiający wykonanie wszystkich standardowych testów ELISA. 4. Automatyczny analizator minimum czteropłytkowy umożliwiający doładowywanie prób pacjentów i reagentów w trakcie pracy. Możliwość doładowania do 7 płytek. 5. Analizator wykonujący całą procedurę testu ELISA na pokładzie (bez przenoszenia mikropłytek do innych urządzeń). 6. Aparat pracujący na próbkach pierwotnych w probówkach o średnicy 10-16 mm. 7. Aparat posiadający detektor skrzepów 8. Wbudowane min.4 niezależne inkubatory z programowaną temperaturą inkubacji od temp. pokojowej do 50°C. 9. Wbudowane min 4 inkubatory przeznaczone do inkubacji w temp. pokojowej. 10.Software umożliwiający :wprowadzenie procedur testów weterynaryjnych różnych producentów(aplikacje autoryzuje dostawca aparatu) , wykonanie testu walidacyjnego Elisa, moduł - ratowanie wyników- do testów ilościowych. Oprogramowanie dające informacje o niezbędnej ilości odczynników i tipsów potrzebnych do wykonania zaprogramowanej ilości testów. 11.Automatyczna kontrola poziomu odczynników i próbek 12.Wbudowany czytnik kodów kreskowych identyfikujący próbki i odczynniki. 13.Wbudowana automatyczna płuczka ośmiokanałowa, butle na min cztery rodzaje płynów płuczących jednocześnie oraz butla na zlewki, z czujnikami poziomu cieczy. 14.Możliwość wpisania wzorów matematycznych oraz zaprogramowanie różnych rodzajów krzywych standardowych 15.Przeliczanie wyników absorbancji i automatyczna interpretacja wyników . 16.Automatyczna procedura utrzymania aparatu, dzienna, tygodniowa, miesięczna z użyciem specjalistycznych płynów 17.Możliwość użycia aparatu jako jedno z wymienionych urządzeń: pipetor, płuczka, inkubator, czytnik-zaprogramowane procedury : samego czytania, samego płukania, inkubacji krótkiej i długiej( procedura całonocna). 18.Aparat dostarczony ze świadectwem wzorcowania do wbudowanego czytnika-wykonane przez jednostkę PCA 19.Specyfikacja techniczna wbudowanych urządzeń-minimum: -zakres długości fali 400-700 -zakres odczytu 0-3 ABS -dokładność odczytu +/-0.005% -liniowość odczytu 0-2.ABS;+/-1% 20.Do aparatu dołączony zestaw walidacyjny ELISA spełniający poniższe warunki: -test przeznaczony do sprawdzania analizatorów ELISA. -test musi zawierać mikropłytkę i niezbędne odczynniki: kontrolę, koniugat, substrat i odczynnik hamujący. -procedura nie dłuższa niż 2 godziny. -instrukcja wykonania (oryginał)dołączona do oferty Wyposażenie 1. Analizator sterowany komputerem typu PC (oprogramowanie w systemie Windows), umożliwiający archiwizację wyników oznaczeń i ich późniejsze odszukiwanie. 2. Analizator wyposażony w kolorowy monitor i drukarkę. 3. Dostarczenie 6 statywów (na próby badane i reagenty) kompatybilnych z proponowanym analizatorem umożliwiających ich bezpośredni załadunek -jeden statyw minimum 20 miejsc. 4. UPS min. pobór mocy 1000VA umożliwiający dokończenie wykonywania badań przy inkubacji 1 godz. Wymagania pozostałe 1. Gwarancja minimum 24 miesiące 2. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny prowadzony przez firmę zarejestrowaną w Polsce. Czas reakcji serwisu 24 godziny od zgłoszenia awarii. 3. Instrukcja obsługi w języku polskim dostarczona razem z analizatorem. 4. Podłączenie aparatu do sieci laboratoryjnej 5. Nie limitowany czas szkolenia dla personelu obsługującego aparat-według potrzeb Zamawiającego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wiw.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Lublinie 20-325 Lublin ul. Droga Męczenników Majdanka 50.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Lublinie 20-325 Lublin ul. Droga Męczenników Majdanka 50 Sekretariat Ogólny I p..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 03.12.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.