eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › zakup i dostarczenie analizatorów hematologicznych i stacji uzdatniania wody

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-19

Katowice: zakup i dostarczenie analizatorów hematologicznych i stacji uzdatniania wody
Numer ogłoszenia: 201347 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135699 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. , faks 032 2514533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostarczenie analizatorów hematologicznych i stacji uzdatniania wody.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie: 1. analizatora hematologicznego 5 diff - Pakiet nr 1 2. analizatora hematologicznego 3 diff - Pakiet nr 2 3. stacji uzdatniania wody - Pakiet nr 3 wraz z: - transportem i wniesieniem sprzętu do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej, - montażem, - instalacją, - uruchomieniem, - integracją analizatora do laboratoryjnej sieci informatycznej - e-lab firmy ECLIPSE - dot. Pakietu nr 1,2 - 36 miesięcznym okresem gwarancji na sprzęt, - szkoleniem personelu w zakresie obsługi sprzętu, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, 4. materiałów eksploatacyjnych: - materiały eksploatacyjne do analizatora hematologicznego 5 diff - Pakiet nr 1A. - materiały eksploatacyjne do analizatora hematologicznego 3 diff - Pakiet nr 2A. - materiały eksploatacyjne do stacji uzdatniania wody - Pakiet nr 3A. obejmujących 36 miesięczny okres realizacji. Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, z rokiem produkcji 2012r. Wymagane parametry techniczne sprzętu zostały określone szczegółowo w Załączniku nr 1A do SIWZ. I. Wykonawca zapewnia: 1. W ramach gwarancji, w cenie oferty: a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest: - nieprawidłową eksploatacją sprzetu, - ingerencją w sprzęt przez osoby nieautoryzowane/nieupoważnione przez Wykonawcę, - uszkodzeniem, zniszczeniem w tym zdarzeniem typu pożar obiektu, zalaniem, katastrofą budowlaną, dewastacją w wyniku włamania, c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu, w przypadku napraw gwarancyjnych, e) łączna niesprawność sprzętu ( w przypadku awarii ) nie przekroczy 30 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych liczonych od daty zawarcia umowy z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego. f) czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych w siedzibie Zamawiającego max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych). 2. Serwis pogwarancyjny na okres 1 roku po zakończeniu gwarancji, na warunkach udzielonej gwarancji, tj. a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest: - nieprawidłową eksploatacją sprzętu, - ingerencją w sprzęt przez osoby nieautoryzowane/nieupoważnione przez Wykonawcę, - uszkodzeniem, zniszczeniem w tym zdarzeniem typu pożar obiektu, zalaniem, katastrofą budowlaną, dewastacją w wyniku włamania, c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d) łączna niesprawność sprzętu ( w przypadku awarii) nie przekroczy 30 dni roboczych w okresie 12 miesięcy liczonym od daty zawarcia umowy z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego, e) czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych w siedzibie Zamawiającego max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych). w cenie zgodnej ze złożoną Ofertą Wykonawcy. 3. Dostępność części i serwisu przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety, z zastrzeżeniem, że składanie oferty na: - Pakiet nr 1 odbywa się łącznie z Pakietem nr 1A - Pakiet nr 2 odbywa się łącznie z Pakietem nr 2A - Pakiet nr 3 odbywa się łącznie z Pakietem nr 3A.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne 42.91.23.30 - Aparatura do oczyszczania wody 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SYSMEX Polska Sp. z o.o.,, Al. Jerozolimskie 176,, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185185,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 158240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 132027,72 / Oferta z najwyższą ceną: 158240,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PZ CORMAY S.A.,, ul. Wiosenna 22,, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23148,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21380,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28130,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DANLAB Danuta Katyńska,, ul. Elewatorska 11/1,, 15-620 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12937,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12937,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28862,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 1A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SYSMEX Polska Sp. z o.o.,, Al. Jerozolimskie 176,, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162037,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 117440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 241514,09

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 2A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PZ CORMAY S.A.,, ul. Wiosenna 22,, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9259,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7201,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7201,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10950,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 3A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DANLAB Danuta Katyńska,, ul. Elewatorska 11/1,, 15-620 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1994,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1994,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6993,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.